اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005305388117068

همه چیز درباره گچبری سقف و گچبی های پیش ساخته

کد: 140005305388117068

https://bit.ly/3B56MKF

، نایین , (اخبار رسمی): گچبری پیش ساخته ، گچ بری سقف ، گچبری سقف جدید و مدرن ، گچبری سقف پذیرایی کلاسیک

همه چیز درباره ی گچبری سقف و گچبی های پیش ساخته
گچبری سقف جدید و مدرن

خرید انواع گچبری های پیش ساخته ، گچ بری سقف ، گچبری سقف جدید و مدرن ، گچبری سقف پذیرایی کلاسیک از سپاهان سقف

گچبری پیش ساخته

گچبری پیش ساخته از جمله ابزارهای ترئینی فضای داخلی ساختمان ها می باشد که دارای پایه گچی بوده و برخی از مواد شیمیایی و نوعی فوم در آنها استفاده میشود. این ابزارها به دلیل سرعت اجرای بسیار بالا و تنوع در طرح و رنگ در دنیای امروز نسبت به گچبری دستی کاربرد بیشتری پیدا کرده اند. گروه سپاهان سقف؛ ارائه دهنده انواع گچبری در ادامه به معرفی کامل این تزئینات گچی پرداخته و به مواردی از قبیل ویژگی ها، انواع مختلف، ابزارهای مورد استفاده برای ساخت و نصب و اجرا، قیمت و موارد مهم در خرید گچ بری پیش ساخته پلی یورتان، پلی استایرن و یونولیتی سقفی و دیواری اشاره خواهد داشت.

گچبری پیش ساخته چیست؟

دنیای دکوراسیون داخلی از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و مصالح ساختمانی مختلفی برای پیاده سازی طرح های مختلف بر روی سقف و دیوار استفاده میشود. یکی از کاربردی ترین و با اصالت ترین شیوه های تزئین فضای داخلی ساختمان ها، استفاده از گچبری می باشد که در معماری ایرانی کاربرد گسترده ای داشته است. ایجاد نقوش مختلف و بریدن و عمق دادن به سطوح گچی را اصطلاحا هنر گچبری گفته میشود که به دو شیوه دستی و پیش ساخته اجرا می گردد. به نوع خاصی از این ابزارهای گچی که توسط قالب های آماده تولید میشوند گچ بری پیش ساخته گفته میشود. برای ساخت این گروه از تزئینات گچی از گچ و فوم، یونولیت و پلی استایرن و همچنین پلی یورتان استفاده میشود. طرح های آماده با نقوش متعدد پس از آماده سازی در محل مناسب نصب و اجرا می گردند.

گچ بری سقف

گچ بری سقف یکی از هنرهای اصلی ایرانی می باشد که تلفیقی از هنر، معماری و ظرافت با گچ می باشد و به کمک ابزارهای متعدد بر روی سقف اجرا می گردد. ایجاد نقش های هنرمندانه بر روی سقف از گذشته تا امروز در معماری ایرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و نمونه های بی بدیل آنها را می توان در کاخ ها و عمارت ها مشاهده نمود. سپاهان سقف؛ اجرا کننده انواع تزئینات گچی در ادامه نگاه جامعی به نوع گچ بری داشته و انواع مختلف آن، ابزارها و قیمت گچبری سقف پذیرایی و غیره را بررسی خواهد نمود.

گچ بری سقف چیست؟

گچ بری همان طور که از نامش مشخص است، به هنر تزئین با گچ گفته میشود که با مجموعه ای از ابزارها طرح های مختلفی را بر روی سطوح گچی با کنده کاری و همچنین بریدن ایجاد می شود. این گروه از گچ بری ها در حاشیه، مرکز و سایر بخش های سقف محیط های مسکونی، تجاری و غیره در اندازه ها و با طرح های متنوع اجرا شده و تاثیر بالایی بر زیبایی دکوراسیون داخلی خواهد داشت. از جمله ابزارهای تزئینات گچی برای سقف می توان به دمبُر، بومخوار، قلم بومگرد و همپنین وردنگی و ماله اشاره نمود. هر یک از این ابزارها کاربرد خاصی داشته و استفاده از آنها نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد تا ظرافت در طح به خوبی حفظ شود.

انواع گچ بری سقف

گچ بری ها را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی تقسیم بندی نمود که از جمله آنها می تون به نحوه اجرا و ساخت اشاره نمود. بر همین اساس این گروه از تزئینات گچی را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

گچبری دستی سقف

مهم ترین ویژگی این گچ بری ها اجرای آنها با دست و ابزارهایی می باشد که در بالا به آنها اشاره کردیم. روند ساخت این تزئینات گچی به این صورت است که ابتدا ملات مورد نظر با گچ و آب تهیه شده و قبل از جامد شدن آن، با ابزارها طرح مورد نظر بر روی آنها اجرا میشود.

گچبری پیش ساخته سقف

نقظه مقابل گچ بری های دستی، نوع پیش ساخته می باشد. همان طور که از نام این گروه مشخص است، با استفاده از قالب و همچنین فوم های پلی استایرن طرح مورد نظر اجرا و در پس از آماده سازی در محل مورد نظر نصب می گردد. گچ بری پیش ساخته سقف قیمت ارزان تری داشته و اجرای آن نیز در زمان کمتری انجام میشود و به همین دلیل در صنعت طراحی داخلی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

گچبری سقف جدید و مدرن چیست؟

بیشتر تصورات مردم از انواع گچبری، گچبری‌هایی است که در فضاهای تاریخی و سنتی انجام شده است. همین‌طور بیشترین طرح و نقشی که از گچبری در ذهن افراد شکل می‌گیرد، گچبری‌های شلوغ با طرح‌هایی بسیار برجسته هستند.

گچبری سقف جدید و مدرن از انواع گچبری است که به تازگی رویکردی جدید از گچبری و استفاده از آن را در معماری نشان می‌دهد. گچبری مدرن این روزها در میان طراحان داخلی و معمارها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین بسیاری از افراد در هنگام بازدید از طرح‌های متفاوت، مجذوب زیبایی و سادگی طرح‌های مدرن می‌شوند.

فرق گچبری مدرن سقف پذیرایی با کلاسیک

گچبری کلاسیک یکی از پرطرف‌دارترین گچبری‌ها است و افراد زیادی گچبری کلاسیک را به انواع دیگر گچبری ترجیح می‌دهند.سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که ” فرق گچبری مدرن سقف پذیرایی با کلاسیک چیست؟”

در گچبری مدرن سادگی در رتبه اول قرار دارد. هرچند که در بعضی از مدل‌های گچبری مدرن مشاهده می‌کنید که یک الگو به طور تکرارشونده موجود است اما به طور کلی این‌گونه مدل‌ها تعدادشان در این سبک کم‌تر بوده است. گچبری هوشمدانه و استفاده از طرح‌های همخوان با زوایای مختلف سقف و یا اشیا از مهم‌ترین ویژگی‌های گچبری مدرن یا همان گچبری سقفِ جدید و مدرن است. در این نوع گچبری نظم خاصی لازم نیست که در نظر گرفته شود و حتی از چند خط ساده و یا منحنی‌های محتلف می‌توان استفاده کرد.

گچبری سقف پذیرایی کلاسیک چیست؟

گچبری سقف اتاق پذیرایی یکی از پر تقاضاترین خدمات گچبری می‌باشد که به دلیل در معرض دید بودن و رفت و آمد بیشتر اتاق پذیرایی اولین انتخاب برای زیبا سازی منزل است. هر چقدر ریزه کاری و گچبری‌های سقف پذیرایی بیشتر باشد به همان مقدار زیبایی خانه افزایش پیدا می‌کند. گچبری سقف پذیرایی کلاسیک برای افرادی که دنبال طرح‌های خاص و هنری هستند مناسب می‌باشد. در این این طرح شلوغ کاری و گچبری‌های اضافی وجود ندارد. متناسب با دکوراسیون و دیوار و متریال استفاده شده در منزل گچبری طراحی و بصورت پیش ساخته روی سقف پذیرایی نصب می‌شود.

انواع گچبری سقف پذیرایی کلاسیک

اگر بخواهیم وارد هنر گچبری سقف شویم طرح‌هایی متنوعی در حالت‌های مختلف وجود دارد که بسته به نوع سفارش و بزرگی محل و نیز ارتفاع سقف قابلیت اجرایی دارد. برخی از این طرح‎ها از هزینه بالا و برخی دارای هزینه اقتصادی هستند. اگر دنبال طرح زیاد شلوغ نیستید می‌توانید از مدل گچبری سقف پذیرایی ساده در سفارش تزئینات خانه استفاده کنید.

توجه به نوع دکوراسیون و دید هنری مشتری و نیز جنس مورد استفاده از نظر اجرا در محل یا استفاده از گچبری پیش ساخته تنوع بالایی برای طراحی در اختیار شما قرار می دهد. طرح‌های گچبری برای سقف پذیرایی کلاسیک قبل از اجرا توسط کارشناسان با توجه به ارتفاع سقف، جزئیات استفاده شده در اتاق و نیز رنگ‌بندی قابل اجرا می‌باشد.

طرح گچبری سقفِ پذیرایی کلاسیک

طرح‌های استفاده شده در سقف پذیرایی با مدل کلاسیک از جزئیات و ریزه کارهای بیشتری برخوردار است. به دلیل اینکه از چند رنگ به دلیل استفاده از طرح‌های گل‌ها و مرغان بهشتی در طراحی آن استفاده می‌شود زیبایی خیره کننده ای به فضای اتاق پذیرایی می‌دهد. رنگ‌های مورد استفاده در طراحی طرح گچبری سقفِ پذیرایی کلاسیک رنگ سفید با ترکیب طلایی می‌باشد. رنگ‌های گرم و قرمز هم در درجه دوم است که عموما برای مدل و دکور آرایی کلاسیک بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در گچبری کلاسیک جدید از طرح‌های پیش ساخته استفاده می‌شود. بر خلاق گذشته که اجرای نقش و طرح در محل توسط هنرمند گچکار اجرا و پیاده می‌شد از قطعات پیش ساخته که شامل صدها طرح و تنوع برخوردار است برای تزئین سقف اتاق پذیرایی استفاده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپاهان سقف

شرکت دانشوران صنعت اصفهان(سهامی خاص) نیز برای اولین بار در کشور اقدام به تولید سقف های تزئینی ، با نام تجاری سپاهان سقف از جنس PVC نموده است که ازمزایای محصولات تولیدی این مجموعه می توان به سبک بودن ، امکان طراحی مطابق با سلیقه مشتری ،تنوع در ابعاد و الگوها،متناسب با المان های فرهنگ اسلامی- ایرانی ، امکان نصب آسان و در حداقل زمان(کمتر از یک ساعت ، قابلیت جابجایی پس از نصب و عدم نفوذ رطوبت اشاره کرد. گفتنی است، سپاهان سقف محصولاتی از قبیل گلهای سقفی ، ابزار و قطعات تزئینی با ۳۶ ماه ضمانت ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان