اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006065399514610

تاریخچه اقلیم کردستان

کد: 140006065399514610

https://bit.ly/3zvP0jD

، تهران , (اخبار رسمی): منطقه کردستان در شمال کشور عراق قرار گرفته و از شرق با ایران از شمال با ترکیه و در جنوب با کشور عراق هم مرز است. این منطقه دارای یک حکومت خود مختار بوده که دارای نیروی های نظامی و سایر بخشی های حکومتی مخصوص می باشد.

تاریخچه اقلیم کردستان
تاریخچه اقلیم کردستان

در زمان حکومت بعث عراق به منظور انفال این منطقه ویران کردن روستا و کشتن و تبعید افراد این منطقه در دستور کار قرار گرفت. در نهایت این روزهای سیاه در این منطقه با بمباران شیمیایی حلبچه به اوج خود رسید.

منطقه کردستان در شمال کشور عراق قرار گرفته و از شرق با ایران از شمال با ترکیه و در جنوب با کشور عراق هم مرز است. این منطقه دارای یک حکومت خود مختار بوده که دارای نیروی های نظامی و سایر بخشی های حکومتی مخصوص می باشد.پایتخت اقلیم کردستان در شهر اربیل بوده و این شهر بزرگترین شهر در این منطقه می باشد. در این منطقه سرشماری برای جمعیت وجود ندارد اما احتمال وجود جمعیتی در حدود 6میلیون نفر تخمین زده می شود.

در این منطقه قومیت های فراوانی از جمله آشوری، عرب، ایزدی، اسرائیلی و ارمنی زندگی می کنند. مذهب غالب در این منطقه مسلمان سنی مذهب می باشد که داراری بیشترین جمعیت هستند. یکی از سخت ترین روزهای در این منطقه به زمان جنگ ایران و  عراق باز می گردد. در این زمان حکومت بعث به منظور انفال این منطقه ویران کردن روستا و کشتن و تبعید افراد این منطقه را در دستور کار خود قرار داد. در نهایت این روزهای سیاه در این منطقه با بمباران شیمیایی حلبچه به اوج خود رسید.

وضعیت جغرافیایی کردستان

کردستان منطقه ای کوهستانی بوده که دارای مناطقی سرسبز و خوش آب و هوا می باشد. این منطقه دارای کوه های متعدد می باشد که بلندترین کوه در کشور عراق در این منطقه و در مرز با ایران قرار گرفته است.رود دجله که از کشور ترکیه سرچمه می گیرد با عبور از این منطقه به قسمت جنوبی کشور عراق می رود.

منطقه کردستان دارای جنگل های گسترده ای می باشد که در طول سالیان اخیر به دلایل مختلف از بین رفته است.اصلی ترین دلیل آن را می توان برای تولید چوب از این مناطق و استفاده نادرست از این منابع بوده است.این منطقه در میان نه استان قرار گرفته است که بر بخشی از قسمت شمال عراق حکومت می کند. اخیرا این منطقه درخواست پیوستن شهرهای دیاله، صلاح الدین، نینوا و واسط را به اقلیم کردستان کرده است.

ادامه مقاله

فروش پرچم ایستاده کردستان

شرکت ایران پرچم بزرگترین تولید کننده انواع پرچم در کشور می باشد. این شرکت با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه فروش پرچم نام آشنا در این صنعت می باشد. شرکت ایران پرچم با استفاده از جدیدترین ماشین آلات چاپ پرچم محصولات خود را تولید می کند. شرکت ایران پرچم پرچم تمامی کشورهای همسایه و سایر کشورها را تولید می کند. پرچم کشورها در شرکت ایران پرچم با توجه به منع های قانونی برای پرچم برخی از کشورها صورت می گیرد.

برای خرید و سفارش پرچم کشورها از ایران پرچم به راحتی و در کوتاه ترین زمان با بهترین قیمت از راه های ارتباطی اقدام کنید. فروش پرچم ایستاده کردستان در ابعاد و اندازه های مختلف بصورت فوری را از ما بخواهید. در ادامه قصد داریم به تاریخچه پرچم کردستان، معنی و مفهوم آن بپردازیم. این مقاله جهت آشنایی شما با نماد های و المان های به کار رفته در پرچم کردستان می باشد.

ادامه مقاله

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایران پرچم

شرکت ایران پرچم تولید کننده انواع پرچم و متعلقات پرچم در کوتاه ترین زمان و بهترین قیمت شرکت ایران پرچم با داشتن سابقه ای بیش از یک دهه در زمینه تولید و فروش پرچم توانسته یکی از بزرگترین مرجع های فروش پرچم در کشور باشد.شرکت ایران پرچم تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب و بدون واسطه به مشتریان گرامی برای خرید پرچم ارائه می کند.این شرکت توانسته جهت ارتقای سطح کیفی و کمی در صنعت چاپ پرچم با استفاده از جدید ترین دستگاه های چاپ پرچم در مجموعه گامی بلند در به روز آوری این صنعت در کشور انجام دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید