اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106196415014610

ایران پرچم تولید کننده پرچم بادبانی

مرکز خرید پرچم بادبانی

کد: 140106196415014610

https://bit.ly/3S9psS6

، تهران , (اخبار رسمی): پرچم بادبانی به دلیل موفقیت در تبلیغات و کسب و کار میتواند شما را براحتی به هدفتان نزدیک کند. ایران پرچم بزرگترین تولید کننده پرچم بادبانی در کشور بوده که محصولات خود را با بهترین قیمت عرضه مینمائید. کیفیت در تولیدات شرکت ایران پرچم جایگاهی ویژه داشته و تمامی محصولات با بالاترین کیفیت تولید شده‌اند.

مرکز خرید پرچم بادبانی
پرچم ساحلی بادبانی

ایران پرچم با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات چاپ پرچم، محصولات خود را مانند پرچم بادبانی، پرچم ساحلی، پرچم تشریفات و پرچم رومیزی تولید و بفروش می‌رساند.

ایران پرچم تولید کننده پرچم بادبانی

تولید کنندگان مختلفی در کشور، محصول پرچم بادبانی را تولید میکند. شرکت ایران پرچم بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پرچم کشور در خدمت مشتریان گرامی میباشد. محصولات این مجموعه تولیدی پرچم بسیار متنوع بوده و امکان تولید هر نوع پرچمی در ایران پرچم وجود دارد. ما با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ پرچم محصولات خود را تولید می‌نمائیم. قصد داریم امروز پرچم بادبانی یکی از مدل‌های پرچم ساحلی را خدمت شما معرفی کنیم.ایران پرچم تولید کننده پرچم بادبانی با ارزان‌ترین قیمت و ارسال سفارش پرچم به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان آماده ارائه محصولات خود به مجموعه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید پرچم بادبانی با شماره تماس زیر ارتباط برقرار نمائید.

مرکز خرید پرچم بادبانی کجاست؟

بدلیل اینکه ایران پرچم یکی از بزرگترین تولید کنندگان پرچم در کشور است بعنوان مرکز خرید پرچم بادبانی معرفی می‌گردد. این مرکز تولید پرچم در مرکز شهر تهران و در خیابان احمد قصیر(بخارست) واقع شده است. این مجموعه تولیدی علاوه بر فروش پرچم، بصورت حضوری محصولات خود را بصورت غیرحضوری هم عرضه میکند. ما با ارسال محصولات در کمترین زمان آنرا با بالاترین سرعت به دست مشتریان گرامی در سراسر کشور می‌رسانیم.

چرا از پرچم بادبانی استفاده کنیم؟

امروزه استفاده از محیط‌های خارجی برای تبلیغات یکی از روش‌های نوین تبلیغاتی می‌باشد. استفاده از محیط‌های ورودی، حیاط، پیاده‌رو، خیابان و... برای تبلیغات به شما کمک ویژه‌ای خواهد کرد. یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات برای این محیط‌ها پرچم ساحلی بادبانی میباشد. این نوع پرچم به دلیل داشتن ابعاد بسیار عالی و دید ویژه میتواند به راحتی شما را به هدف تبلیغاتی شما برساند. استفاده از رنگ جذاب و یک متن متفاوت میتواند تبلیغات شما را بطور کلی دگرگون کند.

ابعاد پرچم بادبانی چقدر است؟

در بالا اشاره شده که ابعاد پرچم بادبانی سبب دید بهتر این محصول خواهد بود. ابعاد پرچم بادبانی تولیدی شرکت ایران پرچم 70×300 سانتی متر میباشد. این ابعاد بصورت ویژه ابعادی عالی را برای ایجاد یک طرح و المان تبلیغاتی به شما خواهد داد. بعد از نصب پرچم بادبانی بر روی میله پرچم ابعاد آن هم توسط پایه و میله پرچم افزایش پیدا خواهد کرد. ابعاد پرچم بادبانی بسیار مهم بوده زیراکه قیمت پرچم ساحلی تا حدود بسیار زیادی به متراژ پارچه استفاده شده در پرچم بستگی دارد.

پایه پرچم بادبانی چگونه است؟

مهمترین مسئله در زمان خرید پرچم بادبانی نوع پایه پرچم میباشد. پایه پرچم ساحلی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید میگردد.پایه پرچم در مدل فلزی( ایرانی و خارجی)، گرانولی، پلاستیکی(آبی) تولید و بفروس میرسد. پایه پرچم در ایستایی پرچم نقش عمده و اساسی را ایفا میکند. پایه پرچم سبک در برابر باد و شرایط آب و هوایی آسیب پذیر بوده و باعث افتادن پرچم خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد پرچم با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمائید.

قیمت پرچم بادبانی

برای تعیین قیمت پرچم بادبانی معیارهای متفاوتی وجود دارد. پایه پرچم و نوع پارچه مورد استفاده در تولید پرچم بادبانی تعیین کننده قیمت نهایی آن می‌باشد. طیف وسیع مورد استفاده در تولید پرچم بادبانی در مشخص شدن قیمت پرچم بادبانی بسیار تاثیر گذار است. همانطور که در بالا اشاره شده تنوع بالا در نوع پایه پرچم و میله پرچم خود سبب تعیین قیمت این محصول میشود. مدت زمان برای تولید پرچم ساحلی سه روز کاری بوده ولی میتوان این محصول را بصورت فوری خریداری کرد. در تولید پرچم فوری بادبانی مدرت زمان در حدود چند ساعت یا نهایتاً یک روز کاری خواهد بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایران پرچم

شرکت ایران پرچم تولید کننده انواع پرچم و متعلقات پرچم در کوتاه ترین زمان و بهترین قیمت شرکت ایران پرچم با داشتن سابقه ای بیش از یک دهه در زمینه تولید و فروش پرچم توانسته یکی از بزرگترین مرجع های فروش پرچم در کشور باشد.شرکت ایران پرچم تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب و بدون واسطه به مشتریان گرامی برای خرید پرچم ارائه می کند.این شرکت توانسته جهت ارتقای سطح کیفی و کمی در صنعت چاپ پرچم با استفاده از جدید ترین دستگاه های چاپ پرچم در مجموعه گامی بلند در به روز آوری این صنعت در کشور انجام دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی