اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006085403517064

تمام آنچه لازم است در مورد حسابدای ابری بدانید

کد: 140006085403517064

https://bit.ly/3n5Sxlk

، (اخبار رسمی): برنامه حسابداری ابری نیز مانند نرم افزار حسابداری تحت وب در فضای آنلاین قابل استفاده است، به طوری که داده های حسابداری را می توان از هر نقطه و با هر دستگاهی که قابلیت متصل شدن به اینترنت را داشته باشد در دسترس داشت.

تمام آنچه لازم است در مورد حسابدای ابری بدانید
برنامه حسابداری آنلاین و ابری کلیک

در کسب و کارهای امروز، برای برطرف کردن نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان که به سرعت در حال تغییر و تحول هستند، به برنامه های منعطف تر، سازگارتر و چابکی مانند برنامه های حسابداری ابری نیاز دارید.

انواع خدمات ابری

فناوری ابری نرم افزار حسابداری کسب‌ و کارهای کوچک بسیار پرکاربرد است، چرا که ارزان است و از انعطاف‌پذیری و امنیت بالایی برخوردار می باشد. متخصصان فرایند توسعه و بهبود خدمات ابری را تا سال ۲۰۲۰ حدود ۷۸% پیش‌بینی کرده‌اند.

حسابداری ابری چیست؟

نرم افزار حسابداری ابری نیز  همانند نرم افزار حسابداری تحت وب در فضای آنلاین، قابل استفاده میباشد، بطوری که داده های حسابداری را می توان در هر مکان و با هر دستگاهی که امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد در دسترس  خواهند بود.

مزایای حسابداری ابری

  1. نرم افزار نیاز ندارید
  2. کمتر کار کنید
  3. هزینه های کمتر
  4. همیشه در دسترس است
  5. آپدیت همیشگی
  6. همکاری بهبود یافته
  7. محاسبات ابر مؤثرتر است
  8. هزینه ها را می توان به سرعت کاهش داد

دسترسی در محل یا دسترسی از راه دور؛ کدام ایده آل شماست؟

کار با نرم افزار حسابداری عموما در محل فروشگاه یا کسب و کار، با تمام داده ها و نرم افزارهای ذخیره شده بر روی سرور محلی، انجام می‌شود. شرکت های کوچک و عمده‌ی استارتاپ‌های تازه کار، معمولا از روش های حسابداری سنتی استفاده می‌کنند. این انتخاب اغلب به دلیل محدودیت هایی در بودجه، عدم اطمینان از درآمد بلندمدت است و یا به این دلیل است که هنوز به درک درستی از مزایای بالقوه حسابداری تحت ابر نرسیده اند.

از طرف دیگر، در حسابداری ابری تمام داده‌ها و پردازش‌های مالی و مدیریتی، بر روی سرورهای غیر محلی شرکتی که این سرویس را میزبانی می کند، ذخیره و انجام می‌شود. این میزبانی بر اساس پرداخت یک اشتراک ماهانه است. مزیت اصلی این است که نیاز به سخت افزار و نرم افزار در محل کسب و کار کاهش یافته و یا حذف شده و از این رو در هزینه‌های خرید و نگهداری تجهیزات، صرفه جویی چشم گیری اتفاق خواهد افتاد.

در ابتدا، تنها شرکت‌های بزرگ از نرم افزار حسابداری تحت رایانش ابری استفاده می‌کردند. اما در حال حاضر گرایش به استفاده از این نوع سرویس برای مدیریت مالی و حسابداری کسب و کار بیش از گذشته شده است و کسب و کارهای مختلف با هر اندازه‌ای می‌توانند از آن بهره مند شوند.

در واقع امروزه تقاضاها از سمت کسب و کارهای کوچک برای بهره گیری از نرم افزار حسابداری تحت ابر خیلی بیشتر از گذشته شده است؛ چرا که حسابداری تحت cloud می تواند دقیقا همان تجهیزاتی که برای یک استارتاپ 4 نفره استفاده می‌شود را برای یک شرکت بزرگ و چند شعبه‌ای نیز ارائه دهد.

نگاهی به بحث امنیت اطلاعات در حسابداری ابری

امنیت یکی از مهمترین مباحث مربوط به کامپیوتر و حسابداری در این روزها است؛ زیرا مجرمان سایبری به سادگی دست از خرابکاری برنمیدارند و قادر به سازگاری با هرگونه تغییر در عادات محاسبات تجاری با کامپیوتر هستند.

در حالی که در نگاه اول ممکن است که بارگزاری داده های مربوط به امور مالی و مدیریت کسب و کار شما سرورهای ابری با میزبانی شرکتی دیگر ناامن به نظر برسد، اما واقعیت این است که داده های شرکت شما به طور معمول با یک میزبان ابر از امنیتی بالاتر برخوردار خواهد شد.

از آنجا که یک میزبان خوب دارای منابع لازم برای اجرای جدیدترین و بهترین اقدامات امنیتی است، معمولاً می‌توانند محافظت به مراتب بهتری نسبت به سرورهای شخصی و محلی برای مشاغل کوچک را فراهم کند.

چه سخت افزاری برای نرم افزار ابری باید تهیه کنیم؟

حتی شرکت‌هایی با میلیون ها دلار درآمد در سال، ممکن است نگرانی‌هایی در مورد فضا و سخت افزار مورد نیاز برای حفظ کسب و کار خود با استفاده از نرم افزار حسابداری سنتی داشته باشند. علاوه بر فضای فیزیکی لازم، ملاحظات دیگر مربوط به سخت افزار و نرم افزار حسابداری سنتی نیز لازم است.

افزون بر این، در صورت از بین رفتن سرور به دلیل هک، تجهیزات یا نقص الکتریکی یا بلایای طبیعی، امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شما وجود ندارد و ممکن است داده های شما برای همیشه از بین بروند.

اما در حسابداری ابری تمام اطلاعات شما هیچگاه از بین نمیروند و نیاز به سخت افزار خاصی ندارید

مقایسه نرم افزار حسابداری سنتی در مقابل حسابداری ابری

چشم اندازهای تجارت امروز می تواند با تغییر سریع و نیاز به انعطاف پذیری و چابکی در پاسخ به تغییر روند مصرف کننده مشخص شود. برای دستیابی به این نوع انعطاف پذیری، اکثر مشاغل امروز و آینده نیاز به اتخاذ شیوه ها و استراتژی هایی دارند که به آنها امکان رقابت با رقبای بازار را می دهد و حسابداری ابری نمونه بارز این استراتژی ها است.

حسابداری آنلاین کلیک (clickmis.net)، یک نرم افزار حسابداری ابری است که از امنیت اطلاعاتی بسیار بالایی برخوردار است و همیشه و همه جا تمام امکانات و ویژگی های جامع و یکپارچه، قابل دسترس می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]