اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007175466517064

6 راهکار بی نظیر برای جذب مشتریان در فضای آنلاین

کد: 140007175466517064

https://bit.ly/3BtmbVH

، (اخبار رسمی): یکی از دغدغه های مهم کسب و کارهای آنلاین و تحت وب چگونگی جذب مشتریان است.شاید این مسئله در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، اما با انجام چند کار ساده اما اصولی و درست به راحتی میتوانید به مشتریان خود دست پیدا کنند.

6 راهکار بی نظیر برای جذب مشتریان در فضای آنلاین
راه های جذب مشتریان در کسب و کارهای آنلاین

1. لینک یک گوگل که باشید، مشتریان خودشان می آیند

مطمئنا اگر با کلمه کلیدی مورد نظر لینک یک گوگل باشید، تمام مشتریان را می توانید از آن خود کنید. اما این اتفاق به پیش نیازهای زیادی بستگی دارد. به عبارتی باید سایت خود را از هر نظر بهینه کنید.

برای این کار باید سعی کنید کلمات کلیدی خود ا انتخاب کنید و در محتوانویسی آن ها را رعایت کنید. همیشه محتوای خود را آپدیت نگه دارید و نیاز مخاطبان را برطرف کنید. تا گوگل هم به شما اعتماد کند و رتبه بگیرید.

این فرایند را که بسیار گسترده تر این این موارد است، سئو یا بهینه سازی سایت (SEO) می نامند.

2. با محتوای باکیفیت مشتریان را جذب کنید

یکی از بهترین و اساسی‌ترین ابزارهای جذب مشتری در فضای آنلاین، تولید محتوا است، چرا که افراد نیاز خود را در میان محتواهای موجود جستجو می کند. معمولا هرکدام از سایت هایی که برایش جواب کاملتر و واضح تری داشته باشد را بیشتر می پسندد و کم کم به آن اعتماد می کند.

از همین جهت هرچه محتوای کاملتر، جامعتر و کاربردی تری تولید کنید، کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. البته در اولید محتوا نکته مهم تری که وجود دارد، نوع محتواست و اینکه بررسی کنید کاربران چه نوع محتوایی را بیشتر می پسندند.

3. مشتریان را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید

امروزه افراد بیشتر تایم خود را در شبکه های اجتماعی مختلف بخصوص اینستاگرام، فیسبوک و توییتر است. به همین منظور، اگر شما در چنین شبکه هایی فعالیت داشته باشید، به راحتی می توانید برای کسب و کار خود فرایند برندسازی را انجام دهید.

البته نکته ای که در مورد شبکه های اجتماعی وجود دارد این است که باید محتوایی متناسب با پلتفرم شبکه اجتماعی منتشر شود تا کاربران، آن را بپسندند. این کار به شما به بیشتر در برندینگ و معرفی کسب و کارتان می کند و به عبارتی از این طریق توانید کاربران را به وب سایت خود دعوت کنید.

4. کامنت ها در جذب مشتریان بسیار تاثیرگذار هستند

سعی کنید همیشه مشتریان را برای بیان نظرات و دیدگاهشان در مورد شما و محصولاتتان بیان کنند. با کربران خود صادقانه برخورد کنید و تمام دیدگاه های مثبت و منفی را منتشر کنید و تنها به نظرات مثبت آن ها را محدود نکنید. اگر احساس میکنید نظرات منفی بیشتری دارد، این دقیقا به شما نشان میدهد مشکل از کجاست و سعی کنید مشکلات را برطرف کنید و مشتریان قبلی خود را راضی نمایید.

5. با سیستم های CRM مشتریان خود وفادار کنید

یکی از روش هایی تاثیر گذار در جذب مشتری، سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. چنین سیستم هایی کاربران را برای خرید و یا دنبال کردن خدماتی که شما مایلید، ترغیب می کنند. به عنوان مثال شما می توانید، کاربران را به دعوت دوستان و افراد دیگر برای خرید از محصولات شما ترغیب کنید و شما در قبال این کار برایشان کد تخفیف و یا امتیاز در نظر بگیرید و در انتها با رسیدن امتیازاتشان به یک حد معین هدیه ای برایشان در نظر بگیرید.

حالت دیگر این است که برای مشتریانتان، خدمات پس از فروش داشته باشید و در زمان های معین میزان رضایت آن ها را در مورد محصول خریداری شده جویا شوید.

سعی کنید مشتریانتان را به اعضای خانواده شرکت و یا کسب و کارتان تبدیل کنید. آن ها را دنبال کنید، رفتار آن ها را آنالیز نمایید و در برابر مواردی که علاقه مند هستند، واکنش نشان دهید و نشان دهید که آن ها را حمایت می کنید.

6. از طریق ایمیل کاربران را دعوت کنید

برخلاف خیلی از صاحبان کسب و کار، ایمیل مارکتینگ با اینکه قدیمی ترین پلتفرم پیام رسان و تبلیغاتی در فضای وب است، اما هنوز هم نتایج فوق العاده ای برای کسب و کارها دارد و هنوز هم تعداد کلیک آن ها نسبت به سایر راه ها مورد توجه قرار میگیرد.

این کار بسیار ساده و حتی در اکثر مواقع رایگان است. شما به راحتی می توانید بانک ایمیل خود را بصورت هدفمند تهیه کنید و سپس از سرویس های ارسال ایمیل انبوه برای لیست خود، ایمیل ارسال کنید.

منبع: نرم افزار حسابداری آنلاین کلیک "https://clickmis.net"

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]