اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006205427217064

مقایسه نرم افزارهای حسابداری آنلاین در ایران

کد: 140006205427217064

https://bit.ly/2Vz0u74

، (اخبار رسمی): تا به حال در مورد اهمیت نرم افزارها و سیستم های ابری در میان سایت های گوناگون مطالب بسیاری خوانده اید، اما شاید در مقایسه نرم افزارهای حسابداری و بخصوص نسخه های آنلاین و تحت وب هنوز کمی شک دارید.

مقایسه نرم افزارهای حسابداری آنلاین در ایران
مقایسه نرم افزارهای حسابداری آنلاین در ایران

مقایسه بهترین سیستم های حسابداری آنلاین (تحت وب)

نرم افزار حسابداری کلیک

شرکت فناوری اطلاعات رایان پردازش کلیک (clickmis.net) فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با دو تیم فنی و حسابداری و با هدف تولید نرم‌افزار حسابداری تحت وب مورد نیاز بازار شروع کرد. اولین سری محصولات این شرکت فروش خود را از بهمن ماه سال ۱۳۹۲ آغاز نمود و در حال حاضر تعداد کاربران محصولاتش از مرز ۱۰۰۰ واحد تجاری و بازرگانی و تولیدی و صنعتی گذشته است. هم اکنون خانواده گروه نرم‌افزاری کلیک شامل حدود ۲۵ نفر در سراسر کشور می‌باشد که این تعداد شامل ۱۰ دفتر نمایندگی و دفتر مرکزی است.

تیم فنی کلیک مشتمل بر مهندسین و متخصص در حوزه‌های مختلف تخصصی برنامه‌نویسی بوده و تیم حسابداری نیز از حضور چندین حسابدار خبره و مدیر مالی معتبر در سطح کشور بهره‌مند می‌باشد.

مقایسه کلیک با حسابفا

رم‌افزار حسابداری آنلاین کلیک ماژولی(زیرسیستم) به طور خاصی برای این موضوع طراحی کرده است و با تنظیماتی خیلی ساده فروشگاه اینترنتی ووکامرس و پرستاشاپ را به راحتی متصل می‌کند. البته وب‌سرویس (API) برای ارتباط با هر نرم‌افزار دیگری طراحی شده است.

مثلا ممکن است مشتری نرم‌افزار خاصی را بخواهد با نرم‌افزار حسابداری آنلاین کلیک متصل کند، این کار به راحتی با کمک امکان‌پذیر است. نرم‌افزار حسابداری آنلاین حسابفا نیز امکان برقراری به سایر نرم‌افزارها از این طریق نیز وجود دارد اما اینکه به طور خاص بتواند با فروشگاه اینترنتی خاصی از طریق ماژول خاصی ارتباط برقرار کند میسر نمی‌باشد.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین کلیک دارای زیرسیتم‌های حسابداری، انبارداری، خرید، فروش، خزانه‌داری، حقوق و دستمزد، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت فروشگاه اینترنتی و کارتابل(گردش کار) می‌باشد و از این منظر بخش اعظم هر مدل کسب و کاری را پوشش می‌دهد. ویژگی‌هایی از نرم‌افزار هستند که تنها و تنها در نرم‌افزار حسابداری آنلاین کلیک قابل دسترسی است.

تفاوت های کلیک با هلو

برای گرفتن نرم افزار کلیک بایستی شارژ ماهیانه یا سالیانه نرم‌افزار پرداخت شده باشد تا امکان استفاده آن برای شما مهیا باشد و در حالت دوم لازم نیست شارژ نبوده و با اولین پرداخت می‌توانید از خدمات نرم‌افزار استفاده کنید. در هلو فقط فروش به صورت نسخه‌های نصبی بر روی ویندوز امکان‌پذیر است و این می‌تواند مورد پسند همگان واقع نشود.

با خرید یک نسخه از نرم‌افزار حسابداری آنلاین کلیک و به شرط اینکه نسخه خریداری شده امکان تعریف شعبه‌ها را داشته باشد، با یک بار هزینه خرید نرم‌افزار حسابداری آنلاین کلیک می‌توانید شعبه‌های مختلف کسب و کارتان را مدیریت کنید.

کالاها بین این شعبه‌ها می‌توانند یکسان باشند یا نباشند. این موضوع برای مشتری‌ها، لیست‌های قیمت خرید و فروش و حساب‌های تفضیلی و معین حسابداری هم صادق است.

علاوه بر این ویژگی می‌توانید چندیدن کسب و کار مختلف(کسب و کار با فیلدکاری متفاوت و نه شعبه‌ای از کسب و کار اولیه) را هم با نرم‌افزار حسابداری آنلاین کلیک راه‌اندازی نمایید. در نرم‌افزار حسابداری هلو و با توجه به سیاست فروش، تنها می‌توانید کسب و کارهای مختلف را با یک نسخه نرم‌افزار مدیریت کنید. امکان اشتراک کالا و مشتریان و یا حساب‌های معین و تفضیلی بین کسب و کارهای مختلف وجود ندارد.

برخلاف نرم افزار حسابداری کلیک، در نرم‌افزار حسابداری هلو امکان برقراری به سایر نرم‌افزارها از طریق API نیز وجود ندارد به طور دقیق‌تر نرم‌افزارهای ویندوزی قابلیت تولید وب‌سرویس ندارند.

 تفاوت های کلیک با محک

با پرداخت شارژ ماهیانه یا سالیانه نرم‌افزار امکان استفاده نرم افزار کلیک برای شما مهیا می شود ولی برای نرم افزار محک فقط فروش به صورت نسخه‌های نصبی بر روی ویندوز امکان‌پذیر است.

در نرم‌افزار حسابداری محک و با توجه به سیاست فروش، تنها می‌توانید کسب و کارهای مختلف را با یک نسخه نرم‌افزار مدیریت کنید. امکان اشتراک کالا و مشتریان و یا حساب‌های معین و تفضیلی بین کسب و کارهای مختلف وجود ندارد.

برعکس کلیک، در نرم‌افزار حسابداری محک قابلیت برقراری به سایر نرم‌افزارها توسط API نیز وجود نداردبه عبارت دیگر، نرم‌افزارهای ویندوزی قابلیت تولید سرویس تحت وب ندارند.

 برای خواندن متن کامل مقاله می توانید اینجا کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]