اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006245436017230

ایده های دکوراسیون داخلی با دکوراچی

کد: 140006245436017230

https://bit.ly/3kcJ35V

، مشهد , (اخبار رسمی): به دنبال ایده‌های جدید برای دیوارپوش خانه‌تان هستید؟ دیوارهای اتاق خالی و بی‌روح هستند؟ در این مقاله 10 ایده‌ را بررسی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن دیوارهای بی‌روح را به نقطه قوت خانه تبدیل کنید. با خواندن این مقاله سبک مخصوص خود را انتخاب کنید و دکوراسیون منزل خود را شخصی‌سازی کنید.

ایده های دکوراسیون داخلی با دکوراچی
ایده های دکوراسیون داخلی با دکوراچی

دنبال ایده‌ جدید برای دیوارپوش خانه‌تان هستید؟ دیوارهای اتاق خالی و بی‌روح هستند؟ در این مقاله 10 ایده‌ را بررسی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن دیوارهای بی‌روح را به نقطه قوت خانه تبدیل کنید.

به دنبال ایده‌های جدید برای دیوارپوش خانه‌تان هستید؟ دیوارهای اتاق خالی و بی‌روح هستند؟ در این مقاله ده ایده‌ را بررسی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن دیوارهای بی‌روح را به نقطه قوت خانه تبدیل کنید. شما به‌راحتی می‌توانید با خواندن این مقاله سبک مخصوص خود را انتخاب کنید و محیط زندگی خود و دکوراسیون منزل خود را شخصی‌سازی کرده تا به سلیقه و روحیه‌تان نزدیک‌تر باشد. در دکوراچی می‌توانید از قیمت انواع دیوارپوش مطلع شوید و با بهترین قیمت دیوارپوش خود را بخرید. با ما همراه باشید.

از آثار هنری در اندازه‌ی بزرگ به‌عنوان دیوارپوش استفاده کنید.

یک نقاشی یا عکس بزرگ که تقریباً تمام فضای دیوار را بپوشاند انتخاب کنید. اگر سبک دکوراسیون خانه‌تان مینیمال است یک نقاشی سیاه‌وسفید به‌عنوان دیوارپوش به‌خوبی می‌تواند با فضای اتاق هماهنگ باشد. حتی می‌توانید با انتخاب یک نقاشی پر از رنگ و نقش‌های مختلف تنوع و زیبایی را برای محیط زندگی خود به ارمغان بیاورید.

یک گالری دیواری بسازید.

امروزه یکی از ترندهای دکوراسیون دیوار، ساختن یک گالری دیواری است. اگر برای ساخت گالری دیواری به‌عنوان دیوارپوش به راهنما نیاز دارید، مقاله‌ی ۶ گام اصلی برای داشتن گالری زیبا و جذاب را در سایت دکوراچی بخوانید. ساخت یک گالری دیواری به شما کمک می‌کند که شخصیت و رنگ را به محیط زندگی خود هدیه کنید. گالری دیواری را تا نزدیکی‌های سقف ادامه دهید این کار باعث می‌شود فضای خانه‌تان بزرگ‌تر به نظر بیاید.

از دیوارپوش رنگی یا کاغذدیواری برای روح بخشیدن به دکوراسیون دیوار استفاده کنید.

شما می‌توانید علاوه بر آویزان کردن تزئینات و اکسسوری‌ها به دیوار، به تزئین دیوار بپردازید. شیوه‌ی جدیدی را برای نقاشی روی دیوار برگزینید. استفاده از کاغذ دیواری این امکان را به شما می‌دهد که الگو و رنگ‌های دلخواه خود را به فضا بیفزایید.

پارچه‌های تزئینی و رنگی به دیوارتان آویزان کنید.

آویزهای دیواری پارچه‌ای انتخاب دیگری برای دکوراسیون دیوار خانه هستند. استفاده از پارچه‌های رنگی و تزئینی برای دیوار علاوه برافزودن رنگ به خانه، حس لطافت برای محیط به ارمغان می‌آورد. مزیت استفاده از پارچه‌ها جابه‌جایی آسان آن‌هاست. اگر خانه‌تان را اجاره کرده باشید این گزینه مناسب شماست.

آینه، دیوارپوشی قدیمی اما کاربردی

آینه‌ها نور را منعکس می‌کنند به همین دلیل فضا را بزرگ‌تر ازآنچه هست نشان می‌دهند. اگر اتاق کوچک خانه را می‌خواهید دکور کنید آینه کاری دیوار و آینه دکوراتیو برای شما مناسب‌تر است. یک قطعه آینه بزرگ نصب کنید و یا چندین قطعه کوچک در کنار هم.

استفاده از انواع دیوارپوش ها روشی متداول و مفید

امروزه انواع دیوارپوش ها در طرح‌های بی‌شماری بر اساس نیازهای مخصوص شما طراحی و ساخته می‌شوند. می‌توانید جنس دیوارپوش‌ ها را بسته به فضایی که می‌خواهید دکور کنید انتخاب کنید. دیوارپوش‌ های چرمی، موکتی، گچی و غیره را در اندازه‌ی موردنیاز خود می‌توانید سفارش دهید. پوستر دیواری سه بعدی نیز نوعی از دیوارپوش‌ های پرطرفدار هستند. استفاده از یک پوستر دیواری با طرح موردعلاقه‌تان حال و هوای خانه را به‌کلی تغییر می‌دهد.

قفسه‌های دیواری نصب کنید.

اگر فضا برای کتاب‌ها و مجسمه‌های کوچک کم دارید، قفسه‌های دیواری نصب کنید. این قفسه‌ها علاوه بر شخصی‌سازی محیط، فضاهایی برای گذاشتن وسایلتان فراهم می‌کنند.

بشقاب‌های دیواری کلاسیک، راه‌حل نوستالژی برای دیوارپوش خانه‌های شما

اگر روی دیوار خانه نقاطی وجود دارد که می‌خواهید بپوشانید، استفاده از بشقاب‌ دیواری مناسب‌ترین انتخاب است. می‌توانید بشقاب‌های دیواری را ساده به دیوار بیاویزید و یا یک طرح کلی را شکل دهید.

استفاده از گیاهان را فراموش نکنید.

با گلدان‌های دیواری طبیعت را به خانه‌ی خود بیاورید. استفاده از گلدان‌ها و گل‌های طبیعی را در دکوراسیون دیوار خانه‌ی خود را فراموش نکنید. گلدان‌های دیواری فضای کمتری را اشغال می‌کنند و زیبایی را برای خانه‌تان به ارمغان می‌آورند. نام عامیانه این دیوارپوش گلدان دیوار سبز و گرین وال است.

یک تقویم بزرگ به دیوار آویزان کنید.

نصب یک تقویم بزرگ به‌خصوص برای دیوار دفتر کار یا آشپزخانه گزینه‌ی خوبی به‌عنوان دیوارپوش است. می‌توانید کار‌ها و مناسب‌های مختلف را به‌روزهای تقویم بچسبانید.

با کمک پارتیشن و دیوار جداکننده فضا را تفکیک کنید

گران شدن قیمت ملک و املاک اعم از منازل مسکونی، مراکز تجاری و اداری مغازه‌ها و ... در چند سال اخیر باعث شده که محل زندگی و کسب و کار قشر ضعیف و متوسط جامعه بسیار کوچک شود. استفاده بهینه و حداکثری از این محیط محدود و کوچک بسیار اهمیت دارد. یکی از راه های مناسب برای مدیریت فضا و استفاده‌ی بهتر از محیط، استفاده از پارتیشن و دیوار جداکننده است. همین موضوع علت اصلی استقبال افراد از خرید پارتیشن های مختلف شده است.

کلام آخر دکوراچی

برخی فکر می‌کنند برای داشتن دکوراسیونی زیبا نیاز به‌صرف هزینه و وقت زیادی است؛ درحالی‌که با دانستن این ده ایده به‌راحتی می‌توانید مکان زندگی خود را شخصی‌سازی کندید و به آن روح ببخشید. شما می‌توانید بهترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی را در سایت دکوراچی ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکوراچی

ما کسب‌وکار فروش اینترنتی دکوراسیون داخلی را از سال 95 با برند ردپنل آغاز کردیم. ولی رونمایی از مفهوم دکوراچی در سال 99 صورت گرفت. هدف از راه‌اندازی آن ایجاد بستری برای متحدکردن تولیدکنندگان ایرانی و قدرتمندکردن آنها برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی و بازارهای جهانی بوده است. ما در شروع کارمان چشم‌انداز ده ساله‌ای را تا انتهای سال 1404 ترسیم کردیم و مطابق با این برنامه‌ریزی امیدواریم بتوانیم قدم‌به‌قدم، مجموعه امکاناتی را برای انبوهی از کارگاه‌های تولیدی، دکوراتورها و همچنین مشتریان این‌گونه محصولات و خدمات به‌وجود بیاوریم. طبق آمارهای جهانی، توفیق فروش محصولات دکوراسیون داخلی و مبلمان به‌صورت اینترنتی بسیار کم است. البته با توجه به عادت‌های خرید، این آمار اصلا غیرمنتظره به‌نظر نمی‌رسد؛ برای مثال بسیاری از خریداران برای انتخاب یک مبل، حتما باید آن را از نزدیک ببینند، لمسش کنند و ضمن بررسی جنس آن رویش بنشینند تا از راحتی آن مطمئن شوند. شرایط در حوزه دکوراسیون نیز به‌همین شکل است و در مراحلی مانند توصیه‌کردن یا نصب لوازم، همواره به حضور افراد متخصص نیاز خواهد بود که این امر با فلسفه خرید اینترنتی مغایرت دارد. بنابراین ما در دکوراچی معتقدیم فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی و مبلمان نه‌تنها قابل حذف شدن نیستند، بلکه نقش بسیار پررنگی در این صنعت ایفا می‌کنند. درواقع ما فروشگاه‌ها را قلب تپنده کسب‌وکارمان می‌دانیم و به روش‌هایی مانند فراهم‌کردن منابع و محصولات با قیمت رقابتی، تأمین امکانات و تجهیزات باکیفیت مناسب و حتی مشتری‌یابی، همواره از آنها حمایت خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل