اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007195470417230

سقف کاذب کامپوزیت فشرده محصولی متفاوت و خاص در دکوراچی

کد: 140007195470417230

https://bit.ly/2YY450d

، مشهد , (اخبار رسمی): تایل سقف کاذب کامپوزیت فشرده یکی از دیوارپوش ‌های مدرنی است که دارای تنوع گسترده در ابعاد، طرح و رنگ هست که به دلیل زیبایی سبک بودن و همچنین مقاومت بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارند چند سالی است به یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها در صنعت ساختمان سازی تبدیل شده است.

سقف کاذب کامپوزیت فشرده محصولی متفاوت و خاص در دکوراچی
سقف کاذب کامپوزیت فشرده محصولی متفاوت و خاص در دکوراچی

تایل سقف کاذب کامپوزیت فشرده یکی از دیوارپوش ‌های مدرنی است که دارای تنوع گسترده در ابعاد، طرح و رنگ هست که به دلیل زیبایی سبک بودن و همچنین مقاومت بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارند چند سالی است به یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها در صنعت ساختمان سازی تبدیل شده است.

امروزه استفاده از تایل سقفی دکوراتیو برای ایجاد دکوراسیونی زیبا و متفاوت، خیلی مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته است. تایل کامپوزیت دکوری متفاوت و زیبا را برایتان رقم خواهد زد. این محصول ترکیبی از مربع های کامپوزیتی در ابعاد 30*30، 60*60 و 30*60 سانتیمتر با رنگ‌هایی خیره‌کننده و طرح‌های برجسته است که با استفاده از نور موضعی، درخشش و زیبایی محیط شمارا چند برابر می‌کند.

ویژگی های تایل سقفی کامپوزیت فشرده

  • سبک بودن
  • ایجاد خاصیت آکوستیک
  • دارای تنوع طرحی
  • مقاوم در برابر آتش
  • ضد زلزله بودن به جهت عملکرد غیر یکپارچه در هنگام وقوع زلزله
  • قابل آب‌بندی
  • تمیز ماندن تایل‌ ها و بی‌نیاز به شستشو
  • قابلیت تعویض هرکدام از تایل ها بدون خرابی کل نما
  • قابلیت استفاده در دکوراسیون داخلی تمامی اماکن حتی استخر و سونا را دارد و از طول عمر بسیار زیاد با حفظ کیفیت برخوردار است.
  • از دیگر مزایا این تایل سقفی جذاب نصب بسیار آسان و بی‌نیاز از نیروی متخصص و قابلیت رنگ‌پذیری آن است.

تایل کامپوزیت فشرده یکی از متریال‌های پرطرفدار می‌باشد و از پرفروش ترین محصولات مجموعه دکوراچی نیز است. برای مشاهده نمونه های مختلف تایل سقفی کامپوزیت فشرده به سایت دکوراچی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکوراچی

ما کسب‌وکار فروش اینترنتی دکوراسیون داخلی را از سال 95 با برند ردپنل آغاز کردیم. ولی رونمایی از مفهوم دکوراچی در سال 99 صورت گرفت. هدف از راه‌اندازی آن ایجاد بستری برای متحدکردن تولیدکنندگان ایرانی و قدرتمندکردن آنها برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی و بازارهای جهانی بوده است. ما در شروع کارمان چشم‌انداز ده ساله‌ای را تا انتهای سال 1404 ترسیم کردیم و مطابق با این برنامه‌ریزی امیدواریم بتوانیم قدم‌به‌قدم، مجموعه امکاناتی را برای انبوهی از کارگاه‌های تولیدی، دکوراتورها و همچنین مشتریان این‌گونه محصولات و خدمات به‌وجود بیاوریم. طبق آمارهای جهانی، توفیق فروش محصولات دکوراسیون داخلی و مبلمان به‌صورت اینترنتی بسیار کم است. البته با توجه به عادت‌های خرید، این آمار اصلا غیرمنتظره به‌نظر نمی‌رسد؛ برای مثال بسیاری از خریداران برای انتخاب یک مبل، حتما باید آن را از نزدیک ببینند، لمسش کنند و ضمن بررسی جنس آن رویش بنشینند تا از راحتی آن مطمئن شوند. شرایط در حوزه دکوراسیون نیز به‌همین شکل است و در مراحلی مانند توصیه‌کردن یا نصب لوازم، همواره به حضور افراد متخصص نیاز خواهد بود که این امر با فلسفه خرید اینترنتی مغایرت دارد. بنابراین ما در دکوراچی معتقدیم فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی و مبلمان نه‌تنها قابل حذف شدن نیستند، بلکه نقش بسیار پررنگی در این صنعت ایفا می‌کنند. درواقع ما فروشگاه‌ها را قلب تپنده کسب‌وکارمان می‌دانیم و به روش‌هایی مانند فراهم‌کردن منابع و محصولات با قیمت رقابتی، تأمین امکانات و تجهیزات باکیفیت مناسب و حتی مشتری‌یابی، همواره از آنها حمایت خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل