اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006285440717230

خرید پاراوان و پارتیشن متحرک با بیش از 500 طرح از دکوراچی

کد: 140006285440717230

https://bit.ly/3lFnY3y

، مشهد , (اخبار رسمی): پاراوان و پارتیشن متحرک بهترین وسیله برای تقسیم فضا در یک اتاق است. برای جدا کردن میز کار از اتاق نشیمن و بخصوص در فضاهای کوچک‌تر می‌توان از پاراوان استفاده کرد. برای خرید پاراوان و پارتیشن متحرک با بیش از 500 طرح مدرن و شیک به سایت دکوراچی مراجعه کنید.

خرید پاراوان و پارتیشن متحرک با بیش از 500 طرح از دکوراچی
خرید پاراوان و پارتیشن متحرک با بیش از 500 طرح از دکوراچی

پاراوان یا پارتیشن متحرک چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

پاراوان یکی از محصولات دسته پارتیشن و دیوار جداکننده است. پاراوان به پارتیشن یا دیوار متحرکی گفته می‌شود که برای جدا کردن فضاها از یکدیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد. مانند جدا کردن فضای آشپزخانه از سالن پذیرایی یا جدا کردن آبدارخانه در ادارات و شرکت‌ها، ایجاد فضایی برای نمازخانه یا رختکن، جداسازی میزها در رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی و از این قبیل موارد. ضمن متحرک بودن این جدا کننده ‌ها، این امکان را به ما می‌دهد که در مواقع لازم آن را جمع کنیم و یا جای آن را تغییر دهیم.

با کمک پاراوان به راحتی فضای یک اتاق را تفکیک کنید

پاراوان بهترین وسیله برای تقسیم فضا در یک اتاق است. مثلاً برای جدا کردن میز کار از اتاق نشیمن و بخصوص در فضاهای کوچک‌تر می‌توان از پاراوان استفاده کرد. گاهی اوقات می‌توان یک‌بخشی از اتاق خود را به محلی برای مطالعه اختصاص داد که این پارتیشن متحرک ها گزینه‌ی خوبی است.

مزایای خرید پاراوان و پارتیشن متحرک:

پاراوان به علت سبک بودن به‌آسانی توسط یک نفر قابل‌حمل و جابجایی است.

از دیگر امتیازات این پارتیشن متحرک می‌توان به تاشو بودن آن اشاره نمود، به‌عبارت‌دیگر می‌توان پاراوان را به هنگام نیاز مورداستفاده قرار داد و در غیر این صورت پاراوان را تاکرده و کنار گذاشت.

این پارتیشن متحرک نیازی به نصب ندارد و به‌صورت آماده برای مشتری ارسال می‌گردد در صورت نیاز می‌توانید یک یا دو تا از لنگه‌های پاراوان را از یکدیگر جدا کرد.

ابعاد و اندازه پارتیشن های متحرک و پاراوان

این نوع پارتیشن متحرک فضای پشتی را تا حد 50 درصد می‌پوشاند و بیشتر برای فضاسازی و ایجاد دکوراسیون‌های جذاب مورداستفاده قرار می‌گیرد.

پارتیشن ها به‌صورت 4 لت تولید می‌گردد.

ابعاد استاندارد هر لت: 60* 180 سانتیمتر ( در ابعاد و طرح‌های سفارشی هم قابل‌تولید است کافیه شما ایده‌ای داشته باشید ما آن را برای شما اجرایی می‌کنیم)

نوع جنس: MDF – PVC با لولای ضدزنگ و پیچ‌های بلند است ،برای راحت باز و بسته شدن هرلت

ضخامت استاندارد: 16 میل ( قابلیت تولید بر روی ضخامت های 25 و32 هم وجود دارد )

خرید پاراوان پوستری با بیش از 500 مدل در وبسایت دکوراچی

این محصول در رنگ‌هایی از جنس: سلولوزی، پلی‌استر، پلی یورتان متناسب با هر دکوراسیون و فام رنگ: در رنگ‌های سفید، طلایی، مسی و هر رنگ دیگر قابل‌تولید است. در 2 مدل پوستری با تنوع بیش از 500 طرح انتخابی و بیش از 50 مدل پاراوان چوبی طرح دار لیزری تولید می‌شود.

خرید پاراوان چوبی با طرح سفارشی شما

گروه دکوراسیون داخلی دکوراچی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا پاراوان را با طرح سفارشی مشتری طراحی و آماده کند. می توانید برای خرید پاراوان چوبی به وبسایت دکوراچی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکوراچی

ما کسب‌وکار فروش اینترنتی دکوراسیون داخلی را از سال 95 با برند ردپنل آغاز کردیم. ولی رونمایی از مفهوم دکوراچی در سال 99 صورت گرفت. هدف از راه‌اندازی آن ایجاد بستری برای متحدکردن تولیدکنندگان ایرانی و قدرتمندکردن آنها برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی و بازارهای جهانی بوده است. ما در شروع کارمان چشم‌انداز ده ساله‌ای را تا انتهای سال 1404 ترسیم کردیم و مطابق با این برنامه‌ریزی امیدواریم بتوانیم قدم‌به‌قدم، مجموعه امکاناتی را برای انبوهی از کارگاه‌های تولیدی، دکوراتورها و همچنین مشتریان این‌گونه محصولات و خدمات به‌وجود بیاوریم. طبق آمارهای جهانی، توفیق فروش محصولات دکوراسیون داخلی و مبلمان به‌صورت اینترنتی بسیار کم است. البته با توجه به عادت‌های خرید، این آمار اصلا غیرمنتظره به‌نظر نمی‌رسد؛ برای مثال بسیاری از خریداران برای انتخاب یک مبل، حتما باید آن را از نزدیک ببینند، لمسش کنند و ضمن بررسی جنس آن رویش بنشینند تا از راحتی آن مطمئن شوند. شرایط در حوزه دکوراسیون نیز به‌همین شکل است و در مراحلی مانند توصیه‌کردن یا نصب لوازم، همواره به حضور افراد متخصص نیاز خواهد بود که این امر با فلسفه خرید اینترنتی مغایرت دارد. بنابراین ما در دکوراچی معتقدیم فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی و مبلمان نه‌تنها قابل حذف شدن نیستند، بلکه نقش بسیار پررنگی در این صنعت ایفا می‌کنند. درواقع ما فروشگاه‌ها را قلب تپنده کسب‌وکارمان می‌دانیم و به روش‌هایی مانند فراهم‌کردن منابع و محصولات با قیمت رقابتی، تأمین امکانات و تجهیزات باکیفیت مناسب و حتی مشتری‌یابی، همواره از آنها حمایت خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل