اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007185468617230

با خرید نرده چوبی از دکوراچی جلوه ای لوکس به دکوراسیون خانه خود ببخشید

کد: 140007185468617230

https://bit.ly/3pcn4Ph

، مشهد , (اخبار رسمی): نرده چوبی یکی از متداول‌ترین و محبوب‌‌ترین انواع نرده‌ها هستند که از دیرباز تاکنون در دکوراسیون خانه مورداستفاده قرارمی‌گیرند و می‌تواند جلوه‌ای لوکس به خانه شما ببخشد. انواع نرده های چوبی به دلیل حس خوب چوبی که به بیننده القا می‌کنند، هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و همواره موردتوجه هستند.

با خرید نرده چوبی از دکوراچی جلوه ای لوکس به دکوراسیون خانه خود ببخشید
با خرید نرده چوبی از دکوراچی جلوه ای لوکس به دکوراسیون خانه خود ببخشید

مهم‌ترین عامل در انتخاب چوب ، خشک بودن چوب است. اگر چوب خشک نباشد بعد از یک مدت استفاده دچار تاب خوردگی و ترک برداشتن چوب می‌شود. در میان چوب‌های روسی و راش از مقاومت و زیبایی بالای برخوردار هستند که می‌توانید برای نرده و پله‌ ی خود سفارش دهید. برای انتخاب چوب مهم‌ترین عامل تردد و انتخاب نوع نرده و نوع رنگ است.

تفاوت در طراحی(خراطی و منبت) و نوع چوب به‌کاررفته (راش ، نراد روسی) در نرده‌های چوبی روی قیمت نرده چوبی تأثیرمی‌گذارد. همچنین پایه نرده و ایستگاه در منبت‌ها و خراطی‌ها با سایز‌های متفاوتی هستند. پایه‌های منبت به آن دسته از پایه‌هایی گفته می‌شود که توسط دستگاه‌های سی ان سی تراشیده شده و دارای نقوشی ظریف‌تر از پایه‌های خراطی‌شده هستند.

برای کامل شدن نرده چوبی از بخش‌های مختلفی همچون ایستگاه نرده،پایه نرده،دسته نرده و نعلبکی استفاده می‌شود. ایستگاه نرده یا همان (شاه نرده) به نرده ‌ای گفته می‌شود که در ورودی راه‌پله‌ها جای می‌گیرد و ازنظر ابعاد بزرگ‌تر از پایه‌ها است.

پایه نرده به قسمتی از نرده اطلاق می‌شود که دسته نرده یا hand rail روی آن نصب می‌شود. پایه نرده‌ها به‌طور منظم و بافاصله‌ای معین از یکدیگر قرار می‌گیرند. فاصله هر پایه تا پایه دیگر حدوداً 12 تا 15 سانتی‌متر است. علت در نظر گرفتن این فاصله جلوگیری از سقوط کودکان و افراد کم سن و سال است.

نعلبکی: یک قطعه چوب که به زمین یا پله اتصال داده‌شده و بر روی آن پایه قرار می‌گیرد.

مزایای نرده چوبی

  • تنوع طرح
  • تنوع چوب
  • زیبایی منحصربه‌فرد

کاربردهای نرده چوبی

  • نرده حیاط
  • نرده راه‌ پله
  • نرده بهارخواب

مراحل نصب نرده چوبی :

توسط نجار متخصص انجام می‌شود. در این مرحله اول نعلبکی به کف پله چسبیده و بعد ایستگاه و پایه‌ها و در آخر دست‌انداز به آن نصب می‌شود.

فروش این محصولات به‌صورت عددی است و همچنین زمان ساخت این محصول 5 روز کاری است. شما می‌توانید پیشنهاد های بیشتری را درباره دکوراسیون منزل در وبسایت دکوراچی دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکوراچی

ما کسب‌وکار فروش اینترنتی دکوراسیون داخلی را از سال 95 با برند ردپنل آغاز کردیم. ولی رونمایی از مفهوم دکوراچی در سال 99 صورت گرفت. هدف از راه‌اندازی آن ایجاد بستری برای متحدکردن تولیدکنندگان ایرانی و قدرتمندکردن آنها برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی و بازارهای جهانی بوده است. ما در شروع کارمان چشم‌انداز ده ساله‌ای را تا انتهای سال 1404 ترسیم کردیم و مطابق با این برنامه‌ریزی امیدواریم بتوانیم قدم‌به‌قدم، مجموعه امکاناتی را برای انبوهی از کارگاه‌های تولیدی، دکوراتورها و همچنین مشتریان این‌گونه محصولات و خدمات به‌وجود بیاوریم. طبق آمارهای جهانی، توفیق فروش محصولات دکوراسیون داخلی و مبلمان به‌صورت اینترنتی بسیار کم است. البته با توجه به عادت‌های خرید، این آمار اصلا غیرمنتظره به‌نظر نمی‌رسد؛ برای مثال بسیاری از خریداران برای انتخاب یک مبل، حتما باید آن را از نزدیک ببینند، لمسش کنند و ضمن بررسی جنس آن رویش بنشینند تا از راحتی آن مطمئن شوند. شرایط در حوزه دکوراسیون نیز به‌همین شکل است و در مراحلی مانند توصیه‌کردن یا نصب لوازم، همواره به حضور افراد متخصص نیاز خواهد بود که این امر با فلسفه خرید اینترنتی مغایرت دارد. بنابراین ما در دکوراچی معتقدیم فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی و مبلمان نه‌تنها قابل حذف شدن نیستند، بلکه نقش بسیار پررنگی در این صنعت ایفا می‌کنند. درواقع ما فروشگاه‌ها را قلب تپنده کسب‌وکارمان می‌دانیم و به روش‌هایی مانند فراهم‌کردن منابع و محصولات با قیمت رقابتی، تأمین امکانات و تجهیزات باکیفیت مناسب و حتی مشتری‌یابی، همواره از آنها حمایت خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل