اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006285440516676

ارز دیجیتال بخریم یا نه؟

کد: 140006285440516676

https://bit.ly/2XrkN72

، (اخبار رسمی): از سال ۲۰۰۹ بود که محبوب ترین ارز دیجیتال جهان با نام بیت کوین (BTC) توسط ساتوشی ناکاموتو عرضه شد. پس از این اتفاق، رمز ارزهای جدید یکی پس از دیگری به بازار کریپتوکارنسی وارد شدند.

ارز دیجیتال بخریم یا نه؟
ارز دیجیتال بخریم یا نه؟

اما تا به الان هیچکدام از آن رمز ارز ها نتوانستند به ارزش و قیمت بیت کوین برسند. برخی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال عقیده دارند که bitcoin به مانند طلا ارزشمند است. گرچه برخی هم با این عقیده مخالفند و می گویند که : بیت کوین از طلا هم ارزشمندتر است!

چرا که اگر شما فقط رشد بیت کوین را در سال جاری با رشد طلا مقایسه کنید متوجه اختلاف شدید میان رشد بسیار زیاد بیت کوین و رشد طلا خواهید شد. به همین خاطر است که بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین و خرید ارز دیجیتال روی آورده اند. لازم به ذکر است که بگوییم، در بازار ارزهای دیجیتال، فقط بیت کوین نبوده است که رشد انفجاری را تجربه کرده است بلکه بسیاری از رمز ارزهای دیگر مانند اتریوم، سولانا، بایننس کوین و… از زمان عرضه اولیه شان نیز شاهد رشدهای عظیمی بوده اند.

رمز ارز چیست؟

همانطور که از نام رمزارز مشخص است، می توان اینگونه گفت که: رمز ارز، نوعی دارایی و ارز است که توسط الگوریتم های پیچیده رمزنگاری و ریاضیات تولید می شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد رمز ارز می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امنیت بالا 
  • قرارگیری آن ها بر بستر بلاک چین
  • غیر متمرکز بودن

اشاره کنیم. دو مورد اول از ویژگی های رمزارز که کاملا واضح هستند و نیاز به توضیح ندارند. اما مورد سوم یعنی غیر متمرکز بودن را اینطور می شود تعریف کرد:

عدم وابستگی ارز دیجیتال به بانک مرکزی و دولت. یعنی بر خلاف دلار، یورو، ریال و… که ارزهای دولتی محسوب می‌شوند، رمز ارزها وابستگی به دولت ها ندارند.

خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج

تا به اینجا توضیحاتی کلی را در ارتباط با ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) خدمت شما ارائه دادیم. حال میرسیم به اینکه اصلا چطور باید خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج را انجام دهیم. بسیار کار ساده‌ای است! وارد وب سایت صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج شوید و مراحل احراز هویت را به راحتی بگذرانید. پس از اینکه این دو مرحله را به موفقیت انجام دادید، وارد بخش تبادل سریع شوید و هر ارز دیجیتالی که می خواهید را انتخاب کنید و فرآیند خرید ارز دیجیتال را آغاز کنید.

نمودار تکنیکال و قیمت لحظه ای رمز ارز

یکی از روش های تحلیل برای خرید ارز دیجیتال استفاده از نمودار تکنیکال به خصوص برای هر ارز است. فرض کنید می خواهید اقدام به خرید بیت کوین کنید، وارد بخش تبادل سریع وب سایت صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج شوید و با انتخاب BTC، نمودار آن را مشاهده کنید. پس از آن با انتخاب اندیکاتورهای مورد نیازتان مانند مکدی یا RSI به تحلیل و بررسی وضعیت و قیمت لحظه ای بیت کوین و همچنین قیمت روز بیت کوین کنید؛ سپس تصمیم بگیرید که زمان مناسب برای خرید یا فروش بیت کوین هایتان چه زمانی است.

اما همیشه نیاز نیست خودتان تحلیل کنید بلکه اگر فردی کاردان در کنار خود داشته باشید، مانند دوست یا آشنایان، می توانید از آن‌ها برای خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری بر روی این بازار عظیم کمک و مشورت بگیرید.

استفاده از نرم افزار اوکی اکسچنج

علاوه بر وب سایت، صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج شامل یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای است که به وسیله‌ی آن قادر هستید تا همیشه قیمت لحظه ای ارزهای گوناگون را زیر نظر بگیرید. همچنین کیف پول شما را در خود به همراه دارد و می توانید هر زمان که خواستید ارزهای خریداری شده‌ خود را بررسی کنید. همینطور اخبار اوکی اکسچنج و خبرهای مهم و به روز بازار cryptocurrency نیز در قالب اسلاید برایتان نمایش داده می شود و می توانید با کلیک بر رویشان آن ها را بخوانید.

نتیجه گیری

در پایان می توانیم با اطمینان بگوییم که اگر قصد ورود به بازار کریپتو و خرید ارز دیجیتال را دارید، سریعتر اقدام به ثبت نام در وبسایت صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج کنید و با اطمینان خاطر شروع به سرمایه گذاری‌های هیجان انگیز و سودآور بکنید. هیچگاه فراموش نکنید که اگر در این بازار با فکر و منطق عمل کنید، سودهای کلانی به دست خواهید آورد! همانطور که بسیاری از افراد به سودهای بسیار زیادی دست یافته اند. موفق و پیروز باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]