اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206282616676

دوج کوین Dogecoin چیست؟

کد: 140104206282616676

https://bit.ly/3AJPXIq

، (اخبار رسمی): دوج کوین در ابتدا به دلیل ارزش کم آن مانند یک شوخی به عرصه ارزهای دیجیتال وارد شد و به مرور زمان و پیدا شدن طرفدارهای خاص سرمایه آن نیز به شکل فوق العاده‌ای افزایش یافت.

دوج کوین Dogecoin چیست؟
دوج کوین Dogecoin چیست؟

دوج کوین Dogecoin چیست؟

دوج کوین در ابتدا به دلیل ارزش کم آن مانند یک شوخی به عرصه ارزهای دیجیتال وارد شد و به مرور زمان و پیدا شدن طرفدارهای خاص سرمایه آن نیز به شکل فوق العاده ای افزایش یافت، این افزایش سرمایه در حالی رخ داد که تولید کننده‌های آن تاکید کرده بودند که این ارز برای انجام سرمایه‌گذاری نیست و کاربرد آن را می توان در ارسال جوایز برای اشخاص در برنامه‌های اینترنتی برای دادن جایزه استفاده از برنامه دانست. به این صورت که چنانچه در برنامه ای پستی را پسندید علاوه بر لایک کردن آن می توانید یک دوج کوین نیز برای او به عنوان قدر دانی و یا جایزه پست ارائه شده ارسال نمایید.

بعد از گذشت چند ماه و با استقبال گسترده مردم از این ارز هدف دوج کوین به عنوان یک پول مجازی جهت دادن جایزه و پاداش به افراد فعال در اینترنت و کمک به موسسه‌های خیریه تعیین شد و همین هدف باعث شد طرفداران این ارز دیجیتالی بسیار افزایش یابد. ارز دیجیتالی که هدف ابتدایی آن شبیه به یک شوخی بود اکنون به عنوان یک جامعه رمزنگاری وسیع شناخته می شود. هدف تعیین شده دوج کوین موجب شده است که این ارز به اسم ارز مهربان در جامعه شناخته شود.

از چه کدهایی برای طراحی دوج کوین استفاده شده است؟

در واقع دوج کوین بر اساس لایت کوین طراحی و ارائه شده که می توان گفت بیشتر کدهای استفاده شده و خلاقیت‌هایی که در تولید لایت کوین به کار رفته است، فقط با ایجاد کمی تغییر کوچک جهت تولید دوج کوین نیز استفاده شده است و در حال حاضر نیز این اعمال کدها و روند اجرا در حال انجام است به گونه ای که کوچک‌ترین تغییر به وجود آمده در لایت کوین بلافاصله در دوج کوین نیز به وجود می آید.

چرا دوج کوین؟

از دلایل اصلی محبوب شدن دوج کوین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رتبه بالای ارز دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال
  • قیمت پایین ارز دوج کوین
  • اهداف خیرخواهانه دوج کوین
  • یعنی می توان گفت عده ای با رویای بالا رفتن ارزش این ارز و ثروتمند شدن آن را انتخاب می کنند اما عده زیادی نیز آن را به دلیل اهداف خیرخواهانه‌ای که دارد دوست دارند و انتخاب می کنند.

ارز دیجیتال از مهم ترین مزیت‌های دوج کوین است که به صورت غیر متمرکز و همتا به همتا قابل دسترسی و استفاده است به این معنی که شما به آسانی می توانید به شکل آنلاین برای هر کسی پول انتقال دهید، در واقع می توان گفت ارز دوج کوین یک واحد پول اینترنتی است.

همچنین باید اضافه کرد که این "میم کوین" موجی از طرفداران را در سراسر اینترنت ایجاد کرده و اکنون یکی از بزرگترین جوامع رمزنگاری را دارد. این کوین به عنوان یک کوین مبتدی پسند و استقبال کننده شناخته می شود. همچنین به دلیل کمک‌های خیریه و بسیاری از اهداف خیر دیگر شهرت خوبی دارد.

جامعه Dogecoin خود را Shibes می نامند. آنها به زبان خودشان صحبت می کنند که برای درک آن باید خودتان ببینید.

ظهور Dogecoin

همانطور که گفتیم در سال 2013، Dogecoin در میان جامعه افرادی که قصدشان شوخی و طعنه زدن به ارزهای دیجیتال بود، بسیار محبوب شد. بعداً، انجمن‌های اینترنتی مانند Reddit و Dogecoin شروع به پاداش دادن Dogecoin به سازندگان محتوای خود کردند و باعث شد که Dogecoin ارزش معاملاتی سایر ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین را در سال 2014 افزایش دهد.

پس از آن، ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس ایکس، برجسته‌ترین پیرو دوج‌کوین، مکرراً شروع به توئیت‌هایی درباره «دوج» کرد که منجر به افزایش قیمت این میم کوین شد. پس از آن، افراد مشهور دیگری مانند اسنوپ داگ و جین سیمونز نیز شروع به توییت کردن و تبلیغ Dogecoin در رسانه‌های اجتماعی کردند.

در آوریل 2020، ایلان ماسک توییت کرد، "دوج در ماه پارس می‌کند" که باعث شد ارزش Dogecoin به بیش از 600٪ افزایش یابد. در نتیجه این اقدامات، ارزش Dogecoin به 41 میلیارد دلار رسید.

آیا خرید و فروش دوج کوین در کشور ایران با ریال ممکن است؟

در جواب این سوال می توان گفت بله، در حال حاضر امکان خرید و فرش رمز ارزهای دوج کوین در کشور ما با ریال فراهم است، صرافی‌های دیجیتال گوناگونی در این زمینه نیز فعالیت دارند که می توانید انواع ارزهای مورد نیاز خود را از طریق آن‌ها خریداری و یا به فروش برسانید.

آیا می توان بدون احراز هویت ارز دوج کوین خریداری کرد؟

بدون احراز هویت خرید دوج کوین ممکن نیست زیرا خرید و فروش دوج کوین نیز همچون سایر ارزهای دیجیتالی در حیطه خدمات مالی و تکنولوژی است و جهت پیشگیری از هر نوع سوء استفاده ای همچون پولشویی و یا برداشت از کارت‌های به سرقت رفته احراز هویت از الزامات در خرید و فروش دوج کوین است. به همین دلیل تمامی صرافی‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند می بایست برای همه کاربران احراز هویت را انجام دهند.

چه نکاتی را باید قبل از خرید دوج کوین بدانیم؟

با توجه به این موضوع که انتقال دوج کوین به کیف پول به شکل کاملا اتوماتیک انجام می شود اما گاهی امکان دارد فرآیند انتقال کمی‌کند شود پس برای گرفتن نتیجه کمی صبور باشید.

جهت وارد کردن آدرس کیف پول برای انتقال می بایست بسیار دقت کنید زیرا همانطور که گفته شد این کار به شکل کاملا خودکار صورت می‌گیرد و در صورت اشتباه وارد کردن آدرس پول شما برگشت داده نخواهد شد.

  • جهت انتقال مبلغ‌های بیشتر توصیه می کنیم ابتدا کیف پول را شارژ نمایید و پس از آن اقدام به خرید کنید.
  • جهت انتقال مبلغ‌های بیشتر توصیه می کنیم ابتدا کیف پول را شارژ نمایید و پس از آن اقدام به خرید کنید.
  • چنانچه هر سوال و مشکلی برای استفاده از ارزهای دوج کوین پیدا کردید قبل از هر اقدام خود سرانه‌ای حتما با کارشناسان مربوطه تماس حاصل کنید.
  • برای ایجاد توکن Dogecoin، الگوریتم اجماع مبتنی بر Scrypt Proof-of-Work (PoW) را که Luckycoin در آن زمان از آن استفاده می کرد، بکار گرفته شده است. PoW سیستمی است که تعیین می‌کند چه کسی تراکنش‌ها را در یک شبکه بلاک چین به روز می‌کند. معمولاً توان محاسباتی یا بلاک‌ها به ماینرها مرتبط هستند که به اعتبارسنجی تراکنش‌ها کمک می‌کنند.
  • لاکی کوین (LKY) یک ارز منبع باز و همتا به همتا، که برای محافظت به الگوریتم‌های رمزنگاری پیشرفته متکی بود و به مرور زمان منسوخ شد. Luckycoin همچنین بسیاری از فناوری خود را از Litecoin قرض گرفته است، بنابراین شما نیز در اینجا یک اتصال دارید. لایت کوین (LTC)، یک روش پرداخت بین‌المللی، یک ارز رمزپایه است که مهندس سابق گوگل، چارلی لی، در سال 2011 تأسیس کرد.

لایت کوین از Scrypt استفاده کرد، یک تابع هش جایگزین عملکرد دیگری به نام SHA-256. این توابع از نظر محاسباتی فشرده هستند و به همین دلیل است که برای تولید بسیاری از راه حل‌های ممکن به توان محاسباتی خام نیاز دارند. در سال 2014، کد Dogecoin تغییر کرد و فرآیندهای Litecoin و Dogecoin را ادغام کرد و به آنها اجازه داد از همان فرآیند استخراج استفاده کنند.

امنیت شبکه دوج کوین چگونه تامین می‌شود؟

دوج کوین یک ارز دیجیتال است که مانند سایر ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و اتریوم، روی فناوری بلاک چین کار می‌کند. بلاک چین یک دفتر کل دیجیتال توزیع شده و امن است که تمام تراکنش‌های انجام شده توسط هر ارز دیجیتال را بدون یک مرجع متمرکز ذخیره می‌کند.

فناوری بلاک چین

  • همه کاربران شبکه Dogecoin دارای یک کیف پول دیجیتال هستند که از دو کلید تشکیل شده است، یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی.
  • شخص می تواند با داشتن شناسه کیف پول و کلید عمومی شخص دیگری درخواست تراکنش کند.
  • هنگامی که درخواست یک تراکنش انجام شد، برنامه به تمام ماینرهای Dogecoin در سراسر جهان هشدار می دهد تا روند تایید تراکنش را انجام دهند.
  • پس از اینکه ماینرهای Dogecoin تأیید کنند که فرستنده به اندازه کافی Dogecoin برای پرداخت دارد یا خیر، پس از طی مراحل اعتبار سنجی، درخواست تراکنش را تایید می‌کنند.
  • در همین حال، استخراج‌کنندگان Dogecoin در سرتاسر جهان برای جمع‌آوری تمام داده‌های تراکنش معروف به nonce رقابت می‌کنند.
  • سپس ماینرها یک تابع ریاضی را اعمال می‌کنند تا عدد هش صحیح را برای آن تراکنش ایجاد کنند.
  • آنها به ماینری که با موفقیت عدد هش درست را تولید می‌کند، 25 Dogecoin پاداش می‌دهند.
  • پس از آن، هر دو کاربر یک پیام تأیید دریافت می‌کنند که درخواست آنها برای تراکنش تأیید شده است.
  • و در عرض چند دقیقه مقدار Dogecoin درخواستی به کیف پول گیرنده واریز شده و بدین ترتیب تراکنش انجام می‌شود.

دوج کوین با دیگر ارزهای دیجیتالی چه تفاوتی دارد؟

در حال حاضر می‌توان گفت دوج کوین به عنوان یک ارز دیجیتالی بیشتر از 120 میلیارد واحد رمزنگاری شده دارد که در حال خرید و فروش است، به همین دلیل می توان گفت انتخاب این ارز برای خرید و فروش یک انتخاب کاملا منطقی خواهد بود و برخلاف قیمت پایین آن در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتالی بسیار کاربرد دارد و افراد را به خرید و فروش آن تشویق می‌کند.

چنانچه شما نیز جهت سرمایه‌گذاری، خرید و یا فروش از وب سایت‌ها و یا شارژ کیف پول خود احتیاج دارید که به سمت خرید ارز دیجیتال بروید، توصیه می کنیم از دوج کوین استفاده کنید، برای خرید دوج کوین فقط کافیست یک کارت عضو شتاب داشته باشید تا بتوانید هر مقدار ارز که نیاز دارید به آسانی خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار