اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005255382316676

وب سایت خرید و فروش رمزارز

کد: 140005255382316676

https://bit.ly/3yVPfUC

، (اخبار رسمی): اگر شما هم این روز ها در فضای مجازی گشت و گذار کرده باشید، قطعا با تبلیغات گسترده ارز های دیجیتال و رمزارز ها، نظیر بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم، دوج کوین و … مواجه شده اید و برای شما این سوال به وجود آمده که چطور شما هم می توانید رمزارز خریداری کنید.

وب سایت خرید و فروش رمزارز
وب سایت خرید و فروش رمزارز

تعریف بیت کوین به نقل از اوکی اکسچنج : 

بیت کوین یک ارز آنلاین نظیر به نظیر است ، به این معنی که تمام تراکنش ها مستقیماً بین شرکت کنندگان برابر و مستقل شبکه بدون نیاز به هیچ واسطه ای برای اجازه یا تسهیل آن اتفاق می افتد. به گفته خود ناکاموتو ، ایجاد شد تا اجازه دهد پرداخت های آنلاین مستقیماً از یک طرف به طرف دیگر بدون مراجعه به یک موسسه مالی ارسال شود.

خرید بیت کوین از اوکی اکسچنج 

یکی از راه هایی که شما برای خرید ارز دیجیتال دارید، این می باشد که از بازار های معاملاتی ارز های دیجیتال داخلی که با پول رایج کشورمان فعالیت میکنند، رمزارز مدنظرتان را خریداری کنید. یکی از این بازار های معاملاتی، اوکی اکسچنج می باشد. برای خرید بیت کوین از اوکی اکسچنج ابتدا نیاز به ثبت نام در این وب سایت دارید. پس از ثبت نام مراحل زیر را نیاز است تا طی کنید: 

  • اضافه کردن حساب بانکی ریالی به پنل کاربری اوکی اکسچنج 
  • احراز هویت مدارک شناسایی 

پس از گذراندن این مراحل شما به راحتی می توانید خرید و فروش رمزارز Bitcoin را از اوکی اکسچنج شروع کنید. همچنین یکی دیگر از مزیت هایی که صرافی ارز دیجیتال دارا می باشد، این است که شما به راحتی می توانید به بیش از 400 رمزارز دسترسی داشته باشید و رمزارز هایی که مدنظرتان است را خریداری کنید. 

خرید ترون از اوکی اکسچنج 

یکی دیگر از رمزارز هایی که این روز ها نام آن را زیاد می شنویم، ارز دیجیتال ترون TRX می باشد. ترون یکی از ارز های دیجیتالی می باشد که برای پرداخت کاربرد زیادی دارد و روی شبکه مخصوص به خود، در حال فعالیت می باشد. با توجه به توضیحات ارائه شده، شما می توانید به راحتی و هر زمان که قصد خرید ترون را داشتید، از طریق وب سایت اوکی اکسچنج اقدام کنید و میزان ترون TRX مدنظرتان را خریداری کنید. 

خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج 

همانطور که بالاتر توضیح دادیم، اوکی اکسچنج یکی از بازار های معاملاتی ارز های دیجیتال می باشد که شما می توانید برای خرید و فروش ارز دیجیتال به آن مراجعه کنید. خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج کار پیچیده ای نبوده و شما می توانید به راحتی و با نصب اپلیکیشن اندروید، در هر زمان و هر مکان شروع به معامله ارز های دیجیتال کنید. 

اوکی اکسچنج بیش از 400 رمزارز و توکن را پشتیبانی می کند و شما می توانید هرکدام را که خواستید، خریداری کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار