اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006065398916676

خرید و فروش ارز دیجیتال با اوکی اکسچنج

کد: 140006065398916676

https://bit.ly/2UTSblY

، (اخبار رسمی): در روزهایی که بازارهای معاملاتی نظیر فارکس پتانسیل سودرسانی و رشد خود را از دست داده‌اند، خیلی از افراد به سمت و سوی ارزهای دیجیتال، رمزارز و در کل کریپتوکارنسی کشیده شده‌اند.

خرید و فروش ارز دیجیتال با اوکی اکسچنج
خرید و فروش ارز دیجیتال با اوکی اکسچنج

به گزارش صرافی اوکی اکسچنج، سال ۲۰۰۹ بود که بیت کوین (پادشاه رمزارزها) توسط ساتوشی ناکاموتو عرضه شد. جالب است بدانید هنوز که هنوز است، مخترع این ارز دیجیتال ناشناس باقی مانده است و اسم ساتوشی ناکاموتو فقط یک نام مستعار محسوب می‌شود که خیلی‌ها آن را به گروهی از افراد نیز نسبت می‌دهند. بیت کوین یک رمزارز غیرمتمرکز در حوزه بلاک‌چین بوده و از امنیت خوبی برخوردار است. همچنین، هویت دو طرف معامله هنگام تجارت با بیت کوین، کاملا ناشناس باقی خواهند ماند. به همین خاطر است که در دارک وب نیز از BTC به عنوان ارز بهره برده می‌شود. اگر موافق باشید، در ادامه به توضیح مختصری در مورد ارز دیجیتال و دو رمزارز موفق بازار بپردازیم.

خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج

پیش از آنکه به خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج بپردازیم، بد نیست اگر به تعریف مختصری از ارز دیجیتال بپردازیم. به زبان ساده این‌طور می‌توان گفت که ارز دیجیتال همان پول است اما به صورت الکترونیکی که تحت تسلط هیچ کشور خاصی نیست و به اصطلاح غیر متمرکز محسوب می‌شود. پول‌های فیزیکی مانند دلار، یورو و ریال همگی متمرکز محسوب می‌شوند، چراکه زیر نظر دولت و بانک مرکزی کشورها هستند. حال که تصمیم به خرید ارز دیجیتال گرفتید، ما توصیه می‌کنیم تا حتما تحلیل فاندامنتال و بررسی درستی از نمودار تکنیکال داشته باشید و به هیچ وجه احساسی عمل نکنید. مطمئن باشید اگر درست و منطقی تصمیم به خرید رمز ارز مدنظرتان بگیرید، سودهای خوبی خواهید کرد.

خرید ریپل از اوکی اکسچنج

قطعا اگر تا به حال بر روی ارز دیجیتال خاصی سرمایه‌گذاری کرده باشید، نام رمزارز ریپل (XRP) به گوش‌تان خورده است. جالب است بدانید که رمزارز ریپل از محبوب‌ترین کوین‌هایی است که امروزه در بازار کریپتوکارنسی خرید و فروش می‌شود و سود بسیار خوبی را نصیب خریدارانش می‌کند. از جمله صرافی‌های معتبر و قابل اطمینانی که این ارز دیجیتال را ارائه می‌دهند، صرافی اوکی اکسچنج است. برای خرید ریپل از اوکی اکسچنج مراحل زیر را بروید:

  • ثبت نام در وب‌سایت اوکی اکسچنج
  • گذراندن مراحل احراز هویت
  • ورود به بخش تبادل سریع یا تریدر
  • انتخاب و خرید ریپل

خرید کاردانو از اوکی اکسچنج

ارز دیجیتال کاردانو یک رمزارز فوق‌العاده معتبر و قدرتمند است که در بازار کریپتوکارنسی طرفداران و خریداران بسیاری دارد. رمزارز کاردانو که به اختصار با عبارت ADA نمایش داده می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین ارزها در حوزه بلاک‌چین است. شما می‌توانید برای خرید کاردانو از اوکی اکسچنج به وب‌سایت این صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید و به راحتی مراحلی که باید را طی کنید و در تبادل سریع، مقدار ارز ADA خود را مشخص کنید و بخرید.

تحلیل نمودار تکنیکال

در جملات پیشین گفتیم که حتما برای خرید رمز ارز مدنظرتان، تحلیل تکنیکال داشته باشید. فرض کنید می‌خواهید اتریوم یا دوج کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را خریداری کنید. دو راه پیش رویتان است، اول اینکه از افراد مختلف مشورت بگیرید و بعد با اعتماد به سخن آن‌ها شروع به سرمایه‌گذاری کنید. راه دوم این است که خودتان قیمت رمزارز مدنظرتان را تحلیل کنید و با استفاده از اندیکاتورهایی که برای نمودار تکنیکال تعریف شده است، شروع به بررسی و پیش‌بینی قیمت رمزارزی که قصد خریدش را دارید کنید. در وب‌سایت صرافی اوکی اکسچنج بخشی وجود دارد به نام نمایش بازار؛ در این بخش نمودار شمعی ارزهای دیجیتال موجود است و با اندیکاتورهایی مانند ابر ایچیموکو می‌توانید آینده روند قیمتی هر ارزی را پیش‌بینی کنید. همچنین با استفاده از نمودار، قیمت روز بیت کوین و هر ارزی را می‌توانید مشاهده کنید.

تحلیل فاندامنتال چیست؟

اگر در توییتر حساب کاربری داشته باشید و آقای ایلان ماسک را دنبال کرده باشید، حتما دیده‌اید که هرازگاهی راجع به رمزارز دوج کوین توئیتی می‌زند. جالب است که پس از توییت ایلان ماسک، قیمت دوج کوین بالا یا پایین می‌رود. حال اگر شما اخبار و حرف افراد تاثیرگذار را دنبال و بررسی کنید، به اصطلاح به آن تحلیل فاندامنتال می‌گویند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار