اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007115459817086

نرم افزار مدیریت مدرسه چیست و چطور به معلم و کادر مدرسه کمک می‌کند؟

کد: 140007115459817086

https://bit.ly/3A4Vaqq

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این نوشته کمی بیشتر با ویژگی‌های یک نرم افزار مدرسه ایده‌آل آشنا می‌شویم، نکاتی که به شما کمک می‌کنند با آگاهی بیشتری یک نرم افزار مناسب برای هوشمندسازی مدرسه خود انتخاب کنید.

نرم افزار مدیریت مدرسه چیست و چطور به معلم و کادر مدرسه کمک می‌کند؟
نرم افزار مدیریت مدرسه چیست و چطور به معلم و کادر مدرسه کمک می‌کند؟

نرم افزار مدارس، یکی از بهترین راهکارها برای مدیریت هوشمندانه‌تر مدرسه‌ها به حساب می‌آیند، اگر یک مدیر یا معلم هستید و به دنبال راهی برای مدیریت ساده‌تر مدرسه یا فرایندهای درسی خود می‌گردید، احتمالا یک نرم افزار مدرسه حرفه‌ای بتواند تا حد زیادی نیازهای شما را برطرف کند، اما یک نرم افزار حرفه‌ای! نه هر برنامه‌ی آنلاینی.

مدیریت فرایندهای آموزشی

برگزاری کلاس آنلاین، آزمون آنلاین، سیستم ثبت نمرات یا تکلیف از جمله بخش‌های مهمی هستند که هر مدرسه‌ای با آن‌ها سروکار دارد، فرقی نمی‌کند آموزش حضوری داشته باشید یا مجازی، در هر صورت باید بتوانید فرایند آموزش و ارزیابی‌های درسی را به سادگی برای دانش‌آموزان خود انجام دهید؛ یک نرم افزار مدرسه حرفه‌ای، امکانات کاملی را برای مدیریت فرایندها آموزشی مدرسه در اختیار شما قرار می‌دهد، امکاناتی مثل:

  • کلاس آنلاین آزمون آنلاین ثبت نمرات بانک سوالات دفتر کلاسی تصحیح آزمون گزارشات نموداری تکلیف الکترونیک مشاوره دانش‌آموزان مدیریت محتوای آموزشی کلاس‌های فوق برنامه

به کمک این ابزارهای نه‌تنها می‌توانید به سادگی تمام امور آموزشی و درسی مدرسه را با چند کلیک مدیریت کنید، بلکه امکان ارزیابی روند رشد دانش‌آموزان خود را نیز خواهید داشت و می‌توانید با برنامه‌ریزی درست، مدرسه‌ی خود را خیلی سریع‌تر بهبود دهید و در حقیقت آن را هوشمندانه‌تر مدیریت کنید.

مدیریت حضور و غیاب مدرسه وقتی از حضور و غیاب صحبت می‌کنیم، می‌توان آن را به دو بخش مختلف تقسیم کرد، حضور و غیاب و کنترل تردد کارکنان مدرسه و حضور و غیاب دانش‌آموزان؛ یک نرم افزار مدیریت مدرسه حرفه‌ای، امکان ثبت و کنترل هر دو بخش را به شما می‌دهد، به کمک چنین نرم افزاری، تنها با تهیه‌ی یک دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب می‌توانید وضعیت تردد کارکنان و همچنین حضور و غیاب دانش‌آموزان را ثبت کنید!

همچنین در صورتی که نرم افزار مدرسه‌تان به شکل یکپارچه پیاده‌سازی شده باشد، علاوه‌بر ثبت اطلاعات حضور و غیاب در سیستم، بقیه‌ی بخش‌های نرم‌افزار نیز می‌توانند به آن متصل شده و از آن استفاده کنند، مثلا سیستم مدیریت حقوق و دستمزد اطلاعات تردد و ساعات کاری افراد را به شکل خودکار از دستگاه حضور و غیاب دریافت می‌کند و احتیاجی به ورود دستی اطلاعات نخواهید داشت.

یا به عنوان مثال اگر دانش‌آموزان غیبت داشته باشد، اطلاع‌رسانی عدم حضور او در مدرسه، به شکل خودکار (از طریق پیامک) به اطلاع والدین می‌رسد و در سیستم انضباطی مدرسه نیز درج خواهد شد.

مدیریت امور مالی مدرسه در کنار سیستم مدیریت آموزش مدرسه، بخش دیگری که می‌تواند در مدارس (به‌خصوص برای مدارس غیر انتفاعی) مفید و کاربری باشد، سیستم مدیریت امور مالی و حسابداری است، به کمک یک نرم‌افزار حسابداری در مدرسه، شما می‌تواند تمام امور مالی و شهریه‌ها و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان را به شکل خودکار مدیریت کنید؛ قابلیت‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، از جمله پیش‌نیازهای مهم یک نرم‌افزار مدیریت مالی مدرسه هستند:

مدیریت شهریه دانش آموزان یک نرم افزار شهریه مدارس، به حسابداران مدرسه کمک می‌کند، به سادگی تمام امور مربوط به شهریه مدرسه را مدیریت کنند، فرایندهایی مثل پرداخت آنلاین شهریه‌ها، قسط‌بندی پرداخت‌ها، صدور خودکار فاکتورهای شهریه و پرداخت چک و صورت‌حساب‌های مالی به سادگی توسط نرم افزار شهریه مدرسه، انجام می‌شود.

مدیریت حقوق و دستمزد بخش دیگری که می‌تواند برای مدیریت امور مالی مدرسه بسیار مفید و کاربردی باشد، سیستم مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان است، اگر این سیستم به شکل یکپارچه با سایر بخش‌های مدرسه طراحی شده باشد، به معنای واقعی کلمه کار شما را ساده خواهد کرد و تمام فرایندها به شکل کاملا خودکار انجام می‌شوند.

اطلاعات تردد و ساعات کاری کارکنان به شکل خودکار توسط دستگاه حضور و غیاب ثبت و در نرم افزار حضور و غیاب مدرسه درج خواهد شد و سیستم محاسبه‌ی حقوق و دستمزد، به شکل خودکار و با توجه به ساعات کارکرد افراد، میزان حقوق و دستمزد آن‌ها را محاسبه می‌کند.

پس از آن، فیش‌های حقوقی افراد با احتساب اضافه‌کاری‌ها، مرخصی‌ها، مالیات یا کسورات صادر می‌شود و در اختیار کارکنان مدرسه، قرار می‌گیرد؛ تمام این فرایندها به شکل کاملا خودکار انجام می‌شود و این موضوع نه‌تنها سرعت و دقت اجرای کارها را در مدرسه‌ی شما بهبود می‌دهد، بلکه در وقت و انرژی کارکنان مدرسه نیز صرفه‌جویی قابل توجهی خواهد کرد.

وب‌سایت مدرسه! مگر می‌شود از یک مدرسه‌ی هوشمند بگوییم و حرفی از وب‌سایت مدرسه نزنیم؟ اولین چیزی که به کمک آن می‌توانید مزایا و امکانات مدرسه‌تان را در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار دهید، یک وب‌سایت است، به کمک وب‌سایت مدرسه می‌توانید گالری تصاویر، امکانات آموزشی یا تفریحی، دانش‌آموزان برتر و سایر دستاوردهای مدرسه‌تان را به شکل آنلاین به افراد نشان دهید و این عاملی است که باعث می‌شود افراد و خانواده‌ها علاقه‌مند به ثبت‌نام در مدرسه شما باشند.

خیلی از والدین، هنگام انتخاب مدرسه برای فرزندشان، نام آن را در گوگل جستجو می‌کنند و تنها راهی که می‌توانید به شکل کاملا حرفه‌ای در نتایج جستجوی گوگل حضور داشته باشید، فرایندی به نام سئو (SEO) است، در این فرایند شما با تولید محتوای باکیفیت و چند تکنیک دیگر، وب‌سایت خود را برای موتور جستجوی مثل گوگل بهینه‌سازی می‌کنید و گوگل نیز در هنگام جستجوی والدین، مدرسه‌ی شما را به آن‌ها پیشنهاد خواهد داد! انجام چنین فرایندی فقط با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای امکان‌پذیر است!

نرم افزار مدارس همکلاسی، راهکاری جامع برای مدیریت هوشمندانه‌ی مدرسه به شما ارائه می‌دهد، به کمک این سامانه، شما می‌توانید مدرسه‌ی خود را خیلی حرفه‌ای‌تر و البته اصولی‌تر مدیریت کنید و در وقت و انرژی کارکنان خود نیز صرفه‌جویی کنید؛ اگر هنوز نمی‌دانید چه نرم افزاری مناسب شماست و نیاز به راهنمایی دارید، همین حالا به وب‌سایت همکلاسی سر بزنید و دموی رایگان سیستم را ببینید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همکلاسی

شرکت راهبرد رایانه رستاک (صاحب امتیاز نرم‌افزار همکلاسی) از سال 1390 و با هدف توسعه‌ی فناوری اطلاعات در مدارس کشور، فعالیت خود را در شهرک عملی و تحقیقاتی اصفهان، به شکل جدی آغاز کرد و امروز با اتکا به دانش این سال‌ها، می‌توان نرم‌افزار همکلاسی را یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه به حساب آورد؛ از جمله برنامه‌های آینده‌ی این شرکت نیز برای ارتقای مدارس کشور، می‌توان به تحقیق و توسعه روی فناوری واقعیت افزوده و هوش تجاری اشاره کرد. در حال حاضر نرم‌افزار مدیریت مدرسه همکلاسی، به عنوان مهم‌ترین محصول این شرکت دانش‌بنیان، در حال فعالیت است و در کنار این سامانه‌ی نرم‌افزاری، خدمات دیگری از جمله مشاوره‌ی هوشمندسازی، گرافیک و برندینگ و دیجیتال مارکتینگ که می‌تواند گامی مهم در راستای ارتقای مدارس و صنعت آموزش کشور به شمار آید؛ ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش