اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011145680417086

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه باید داشته باشد

کد: 140011145680417086

https://bit.ly/3rvwRAC

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر شما هم یک مدیر یا مسئول آموزشگاه هستید، احتمالا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه تهیه کنید؛ در این نوشته که با همکاری نرم افزار آموزشگاه دمان تهیه شده، قصد داریم نکاتی را با هم بررسی کنیم که برای تهیه یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه باید داشته باشد!
نرم افزار مدیریت آموزشگاه دمان

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر آموزشگاهی، سیستم مدیریت شهریه است، به کمک یک سیستم مدیریت شهریه الکترونیک، می‌توایند صورت‌حساب‌های پرداخت شهریه را به شکل کاملا خودکار برای دانشجویان صادر کنید.

با رشد تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت در زندگی‌های روزمره‌مان، شاهد این موضوع هستیم که فرایندهای آموزشی (در مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها) به شکل آنلاین و در بستر اینترنت انجام می‌شود؛ اگر شما هم یک مدیر یا مسئول آموزشگاه هستید، احتمالا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه تهیه کنید.

اما آیا می‌دانید برای تهیه‌ی چنین نرم‌افزاری باید به چه مواردی توجه داشته باشید؟ به نظر شما یک نرم افزار آموزشگاه حرفه‌ای چه امکاناتی را در اختیار مدیر یا مسئولین آموزشگاه قرار می‌دهد؟ در این نوشته که با همکاری نرم افزار آموزشگاه دمان تهیه شده، قصد داریم نکاتی را با هم بررسی کنیم که برای تهیه یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکپارچه بودن نرم افزار مدیریت آموزشگاه

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، یکپارچه بودن نرم افزار آموزشگاه است، نرم‌افزار یکپارچه به برنامه‌ای گفته می‌شود که همه‌ی امکانات مورد نیازتان را به شکل یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد و برای بخش‌های مختلف آموزشگاه خود احتیاجی به تهیه نرم‌افزارهای جداگانه نخواهید داشت.

به عنوان مثال هنگامی که کارکنان مدرسه حضور و غیاب خود را توسط دستگاه ثبت می‌کنند، اطلاعات به شکل خودکار در سیستم حسابداری آموزشگاه قرار می‌گیرد و مدیر آموزشگاه می‌تواند فیش‌های حقوقی افراد را با توجه به ساعات کارکردشان به شکل خودکار صادر کند.

برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزشگاه

قطعا هر آموزشگاهی به برگزاری کلاس‌های آنلاین احتیاج دارد و یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه تخصصی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که کلاس‌های خود را به سادگی برگزار کنید، سیستم کلاس آنلاین باید قابلیت برقراری ارتباط و تعامل کاربران را به شما بدهد، به شکلی که مدرس و دانشجویان به سادگی بتوانند با هم تعامل داشته باشند، برای یکدیگر پیام ارسال کنند و حتی به شکل صوتی یا تصویری با هم گفتگو کنند.

نرم افزار آزمون آنلاین آموزشگاه

در کنار سیستم کلاس آنلاین، یک آموزشگاه حرفه‌ای به ابزاری احتیاج دارد که به کمک آن بتواند آزمون‌های آنلاین خود را برگزار کند، یک سامانه آزمون آنلاین حرفه‌ای این امکان را در اختیار مدیر آموزشگاه قرار می‌دهد که به سادگی چند کلیک آزمون‌های تستی، تشریحی، صحیح‌وغلط، جای خالی و… را ایجاد کند و آن‌ها را به شکل زمان‌بندی‌شده در اختیار دانشجویان بگذارد.

با استفاده از این قابلیت‌ها شما می‌توانید یک آزمون آنلاین حرفه‌ای در آموزشگاه خود برگزار کنید، فرقی نمی‌کند به دنبال نرم افزار آموزشگاه زبان باشید یا هر آموزشگاه دیگری، به کمک یک سامانه حرفه‌ای می‌توانید به سادگی هر نوع آزمونی را برگزار کنید.

سامانه حضور و غیاب آموزشگاه

به کمک سامانه حضور و غیاب آموزشگاه می‌توانید به سادگی وضعیت تردد و ساعات کاری کارکنان آموزشگاه خود یا حتی ساعات تردد دانشجویان را بررسی کنید، این نرم افزار می‌تواند به دستگاه حضور و غایب آموزشگاه شما متصل شود و ورود و خروج‌ها را به شکل خودکار در سامانه ثبت کند.

ضمنا در صورتی که یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه یکپارچه داشته باشید، امکان اتصال این سیستم به سایر بخش‌های آموزشگاه وجود دارد و بدون نیاز به ورود دستی اطلاعات می‌توانید از اطلاعات ثبت شده در سیستم، در سایر بخش‌های نرم افزار مدیریت آموزشگاه‌تان استفاده کنید، همه اطلاعات به شکل خودکار در سیستم ثبت می‌شود و می‌توانید از آن‌ها در سیستم حسابداری یا برای محاسبه‌ی دستمزد و ساعات کاری کارکنان استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت شهریه آموزشگاه

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر آموزشگاهی، سیستم مدیریت شهریه است، به کمک یک سیستم مدیریت شهریه الکترونیک، می‌توایند صورت‌حساب‌های پرداخت شهریه را به شکل کاملا خودکار برای دانشجویان صادر کنید و آن‌ها شهریه را به شکل آنلاین یا آفلاین پرداخت کنند، همچنین با یکپارچه بودن سامانه مدیریت آموزشگاه، این امکان وجود دارد که اطلاعات پرداخت به شکل خودکار در بخش حسابداری آموزشگاه شما نمایش داده شود و به سادگی بتوانید وضعیت پرداخت‌ها و… را بررسی و مدیریت کنید.

نرم افزار نظرسنجی آموزشگاه

با استفاده از نرم افزار نظرسنجی آموزشگاه شما به عنوان مدیر می‌توانید چندین نظرسنجی ایجاد کنید و از آن‌ها برای بررسی وضعیت عملکرد اساتید، دانشجوها یا حتی دریافت نظر کارکنان استفاده کنید، به عنوان مثال پس از پایان یک ترم آموزشی، پیامک نظرسنجی را برای دانشجویان ارسال کنید و نظر آن‌ها را در خصوص کلاس برگزار شده بپرسید.

با ایجاد یک نظرسنجی می‌توانید آن را در پنل کاربری دانشجویان نمایش دهید یا آن را از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال کنید، پس از شرکت دانشجویان در نظرسنجی، می‌توانید نتیجه‌ی نظرسنجی را ببینید و با توجه به آن تصمیم بگیرید که چه تغییراتی در فرایندهای آموزشگاه خود ایجاد کنید تا رضایت دانشجویان افزایش یابد.

فرقی ندارد چه آموزشگاهی داشته باشید، در هر صورت استفاده از یک سیستم نظرسنجی به شما کمک می‌کند خیلی ساده‌تر در جریان عملکرد آموزشگاه‌تان قرار بگیرید و در صورت نیاز اقدام خاصی را انجام دهید، این موضوع هم برای بهبود نتایج و نمرات کلاس‌ها و هم برای افزایش تعداد ثبت‌نام‌های دانشگاه کاربردی خواهد بود.

پورتال یا وب‌سایت آموزشگاه

هر آموزشگاهی برای اینکه بتواند به خوبی از پتانسیل فضای مجازی استفاده کند، به یک وب‌سایت احتیاج خواهد داشت، پس اگر قصد دارید یک آموزشگاه الکترونیک حرفه‌ای داشته باشید، باید یک وب‌سایت نیز برای آن در نظر بگیرید، وب‌سایتی که بتواند ویژگی‌های آموزشگاه شما را آن‌طور که شایسته است، در معرض نمایش بگذارد و به شما کمک کند تا در نتایج موتورهای جستجو دیده شوید.

به نظر شما یک آموزشگاه حرفه‌ای که قصد دارد از تجهیزات هوشمند و الکترونیک استفاده کند، به چه راهکارهای نرم‌افزاری دیگری احتیاج دارد؟ آیا شما به عنوان یک مدیر یا مسئول آموزشگاه تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید؟ راستی اگر برای آموزشگاه خود به دنبال یک نرم افزار تخصصی می‌گردید، اما هنوز نمی‌دانید از چه نرم‌افزاری استفاده کنید، استفاده از مشاوره رایگان دمان می‌تواند یک قدم عالی برای شروع هوشمندسازی آموزشگاه شما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همکلاسی

شرکت راهبرد رایانه رستاک (صاحب امتیاز نرم‌افزار همکلاسی) از سال 1390 و با هدف توسعه‌ی فناوری اطلاعات در مدارس کشور، فعالیت خود را در شهرک عملی و تحقیقاتی اصفهان، به شکل جدی آغاز کرد و امروز با اتکا به دانش این سال‌ها، می‌توان نرم‌افزار همکلاسی را یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه به حساب آورد؛ از جمله برنامه‌های آینده‌ی این شرکت نیز برای ارتقای مدارس کشور، می‌توان به تحقیق و توسعه روی فناوری واقعیت افزوده و هوش تجاری اشاره کرد. در حال حاضر نرم‌افزار مدیریت مدرسه همکلاسی، به عنوان مهم‌ترین محصول این شرکت دانش‌بنیان، در حال فعالیت است و در کنار این سامانه‌ی نرم‌افزاری، خدمات دیگری از جمله مشاوره‌ی هوشمندسازی، گرافیک و برندینگ و دیجیتال مارکتینگ که می‌تواند گامی مهم در راستای ارتقای مدارس و صنعت آموزش کشور به شمار آید؛ ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش