اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011145680517086

تبلیغات مدرسه و سه تکنیک که باید برای معرفی مدرسه خود بدانید

کد: 140011145680517086

https://bit.ly/3GJZUoN

، اصفهان , (اخبار رسمی): در عصر اطلاعات هستیم و می‌توانید به کمک اینترنت و فضای مجازی هم تبلیغات مدرسه خود را به دست مخاطبین‌تان برسانید، راه‌اندازی یک وب‌سایت برای مدرسه، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از دایرکتوری‌های مدارس برخی از روش‌ها حرفه‌ای برای تبلیغات مدرسه محسوب می‌شوند.

تبلیغات مدرسه و ۳ تکنیک که باید برای معرفی مدرسه خود بدانید!
لیست بهترین مدارس کشور در همکلاسی‌پدیا

همکلاسی‌پدیا یک وب‌سایت تخصصی برای نقد و بررسی مدارس است که امکان ثبت اطلاعات مدرسه‌تان را به سادگی و در چند کلیک در اختیار شما می‌گذارد!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که با چه راهکارهایی باید مدرسه خود را به مخاطبین‌تان (والدین و دانش‌آموزان) معرفی کنید؟ شاید اولین راهکاری که به ذهن‌تان می‌رسد، پخش تراکت‌های تبلیغاتی مدرسه باشد، اما به‌یاد داشته باشید که در عصر اطلاعات هستیم و می‌توانید به کمک اینترنت و فضای مجازی هم تبلیغات مدرسه خود را به دست مخاطبین‌تان برسانید، راه‌اندازی یک وب‌سایت برای مدرسه، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از دایرکتوری‌های مدارس برخی از روش‌ها حرفه‌ای برای تبلیغات مدرسه محسوب می‌شوند؛ در این مقاله هر یک از این راهکارها را با هم بررسی می‌کنیم تا در نهایت با توجه به نیاز خود و ویژگی‌های مدرسه‌تان بهترین روش را برای تبلیغات مدرسه انتخاب کنید.

راه‌اندازی وب‌سایت مدرسه و سئو

یکی از بهترین راهکارهایی که می‌توانید برای تبلیغ مدرسه خود انجام دهید، راه‌اندازی یک وب‌سایت برای مدرسه است، به کمک یک وب‌سایت می‌توانید دستاوردها و ویژگی‌های مهم مدرسه خود را به همه معرفی کنید، امکان توضیح دستاوردها یا اخبار مدرسه برای شما وجود دارد، همچنین می‌توانید در گالری تصاویر مدرسه‌تان عکس‌هایی را از رویدادهای مهم یا برنامه‌های فرهنگی آموزشی مدرسه قرار دهید تا هم والدین و هم دانش‌آموزان بتوانند خیلی بهتر با مزایا و فعالیت‌های مدرسه شما آشنا شود.

از سوی دیگر امکان درج نمونه سوالات امتحانی، تقدیم آموزشی، اطلاعیه‌های مدرسه مثل جلسات اولیا و مربیان یا سایر رویدادها وجود دارد و بدین ترتیب شما می‌توانید بدون نیاز به چاپ برگه‌های مختلف، تنها با استفاده از وب‌سایت، تمامی اطلاع‌رسانی‌های مدرسه‌تان را انجام دهید؛ همچنین در کنار تمام این‌ها، یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن یک وب‌سایت، امکان بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو (SEO) است و این یعنی دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبین بالقوه برای مدرسه شما.

سئو (SEO) چیست و چطور به تبلیغات مدرسه شما می‌کند؟

فرایند بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) که به اختصار آن را SEO می‌نامند، به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که یک وب‌سایت را برای نمایش در موتورهای جستجو آماده و البته بهینه می‌کنند، مواردی مثل تولید محتوای باکیفیت، بهینه‌سازی سرعت بارگذاری و کدهای وب‌سایت، درج تصاویر مناسب و در نهایت ایجاد تجربه‌ی کاربری (UX) مناسب برای کاربران از جمله مواردی هستند که می‌توانند در سئو وب‌سایت مدرسه شما موثر باشند.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگی در زندگی همه‌ی ما ایفا می‌کنند و یکی از بهترین راهکارهایی هستند که می‌توانید برای تبلیغات مدرسه خود استفاده کنید، به عنوان مثال شما می‌توانید تصاویری را از رویدادها یا فعالیت‌های مدرسه در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا والدین و دانش‌آموزان بیشتر با مدرسه شما آشنا شوند، این فعالیت نه‌تنها می‌تواند باعث جلب اعتماد بیشتر مخاطبین مدرسه شود، بلکه به شما کمک می‌کند مزایا و ویژگی‌های مهم مدرسه خود را به دیگران معرفی کنید.

استفاده از دایرکتوری‌های مدارس

خیلی از والدین یا حتی دانش‌آموزان برای پیدا کردن یک مدرسه‌ی ایده‌آل، از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند و سایت‌های دایرکتوری (لیست) جزو انتخاب‌های مهم افراد به حساب می‌آیند، چرا که امکان مشاهده‌ی همه‌ی ویژگی‌های یک مدرسه را به شکل یکجا در اختیار افراد می‌گذارند و کاربران می‌توانند دو یا چند مورد مختلف را با هم مقایسه کنند؛ دایرکتوری‌های مدارس نیز این این قاعده جدا نیستند و می‌توانند یکی از بهترین مراجع برای تبلیغات مدرسه شما به حساب آیند.

اگر علاقه‌مندید مدرسه خود را به هزاران نفر معرفی کنید و آن را در لیست بهترین مدارس شهر خودتان ببینید همین حالا آن را در لیست بهترین مدارس کشور ثبت کنید؛ همکلاسی‌پدیا یک وب‌سایت تخصصی برای نقد و بررسی تخصصی مدارس است که امکان ثبت اطلاعات مدارس را به شما می‌دهد، شما می‌توانید در همکلاسی‌پدیا اطلاعات جامعی از مدرسه‌ی خود (اطلاعات تماس، کادر آموزشی و مدیریتی، محل جغرافیایی، گالری تصاویر و توضیحات مدرسه) را ثبت کنید! همچنین در صورت تمایل این امکان برای شما وجود دارد که از سرویس نقد و بررسی تخصصی مدارس استفاده کنید و یک بررسی جامع و کامل از مدرسه خود داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همکلاسی

شرکت راهبرد رایانه رستاک (صاحب امتیاز نرم‌افزار همکلاسی) از سال 1390 و با هدف توسعه‌ی فناوری اطلاعات در مدارس کشور، فعالیت خود را در شهرک عملی و تحقیقاتی اصفهان، به شکل جدی آغاز کرد و امروز با اتکا به دانش این سال‌ها، می‌توان نرم‌افزار همکلاسی را یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه به حساب آورد؛ از جمله برنامه‌های آینده‌ی این شرکت نیز برای ارتقای مدارس کشور، می‌توان به تحقیق و توسعه روی فناوری واقعیت افزوده و هوش تجاری اشاره کرد. در حال حاضر نرم‌افزار مدیریت مدرسه همکلاسی، به عنوان مهم‌ترین محصول این شرکت دانش‌بنیان، در حال فعالیت است و در کنار این سامانه‌ی نرم‌افزاری، خدمات دیگری از جمله مشاوره‌ی هوشمندسازی، گرافیک و برندینگ و دیجیتال مارکتینگ که می‌تواند گامی مهم در راستای ارتقای مدارس و صنعت آموزش کشور به شمار آید؛ ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش