اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007145463216254

مغز رایانه - خدمات کامپیوتر در محل با پشتیبانی رایگان

کد: 140007145463216254

https://bit.ly/3DrYIVH

، ارومیه , (اخبار رسمی): مغز رایانه تمامی خدمات رایانه را در محل شما با پشتیبانی رایگان با کیفیت بالا ارائه میکند تا شما در صرف کمترین هزینه و زمان فقط با ثبت سفارش توسط شما کارشناس مغز رایانه در محل شما حضور داشته باشد تا نسبت به رفع خرابی رایانه یا تجهیزات رایانه شما در محل شما کارشناسان مغز رایانه حضور داشته باشند.

مغز رایانه - خدمات کامپیوتر در محل با پشتیبانی رایگان
مغز رایانه - خدمات کامپیوتر در محل پشتیابنی 24 ساعتخ آنلاین

قطعا این تجهیزات هم مانند دیگر تجهیزات الکترونیکی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می کنند ، در بسیاری از موارد این خرابی ها سخت افزاری نیست یعنی دستگاهی که از ان استفاده می کنیم موبایل (Mobile) ،لپ تاپ (laptop)، کامپیوترهای رو میزی (Desktop computers) ، تبلت (Tablet) و …) به صورت فیزیکی و سخت افزاری دچار مشکل نشده و دارای سیستم عامل و یا نرم افزاری است.

قطعا این تجهیزات هم مانند دیگر تجهیزات الکترونیکی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می کنند ، در بسیاری از موارد این خرابی ها سخت افزاری نیست یعنی دستگاهی که از ان استفاده می کنیم موبایل (Mobile) ،لپ تاپ (laptop)، کامپیوترهای رو میزی (Desktop computers) ، تبلت (Tablet) و …) به صورت فیزیکی و سخت افزاری دچار مشکل نشده و دارای سیستم عامل و یا نرم افزاری است.
که ما کار ها و فعالیت های روزانه خود را به وسیله آن انجام می دهیم و آن سیستم عامل و یا نرم افزار مربوطه دچار خرابی شده و به ناچار کار و فعالیت مار را دچار اختلال کرده است .
کارشناسان مغز رایانه متشکل از افراد مجرب و با تجربه میباشد برای ارائه خدمت به شما کاربران گرامی کارشناسان مغز رایانه از طریق پلیس آگاهی، پلیس اماکن احزار هویت میشوند. و به شرکت مغز رایانه گواهی عدم سوپیشنه و عدم مصرف مواد مخدر ارائه میکنند.
مجموعه فعالیت هایی که برای رفع عیوب سخت افزاری و نرم افزاری سیستمهای کامپیوتری اشخاص و شرکتها یا دستگاه هایی که به نوعی از نرم افزار ها و یا سیستم های عامل برای کار کردن استفاده می کنند و مجموعه خدماتی که به وسیله نرم افزارها و کامپیوتر قابل انجام است مانند ثبت نام های دانشگاهی و … اصطلاحا خدمات کامپیوتری ( Computer Services on site) نامیده می شود و زمانی که مغز رایانه برای انجام خدمات به محل اعزام شود به این عمل اصطلاحا خدمات کامپیوتر در محل می گویند .
با توجه به استفاده بسیار زیاد مردم از ابزارها و سخت افزارهایی که با سیستم کامپیوتری و نرم افزارهای پیشرفته کار می کنند نیاز به خدمات در این زمینه یعنی رفع عیوب نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری دستگاههای الکترونیکی بسیار افزایش یافته و شرکتهای بسیاری در این زمینه ها فعالیت می کنند.
از این رو شرکت مغز رایانه (maghzrayaneh.com) تصمیم بر انجام فعالیتی گرفت تا کلیه خدمات را به صورت حضوری و در محل که تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل و پشتیبانی رایگان نا محدود، یکی از انهاست را برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه افراد و شرکتها با مجموعه ای از بهترین کارشناسان مغز رایانه انجام دهد .
یکی از خدماتی که شرکت مغز رایانه برای مشتریان خود عرضه می کند خدمات نرم افزاری در محل می باشد،که بخشی از خدمات کامپیوتر در محل را شامل می شود . زندگی هاو فعالیت ها ی امروزی بگونه ای توسعه پیدا کرده که بدون شک وقت از اهمیت بسزایی در ان برخودار است ، از این رو ما نیاز داریم تا کارهایمان را در کمترین زمان انجام دهیم .
زمانی که برای سیستم شما مشکل نرم افزاری پیش امده باشد ، برای مثال اگر سیستم عامل شما دچار مشکل شده باشد . نیاز به نصب ویندوز (Windows installation)  یا سیستم عامل های دیگر مثل اپل مکینتاش (Apple macintosh) یا لینوکس (Linux) داشته باشید و یا نیاز به نصب نرم افزارهای خاص مثل ( اتوکد (Autocad) ، کورل (Corel) ، فتوشاپ (Photoshop) ، ایتبس (ETABS) ، مطلب (MATLAB) ، سپ (SAP) و …) داشته باشید .
شما می توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن شرکت مغز رایانه  (maghzrayaneh.com.com)  مشکل خود را ثبت کرده و کارشناس مورد نظر را برای رفع مشکل خود درخواست کنید در نتیجه بدون نیاز به صرف زمان و مراجعه به مراکز خدماتی و تعمیراتی کارشناس در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل شما را رفع می کند.
تعمیرات سخت افزار
خدمت دیگری که شرکت مغز رایانه (maghzrayaneh.com) برای مشتریان خود انجام می دهد تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ و کامپیوترهای رو میزی در محل می باشد،که بخشی از تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل را شامل می شود. در برخی از موارد خرابی سیستم ها از قالب نرم افزاری خارج شده و سخت افزار را شامل می شود.

فرصت شغلی مغز رایانه

شرایط و قوانین مغز رایانه
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مغز رایانه

استارتاپ مغز رایانه با درک این نیاز که کاربران نیازمند رفع سریع مشکلات کامپیوتری در کمترین زمان در محل خودشان بدون نیاز به حمل و نقل کیس، سخت افزار، پرینتر، اسکنر، نمایشگر، خود هستند با تکیه بر دانش های فنی و تجربه تیم اقدام به تولید و انتشار اپلیکیشن مغز رایانه شدند تا کاربرانی که از کامپیوتر استفاده می کنند به سادگی با درخواست خدمات کامپیوتر در محل را در سراسر ایران، بدون هزینه ایاب و ذهاب، با پشتیبانی کامپیوتر ۲۴ ساعته آنلاین مغز رایانه را دریافت کنند. خدماتی که اپلیکیشن مغز رایانه ارائه می دهد: خدمات کامپیوتر در محل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری نصب سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس پشتیبانی کامپیوتر ۲۴ ساعته آنلاین تعمیرات کامپیوتری در محل حل مشکلات مانیتور نصب نرم افزار های تخصصی آپدیت درایو های نرم افزاری گروه مغز رایانه از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت رسمی در شهر ارومیه توسط آقای امید بداق در سمت بنیانگذار و مدیر عامل با تیم ۵ نفره شروع کرد. در حال حاضر خدمات کامپیوتر در شهر تهران ارائه می شود. پشتیبانی کامپیوتر به صورت ۲۴ ساعته آنلاین در سراسر ایران تحت پوشش است. این شرکت دارای مجوزهای فعالیت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، وزارت ارشاد،سایت و اپلیکیشن، و نماد الکترونیک می باشد. آقای امید بداق مدیرعامل تیم مغز رایانه به این نکته که هدف تیم ما تسریع در زمان، صرفه جویی در هزینه های کاربران، اشتغال زایی، و خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا می باشد نیز اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]