اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008295533416254

درخواست خدمات تعمیرات رایانه با اپلیکیشن مغز رایانه

کد: 140008295533416254

https://bit.ly/3cBeulL

، ارومیه , (اخبار رسمی): هنگام ثبت نام شما در وب سایت یا اپلیکیشن مغز رایانه شما میتوانید با توجه به مشکل یا سرویس مورد نیاز سفارش خود را در زمان دلخواه ثبت کنید تا کارشناسان مغز رایانه در زمان ثبت شده توسط شما در محل حضور داشته باشند

درخواست خدمات رایانه از اپلیکیشن مغز رایانه
اپلیکیشن مغز رایانه خدمات رایانه در محل با پشتیبانی رایگان 24 ساعته آنلاین

اپلیکیشن مغز رایانه

هنگام ثبت نام شما در یا اپلیکیشن مغز رایانه شما میتوانید با توجه به مشکل یا سرویس مورد نیاز سفارش خود را در زمان دلخواه ثبت کنید تا کارشناسان مغز رایانه در زمان ثبت شده توسط شما در محل حضور داشته باشند.
کارشناسان ما سال‌ها تجربه در خدمات تعمیرات رایانه دارند و چندین گواهینامه معتبر در زمینه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر از مراجع معتبر اخذ کرده‌اند. فرقی نمی‌کند سیستم عامل شما ویندوز است یا مک. ما تیم‌های متفاوتی داریم که برای هر دو سیستم عامل خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهند. اعضای تیم خدمات تعمیر کامپیوتر در محل مغز رایانه عاشق کامپیوتر و دنیای دیجیتال هستند و به‌قدری به کارشان علاقه دارند که همیشه جدیدترین تغییرات دنیای کامپیوتر را رصد می‌کنند.
معایب استفاده از خدمات تعمیر کامپیوتر نا مطمئن و دور از دسترس:
با استفاده از خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل خیالتان راحت خواهد بود چون هم کار در منزلتان و در حضور شما انجام می‌شود و هم تمام زمان کارشناس در اختیار شما است و انجام کار شما در اولویت کارشناس است. اگر کامپیوترتان مشکلی دارد و نیاز به خدمات تعمیر کامپیوتر در محل دارید، مغز رایانه با خدمات گسترده خدمات رایانه در منزل یا محل کار می‌تواند به شما کمک کند. ما در صورت امکان از داده‌های ارزشمند شما بک آپ یا پشتیبان تهیه می‌کنیم تا بعد از رفع خرابی و رفع نقص لپ تاپتان مشکلی بابت از دست رفتن فایل های شخصی نداشته باشید. موارد زیر تنها گوشه‌ای از معایب سپردن تعمیر کامپیوتر به مراکز نا معتبر است:
• احتمال تکرار مشکل و یا بروز مشکل جدید بعد از تحویل سیستم.
• احتمال افزایش هزینه به‌ دلیل دست‌کاری افراد غیرکارشناس.
• احتمال سرقت اطلاعات شخصی یا محرمانه.
• احتمال بروز خطا به دلیل انجام چندین کار به صورت همزمان.
• مدت زمان انجام رفع خرابی بالا.
• تحمل ترافیک برای رفت و آمد.
• اتلاف وقت و انرژی زیاد.
• استفاده از قطعات بی کیفیت و غیر اورجینال یا حتی دست دوم.
خدمات تعمیر کامپیوتر در محل مغز رایانه شامل چه مواردی است؟.
کارشناسی که برای رفع کردن مشکل PC یا Laptop به شما معرفی می‌شود کارشناس در زمینه حل مشکل شما است و با توجه به نیازتان برای بررسی رایانه شما انتخاب شده است تا در عرض کوتاه ترین زمان مشکل شمار رفع کنند!

موارد زیر از جمله خدمات ما است:
خدمات سخت افزاری.
• تعمیرات انواع کامپیوترهای رومیزی، لپتاپ، سرور، تعویض قطعات.
• تعمیر تمامی محصولات APPLE (مکینتاش).
• تعمیر نوت بوک و لپ تاپ با دستگاه ها وسخت افزار های به روز .
• بازیابی سکتور به سکتور اطلاعات.
خدمات نرم افزاری.
• نصب ویندوز، نرم افزار های کاربردی و تخصصی.
• فروش نرم افزارهای اورجینال، ویندوز و آنتی ویروس اورجینال.
• نصب ویندوز و نرم افزار بر بروی لپ تاپ، تبلت، مک بوک آی مک.
• پشتیبانی 24 ساعته آنلاین رایگان خدمات رایانه.
خدمات شبکه.
• راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری، طراحی و اجرا کامل صفر تا صد انواع شبکه.
• رفع عیوب، طراحی اتاق سرور، راه اندازی VOIP ، مانیتورینگ کاربران.
ویروس‌کشی و نصب آنتی ویروس
هیچ چیزی نمی‌تواند سریع‌تر از ویروس‌ها یا نرم‌افزارهای جاسوسی سیستم رایانه را مختل کند. اغلب اوقات این مشکل بدون اینکه حتی متوجه شوید پیش می‌آید و کامپیوتر را از کار می‌اندازد. اغلب کسانی که کامپیوترشان ویروسی شده و از ما کمک می‌هواهند حتی نمی‌دانند چه زمانی و چگونه ویروس وارد کامپیوترشان شده و در بررسی‌ها مشخص می‌شود تنها روی لینکی کلیک کرده‌اند یا فایلی ویروسی دانلود و باز کرده‌اند..
ویروس‌ها ممکن است عملکرد تخریبی نداشته باشند و با اهداف جاسوسی و یا تبلیغاتی برنامه‌نویسی شده باشند و یا سیستم را به کل از کار بیندازند. خدمات امنیتی، ویروس کشی و نصب آنتی ویروس برای شرکت‌ها یکی از پرطرفدارترین خدمات خدمات کامپیوتر در محل است. در این عصر، داده‌ها در حکم سرمایه‌ی شرکت‌ها هستند و حراست از آنها دغدغه بسیاری از مدیران است. آیا داده‌های شما که حاصل چند سال کار مداوم و رقابت در بازار است در برابر هکرها و بدافزارها محافظت می شوند؟ اگر پاسخ منفی است باید تدابیری برای محافظت از کامپیوترها و شبکه خود اتخاد کنید. ما می‌توانیم در این خصوص به شما کمک کنیم. کارشناسان ما می توانند به ‌صورت ریموت (از راه دور) و یا حضوری شما را به سیستم امنیتی مجهز کنند و در برابر حملات ناشناس ایمن کنند..
بازیابی اطلاعات و تهیه بک آپ یا پشتیبان
رایانه شما به احتمال زیاد پر از اسناد، ایمیل‌ها و پرونده‌های مهم است که ارزش مادی و معنوی زیادی برایتان دارند. اگر همه این داده‌ها به دلیل نوسانات برق، ویروس یا صرفاً چند کلیک اشتباه از بین بروند چه اتفاقی می افتد؟ پیشنهاد می‌کنیم هرگز خود را در معرض چنین ریسکی قرار ندهید. تا چند سال پیش اگر از ساختمانی سرقت نمی‌شد یا سانحه‌ای مثل آتش سوزی رخ نمی‌داد هیچ اتفاقی برای اسناد و مدارک نمی‌افتاد اما با دیجیتال شدن زندگی این خطر از چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است. گاهی پس از بروز مشکل امکان بازیابی اطلاعات یا Data Recovery وجود دارد اما متاسفانه همیشه بخت یار نیست پس بهتر است از داده‌ها backup بگیرید. آماده ارائه خدمات بازیابی اطلاعات و تهیه بک آپ یا پشتیبان به شما عزیزان هستیم. بنابراین اگر گزارشات تحصیلی یا کاری مهمی دارید یا می‌خواهید از عکس‌ها و فایل‌های شخصی خود حفاظت کنید ما به شما کمک خواهیم کرد..
تعمیر لپ تاپ در محل
درست است که این روزها موبایل و تبلت، ‌از لحاظ میزان استفاده کاربران، حرف اول را در دنیای تکنولوژی می‌زنند، ‌اما همچنان استفاده از لپ‌تاپ و کامپیوترها ادامه دارد و خیلی از کارها را بدون آنها نمی‌توان انجام داد، به‌خصوص برای دانشجویان و کارمندان؛ بنابراین همچنان خدمات تعمیر کامپیوتر جایگاه مهمی دارد و به آن نیازمندیم. این روزها اغلب ما از لپ تاپ استفاده می‌کنیم. تا چند سال پیش خرید لپ تاپ کار درستی به نظر نمی‌رسید چون لپ تاپ‌ها ضعیف بودند و عملکردشان به گرد پای دسکتاپ و pc نمی‌رسید. اما لپ تاپ‌ها به قدری پیشرفت کرده‌اند و عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند که این مشکل به کلی رفع شده است. خدمات تعمیر لپ تاپ در محل شامل این موارد است:.
• تعویض کیبورد لپ تاپ انواع برندها: لنوو، ایسوس، اچ پی، سونی، مک و .....
• تعویض ال سی دی لپ تاپ.
• تعمیرات سوکت شارژ و تعویض ان در صورت نیاز.
• تعمیر مدار تغذیه laptop .
• دی وی دی رایتر و کیبورد لپ تاپ.
• تعمیر بورد لپ تاپ.
• ارتقا رم و هارد SSD , HDD برندهای Lenovo, Sony, Asus, Acer, Dell و...
هزینه ایاب وذهاب کاملا رایگان
قیمت خدمات قابل ارائه در خدمات کامپیوتری با توجه به نوع خدمات مورد نظر شما مشخص می‌شود. هر مورد در لیست خدمات کامپیوتری نرخ مخصوص به خود را دارد؛ مانند نصب ویندوز، نصب هر نرم‌افزار تخصصی، تعمیر سخت‌افزار و غیره..
مشخصا مواردی مانند حجم کار شما برای خدمات کامپیوتری در محل و یا نیاز به تهیه و تعویض قطعات نیز هزینه خدمات کامپیوتری در محل تهران، خدمات کامپیوتری در محل تبریز، خدمات کامپیوتر درمحل ارومیه خدمات کامپیوتری در محل مشهد، خدمات کامپیوتری در محل کرج و شهرهای دیگر را تغییر می‌دهد. 
البته گاهی ممکن است هزینه خدمات کامپیوتری در محل با همان خدمات در فروشگاه خدمات کامپیوتری یا در محل کسب شما خدمات کامپیوتری متفاوت باشد اما شما فقط هزینه سرویس مورد نظر را پرداخت می کنید و هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان مغز رایانه به صورت کاملا رایگان محاسبه میشود.
کارشناسان مغز رایانه سفارش شما را بررسی میکنند ، تیم پشتیبانی مغز رایانه سفارش شما را بررسی و در صورت عدم رفع خرابی کارشناسان رفع خرابی در محل شما حضور خواهند یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مغز رایانه

استارتاپ مغز رایانه با درک این نیاز که کاربران نیازمند رفع سریع مشکلات کامپیوتری در کمترین زمان در محل خودشان بدون نیاز به حمل و نقل کیس، سخت افزار، پرینتر، اسکنر، نمایشگر، خود هستند با تکیه بر دانش های فنی و تجربه تیم اقدام به تولید و انتشار اپلیکیشن مغز رایانه شدند تا کاربرانی که از کامپیوتر استفاده می کنند به سادگی با درخواست خدمات کامپیوتر در محل را در سراسر ایران، بدون هزینه ایاب و ذهاب، با پشتیبانی کامپیوتر ۲۴ ساعته آنلاین مغز رایانه را دریافت کنند. خدماتی که اپلیکیشن مغز رایانه ارائه می دهد: خدمات کامپیوتر در محل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری نصب سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس پشتیبانی کامپیوتر ۲۴ ساعته آنلاین تعمیرات کامپیوتری در محل حل مشکلات مانیتور نصب نرم افزار های تخصصی آپدیت درایو های نرم افزاری گروه مغز رایانه از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت رسمی در شهر ارومیه توسط آقای امید بداق در سمت بنیانگذار و مدیر عامل با تیم ۵ نفره شروع کرد. در حال حاضر خدمات کامپیوتر در شهر تهران ارائه می شود. پشتیبانی کامپیوتر به صورت ۲۴ ساعته آنلاین در سراسر ایران تحت پوشش است. این شرکت دارای مجوزهای فعالیت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، وزارت ارشاد،سایت و اپلیکیشن، و نماد الکترونیک می باشد. آقای امید بداق مدیرعامل تیم مغز رایانه به این نکته که هدف تیم ما تسریع در زمان، صرفه جویی در هزینه های کاربران، اشتغال زایی، و خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا می باشد نیز اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]