اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010235633916254

اپلیکیشن مغز رایانه خدمات کامپیوتر در محل

کد: 140010235633916254

https://bit.ly/3GvwU4M

، ارومیه , (اخبار رسمی): مغز رایانه تمامی خدمات رایانه شما را در محل بدون هزینه ایاب و ذهاب انجام میدهد فقط کافیست اپلیکیشن مغز رایانه را نصب کنید واز خدمات مغز رایانه لذت ببرید

اپلیکیشن مغز رایانه | Maghzrayaneh خدمات رایانه با پشتیبانی رایگان در محل
اپلیکیشن مغز رایانه خدمات کامپیوتر در محل

خدمات رایانه در محل رایانه در محل بدون هزینه ایاب و ذهاب

تکنسین اختصاصی شما مهم تر از کسی است که فقط کامپیوتر شما را تعمیر می کند. ما برای حل طیف گسترده ای از مسائل فنی رایانه که فراتر از راه اندازی و تعمیر هستند، کمک می کنیم. ما می توانیم در مورد خرید سخت افزار و نرم افزار، نحوه به حداکثر رساندن بهره وری از طریق استفاده از تکنولوژی و ارائه آموزش کامپیوتر، آی پد، آیفون و نرم افزار مشورت کنیم. اگر با شرکت ما آشنا نیستید و اولین بار هست با مغز رایانه آشنا می شوید، خوشحال می شویم که از شما مطلع شویم! لطفاً به ما اطلاع دهید که نیازهای فناوری شما چیست و هر گونه سؤالی را از طریق صفحه تماس ما یا با استفاده از اپلیکیشن مغز رایانه بخش پشتیبانی بپرسید. ما همیشه خوشحالیم که کمک می کنیم.

مغز رایانه تمامی خدمات رایانه را در محل شما با پشتیبانی رایگان با کیفیت بالا ارائه میکند تا شما در صرف کمترین هزینه و زمان فقط با ثبت سفارش توسط شما کارشناس مغز رایانه در محل شما حضور داشته باشد تا نسبت به رفع خرابی رایانه یا تجهیزات رایانه شما در محل شما کارشناسان مغز رایانه حضور داشته باشند ضمنا با استفاده از اپلیکیشن مغز رایانه از پشتیبانی ۲۴ ساعته خدمات رایانه و تجهیزات رایانه به صورت رایگان استفاده کنید.

کارشناسان مغز رایانه متشکل از افراد مجرب و با تجربه میباشد برای ارائه خدمت به شما کاربران گرامی کارشناسان مغز رایانه از طریق پلیس آگاهی، پلیس اماکن احزار هویت میشوند. و به شرکت مغز رایانه گواهی عدم سو پیشنه و عدم مصرف مواد مخدر ارائه میکنند.

 خدمات تعمیر کامپیوتر از راه دور ما در طول سال است. این یکی از اقداماتی است که ما برای اطمینان از ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود انجام داده ایم. چه در مورد مشکلات رایانه خود سؤالی دارید یا به دنبال خدمات تعمیر رایانه از راه دور آنلاین هستید، خدمات ما برای شما عالی است

خدمات ما
خدمات فناوری اطلاعات کسب و کار مدیریت شده
راه حل های آنتی ویروس و امنیت اینترنت
نصب و پشتیبانی سرور
خدمات پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
نظارت و مدیریت شبکه
پردازش ابری
عیب یابی و تعمیر
آموزش نرم افزار
راه حل های دفتر مشترک
خدمات پشتیبانی از راه دور
جابجایی و راه اندازی دفتر
خرید تجهیزات
مدیریت دستگاه موبایل
توسعه وب
راه حل های آنتی ویروس و امنیت اینترنت
شبکه های بی سیم
پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
راه اندازی اینترنت پرسرعت
عیب یابی و تعمیر
آموزش نرم افزار
ارائه های صوتی / تصویری
راه حل های مشترک کسب و کارهای اشتراکی
کمک هزینه برای خرید کامپیوتر
مدیریت دستگاه موبایل
خدمات کسب و کار کوچک
ما با کسب‌ و کارهای کوچک با استفاده از خدمات فناوری اطلاعات خود کار می‌کنیم تا به آنها کمک کنیم تا کسب‌وکار خود را با بهره‌وری بیشتر اداره کنند. اجازه ندهید زمان از کار افتادن رایانه برای شما هزینه بیشتری داشته باشد.
ما انتظارات شما را با حقیقت و  مدیریت، پشتیبانی خواهیم کرد.

در در بلاگ مغز رایانه بخوانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مغز رایانه

استارتاپ مغز رایانه با درک این نیاز که کاربران نیازمند رفع سریع مشکلات کامپیوتری در کمترین زمان در محل خودشان بدون نیاز به حمل و نقل کیس، سخت افزار، پرینتر، اسکنر، نمایشگر، خود هستند با تکیه بر دانش های فنی و تجربه تیم اقدام به تولید و انتشار اپلیکیشن مغز رایانه شدند تا کاربرانی که از کامپیوتر استفاده می کنند به سادگی با درخواست خدمات کامپیوتر در محل را در سراسر ایران، بدون هزینه ایاب و ذهاب، با پشتیبانی کامپیوتر ۲۴ ساعته آنلاین مغز رایانه را دریافت کنند. خدماتی که اپلیکیشن مغز رایانه ارائه می دهد: خدمات کامپیوتر در محل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری نصب سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس پشتیبانی کامپیوتر ۲۴ ساعته آنلاین تعمیرات کامپیوتری در محل حل مشکلات مانیتور نصب نرم افزار های تخصصی آپدیت درایو های نرم افزاری گروه مغز رایانه از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت رسمی در شهر ارومیه توسط آقای امید بداق در سمت بنیانگذار و مدیر عامل با تیم ۵ نفره شروع کرد. در حال حاضر خدمات کامپیوتر در شهر تهران ارائه می شود. پشتیبانی کامپیوتر به صورت ۲۴ ساعته آنلاین در سراسر ایران تحت پوشش است. این شرکت دارای مجوزهای فعالیت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، وزارت ارشاد،سایت و اپلیکیشن، و نماد الکترونیک می باشد. آقای امید بداق مدیرعامل تیم مغز رایانه به این نکته که هدف تیم ما تسریع در زمان، صرفه جویی در هزینه های کاربران، اشتغال زایی، و خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا می باشد نیز اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]