اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016091716254

مغز رایانه، رقیبی تازه نفس در پشتیبانی و خدمات کامپیوتر ارایه کرد

آغاز عرضه و فروش اپلیکیشن مغز رایانه از ۱۴۰۰

کد: 140103016091716254

https://bit.ly/3wB51UU

، ارومیه , (اخبار رسمی): تولید کننده، خدمات دهنده فعال عرصه پشتیبانی و خدمات کامپیوتر کشور، اپلیکیشن پشتیبانی و خدمات کامپیوتر در محل را با امکان پشتیبانی رایگان، خدمات سریع و با کیفیت در محل، تعویض و فروش لوازم کامپیوتری از ۱۴۰۰ به بازار مصرف عرضه کرد

آغاز عرضه و فروش اپلیکیشن مغز رایانه از ۱۴۰۰
خدمات پشتیبانی و در محل مغز رایانه

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی مغز رایانه، از ۱۴۰۰  عرضه اپلیکیشن مغز رایانهدر فروشگاه های معتبر اندروید و ios آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از پشتیبانی چت آنلاین با امکان ارسال عکس خطا ها هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون پشتیبانی رایگان، راهنمایی سرویس ها را دارند. امید بداق مدیرعامل مغز رایانه با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه ۴ سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال ۱۳۹۷ کار آغاز شده و هم اکنون  مغز رایانه  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: به زودی در سراسر ایران مراحل توسعه را انجام خواهیم داد تا در شهر ها خدمات کامپیوتر در محل را ارائه دهیم. پشتیبانی کامپیوتری مغز رایانه در سراسر ایران فعال است و مردم عزیز میتوانند استفاده کند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت مغز رایانه به نشانی https://maghzrayaneh.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مغز رایانه

استارتاپ مغز رایانه با درک این نیاز که کاربران نیازمند رفع سریع مشکلات کامپیوتری در کمترین زمان در محل خودشان بدون نیاز به حمل و نقل کیس، سخت افزار، پرینتر، اسکنر، نمایشگر، خود هستند با تکیه بر دانش های فنی و تجربه تیم اقدام به تولید و انتشار اپلیکیشن مغز رایانه شدند تا کاربرانی که از کامپیوتر استفاده می کنند به سادگی با درخواست خدمات کامپیوتر در محل را در سراسر ایران، بدون هزینه ایاب و ذهاب، با پشتیبانی کامپیوتر ۲۴ ساعته آنلاین مغز رایانه را دریافت کنند. خدماتی که اپلیکیشن مغز رایانه ارائه می دهد: خدمات کامپیوتر در محل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری نصب سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس پشتیبانی کامپیوتر ۲۴ ساعته آنلاین تعمیرات کامپیوتری در محل حل مشکلات مانیتور نصب نرم افزار های تخصصی آپدیت درایو های نرم افزاری گروه مغز رایانه از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت رسمی در شهر ارومیه توسط آقای امید بداق در سمت بنیانگذار و مدیر عامل با تیم ۵ نفره شروع کرد. در حال حاضر خدمات کامپیوتر در شهر تهران ارائه می شود. پشتیبانی کامپیوتر به صورت ۲۴ ساعته آنلاین در سراسر ایران تحت پوشش است. این شرکت دارای مجوزهای فعالیت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، وزارت ارشاد،سایت و اپلیکیشن، و نماد الکترونیک می باشد. آقای امید بداق مدیرعامل تیم مغز رایانه به این نکته که هدف تیم ما تسریع در زمان، صرفه جویی در هزینه های کاربران، اشتغال زایی، و خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا می باشد نیز اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]