اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007175465416695

فروشگاه پکیج برقی دیواری و شوفاژ برقی دارای بیمه ایران

کد: 140007175465416695

https://bit.ly/3BvwetF

، ارومیه , (اخبار رسمی): آلپ صنعت اولین تولید کننده پکیج برقی دیواری و شوفاژ برقی در ایران دارای 1 سال گارانتی 5 سال خدمات پس از فروش دارای بیمه ایران

فروشگاه پکیج برقی دیواری و شوفاژ برقی دارای بیمه ایران
پکیج برقی دیواری آلپ دارای بیمه ایران یکسال گاراننی

تولید کننده پکیج برقی برقی دیواری و شوفاژ برقی یا یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش و 3 سال بیمه ایران خرید مستقیم از کارخانه

پکیج‌ برقی

پکیج به مجموعه ای از قطعات گفته میشود که در کنار هم با استفاده از سوخت‌های متفاوت اقدام به تامین گرمایش میکند. کارایی پکیج‌های آلپ به صورت زمینی و دیواری بوده که به عنوان بهترین جایگزین برای موتور خانه های قدیمی می‌باشد.

با توجه به اینکه هزینه تعمیر و نگهداری موتور خانه ها به شدت بالا بوده و مصرف سوخت بالایی نیز دارند، میتوان ادعا کرد که جایگزین کردن پکیج های پیشرفته ای همچون پکیج های آلپ برای مصرف کنندگان میتواند جزو بهترین انتخاب ها باشد تا هم در هزینه و هم در زمان بتوانند صرفه جویی کرده و استفاده بهینه ای از پکیج ها را داشته باشند.

لازم به ذکر است که گروه صنعتی آلپ یکی از اولین و بزرگترین مجموعه‌های تولید وسایل گرمایشی در سطح خاور میانه می‌باشد و توانسته رضایت مشتریان را تا سطح مناسبی به خود جلب کند.

این مجموعه در ساخت تمامی پکیج‌های خود، از قطعات و مواد اولیه مرغوب بهره می‌برد. لذا محصول نهایی راندمان بالا و مصرف پایین‌تری دارد. در نتیجه هزینه تعمیر و سرویس این دستگاه ها بسیار کمتر از محصولات مشابه است.

همچنین این تجهیزات به دلیل بهره‌مندی از مزایای بسیار، یکی از پر طرفدارترین محصولات گرمایشی است.

انواع پکیج‌ها براساس کارایی پکیج‌های تولید شده توسط گروه صنعتی آلپ امکان نصب و راه اندازی را در تمامی محیط را فراهم کرده و این امکان را برای مصرف کننده به وجود می‌آورد تا در مکان‌های تجاری، آپارتمانی، پاساژ و… از کارکرد و گرمایش دستگاه به نحو احسن استفاده کند.

تولید پکیج‌های تولیدی آلپ به صورت دیواری و زمینی می‌باشد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

دیواری پکیج دیواری آلپ صنعت قابلیت کارکرد به صورت برقی را دارد و بهترین گزینه برای مکان‌هایی است که استفاده از سوخت‌های فسیلی امکان‌پذیر نیست به همین دلیل تنها روش تامین گرمایش محیط استفاده از پکیج برقی دیواری آلپ می‌باشد زیرا به صورت مستقل در هر واحد نصب می‌شود و نیازی به دودکش ندارد.

زمینی پکیج‌های زمینی به دلیل ابعاد بزرگ نسبت به پکیج دیواری و داشتن ظرفیت بالا برای مکان‌های بزرگ مناسب میباشد و به هم به صورت برقی و هم به صورت دوگانه سوز و سه گانه سوز تولید می‌شود و برای نصب نیاز به فضای خاصی دارد.

انواع پکیج بر اساس سوخت و کاربری پکیج‌ها از لحاظ سوخت و کاربری در چند مدل تولید می‌شوند، مثلا در نواحی که سوخت فسیلی وجود ندارد استفاده از پکیج برقی بهترین انتخاب می‌باشد یا اگر برای مکان‌های بزرگ با ابعاد و واحد زیاد از پکیج استفاده شود بهترین گزینه پکیج دوگانه یا سه‌گانه خواهد بود.

تنوع بالا در محصولات آلپ به این دلیل است تا مشتری بتواند گرمایش هر محیطی را بسته به ویژگی های خاص آن محیط، به نحو احسن انجام دهد. در ادامه به بررسی انواع مختلف پکیج ها میپردازیم :

پکیج برقی دیواری پکیج برقی دیواری گروه صنعتی آلپ نیازی به سوخت‌های فسیلی ندارد و تنها با استفاده از جریان برق تک فاز و سه فاز راه اندازی و نصب می‌شود، این مدل از پکیج‌ها بهترین انتخاب برای محیط‌های روستایی، ویلا، کانکس‌ها و … می‌باشد که در ظرفیت‌های متفاوت تولید می‌شود تا بتواند در تمامی محیط‌ها با هر ابعادی مورد استفاده قرار بگیرد.

پکیج‌های برقی دیواری نیازی به دودکش ندارند زیرا هیچ گونه احتراق در داخل پکیج ایجاد نمی‌کنند تا موجب تولید دی اکسید کربن شود، به همین دلیل این دسته از پکیج ها به عنوان دوستدار طبیعت نیز شناخته می‌شوند

پکیج برقی زمینی پکیج برقی زمینی نوع دیگری از پکیج برقی می‌باشد که به صورت زمینی نصب و راه‌اندازی می‌شود و به دلیل داشتن ظرفیت گرمایشی بالا امکان نصب به صورت دیواری را ناممکن می‌کند زیرا وزن و ابعاد نسبتا زیادی نسبت به پکیج برقی دیواری دارد. در این مدل از پکیج‌ها نیز هیچ گونه احتراقی در داخل پکیج صورت نمیگیرد و به همین دلیل برای نصب و راه‌اندازی آن نیازی به دودکش نیست.

زیرا مصرف سوخت پایینی دارند و به دلیل تولید کاملا استاندارد، راندمان و کارکرد بسیار بالایی دارند، این مدل از پکیج‌ها با سوخت گاز و گازوئیل راه‌اندازی می‌شوند و دارای دودکش بوده و تولید حرارت و تبدیل آب سرد به آب گرم توسط مشعل به کار رفته صورت می‌گیرد.

پکیج سه گانه سوز پکیج های سه گانه سوز آلپ دارای ظرفیت‌های متنوع بوده و با سوخت گاز، گازوئیل و برق میتوانند کار کنند، برق مصرفی این مدل از پکیج‌ها به صورت سه فاز میباشد زیرا ظرفیت پکیج‌ها بالا بوده و نیاز به قدرت بالایی داشته و باید در محیط خاصی راه اندازی شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آلپ صنعت

آلپ صنعت اولین تولید کننده پکیج برقی در ایران 1 سال گارانتی 3 سال بیمه ایران 5 سال خدمات پس از فروش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل