اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008235522516695

پکیج برقی زمینی آلپ صنعت 2 سال بیمه ایران

کد: 140008235522516695

https://bit.ly/3qKZZE6

، ارومیه , (اخبار رسمی): پکیج به دلایل مزایای بسیاری که به همراه دارد و همین طور راندمان کاری بسیار بالای خود طرفداران بسیاری دارد. حتی با اندکی دقت به اطراف خود کاملا مشاهده خواهید که بیشتر خانه‌هایی که درحال ساخت هستند از انواع پکیج برای گرمایش خانه خود استفاده می‌کنند.

پکیج برقی زمینی آلپ صنعت 2 سال بیمه ایران
آلپ صنعت اولین تولید کننده پکیج برقی زمینی

پکیج چیست؟

شاید مدت زمان زیادی از حضور پکیج در زندگی ما نگذشته باشد اما به خوبی متوجه مزایا و کاربرد آن در زندگی شده‌ایم. شاید اولین چیزی که با نام پکیج به ذهن ما می‌رسد همان پکیج‌های دیواری است که در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما باید توجه داشته باشیم که انواع مختلفی از پکیج‌ها وجود دارند. به  طور مثال، پکیج دیواری، پکیج زمینی، پکیج استخری و پکیج چند گانه سوز همگی مدل‌هایی از انواع پکیج‌ها هستند. پکیج همان طور که از نامش پیداست مجموعه‌ای تشکیل شده از قطعاتی همچون مشعل، مبدل حرارتی، پمپ سیرکولاسیون، فن، محفظه انبساط، سنسور حرارتی، واحد کنترل الکترونیکی و قطعات و اتصالاتی از این قبیل تشکیل شده است.

این قطعات در همکاری با یکدیگر اقدام به گرم کردن آب کرده و آن را برای مقاصدی همچون گرمایش محیط و تامین آب گرم مورد استفاده قرار می‌دهند.

پکیج زمینی چیست؟

پکیج زمینی نوعی جدید و پرکاربردی از پکیج می‌باشد که به صورت زمینی قابلیت نصب و راه‌اندازی دارد و بیشتر برای محیط‌هایی می‌باشد که متراژ بالایی دارند و به عنوان سیستم گرمایش مرکزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این دستگاه‌ها مانند پکیج برقی دیواری معمولی نیستند و دارای کاربردهای فراوانی هستند.گروه صنعتی آلپ در ظرفیت‌های مختلفی اقدام به تولیدپکیج های زمینی کرده و در نظر دارد با استفاده از قطعات و ساخت استاندارد راندمان بالایی را به محصولات خود بدهد.

پکیج زمینی گروه صنعتی آلپ به صورت دوگانه سوز، سه گانه سوز، استخری، گلخانه‌ای و مرغداری تولید و روانه بازار ایرانی و خارجی می‌شود.

پکیج زمینی بهترین جایگزین برای موتورخانه

موتورخانه یکی از قدیمی‌ترین سیستم‌های گرمایشی به حساب می‌آیند که سالیان سال از عملکرد و استفاده آنها می‌گذرد ولی در مکان‌های تازه ساخت استفاده از موتور خانه دیگر مفهومی ندارد و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد زیرا برای راه‌اندازی نیاز به فضای بیشتری دارد و از طرفی هم نسبت به مصرف سوخت دارای راندمان پایین میباشد که این برای مصرف کننده بسیار پر هزینه می‌باشد ولی پکیج‌های زمینی دوگانه سوز و سه گانه سوز دارای ابعاد کم نسبت به موتورخانه هستند و به دلیل ساخت کاملا استاندارد راندمان حراراتی بالای 9% دارد این مزیت‌ها باعث می‌شود مصرف کننده از محصول و راندمان دستگاه رضایت کافی را داشته باشد.

پکیج استخری

تامین کردن گرمایش استخرهای تفریحی و عمومی یکی از مهم‌ترین ارکان محسوب می‌شود که با استفاده از سوخت گاز و گازوئیل وظبفه دارد گرمایش آب استخر را به نحو احسن انجام دهد.

این پکیج‌ها به صورت زمین نصب و راه‌انداری می‌شوند، راندمان پکیج‌های استخری بسیار بالا بوده و در ظرفیت‌ها متنوع تولید می‌شود.

پکیج دوگانه سوز

سوخت این مدل از پکیج‌ها کاملا به صورت فسیلی (گاز و گازوئیل) بوده و به عنوان جایگزین کردن برای موتورخانه‌های قدیمی می‌باشد، پکیج دوگانه به صورت زمینی تولید می‌شوند و دارای مشعل برای تامین حرارت هستند.

پکیج سه گانه سوز

پکیج سه گانه سوز آلپ دارای راندمان بسیار بالا بوده و با سوخت گاز، گازوئیل و برق تولید شده و امکان تامین گرمایش محیط‌های بزرگ و کوچک را بر عهده دارد. در صورت کارکرد با برق المنت وظیفه دارد گرمایش آب را تامین نمائید و در صورت کارکرد با سوخت فسیلی مانند گاز و گازوئیل مشعل انجام گرمایش آب را بر عهده دارد.

پکیج مرغداری

پکیج مرغداری گروه صنعتی آلپ به صورت زمینی و دیواری در ظرفیت‌های متفاوت با قطعات ایتالیایی و اروپایی تولید و روانه بازار شده است. این مدل از پکیج‌ها به عنوان بهترین پکیج برای تامین گرمایش مزغداری‌ها به شمار می‌آید زیرا طراحی متفاوتی دارند و کارایی متفاوت‌تری نسبت به سایز پکیج‌ها دارند زیرا مخصوص مرغداری تولید شده است.

دلیل پرطرفدار بودن پکیج:

پکیج به دلایل مزایای بسیاری که به همراه دارد و همین طور راندمان کاری بسیار بالای خود طرفداران بسیاری دارد. حتی با اندکی دقت به اطراف خود کاملا مشاهده خواهید که بیشتر خانه‌هایی که درحال ساخت هستند از انواع پکیج برای گرمایش خانه خود استفاده می‌کنند. البته این مورد نیز بی‌دلیل نیست زیرا پکیج به خوبی کارایی خود را طی این چند سال اثبات کرده است.

شاید هزینه اولیه آن بالا باشد اما هزینه کارکرد آن بسیار کم هزینه‌تر از سیستم‌های گرمایشی معمول می‌باشد. این عامل باعث می‌شود که هزینه اولیه به مرور طی طولانی مدت کاملا جبران شود.

دسته‌بندی پکیج:

پکیج زمینی زیر مجموعه‌ای از پکیج‌های گرمایشی است که بر خلاف سیستم‌های معمول که بر روی دیوار نصب می‌شوند به صورت ایستاده و بر روی زمین قرار می‌گیرند. پکیج‌های دیواری تا مقدار خاصی توانایی ارائه گرمایش هستند بعد از مقدار خاصی با بزرگتر شدن قطعات و تجهیزات دیگر امکان نصب دیواری وجود ندارد و دستگاه باید روی زمین نصب شود.

پکیج‌های زمینی به دلیل دارا بودن توانایی حرارتی بیشتر قابلیت پشتیبانی از متراژ های بالاتر و حتی استفاده در واحد های صنعتی، اداری و تجاری را نیز دارند. می‌توان از پکیج‌های زمینی به جای سیستم‌های سنتی گرمایشی و حتی موتورخانه ها استفاده کرد. زیرا این دستگاه‌ها در مقایسه با سیستم‌های مرکزی دارای مزایا و راندمان کاری بسیار بیشتری هستند که در متن زیر به بررسی بیشتر آن ها می‌پردازیم.

ایرادات سیستم‌های سنتی گرمایشی:

موتورخانه‌ها:

دیگ‌های جوش یا اصطلاحا موتورخانه، به دلیل توانایی بالا بیشتر در آپارتمان‌ها و یا خانه‌های ویلایی استفاده می شوند. البته باید گفت درست است که موتورخانه‌ها طول عمر بالایی دارند اما باید دقت داشت که راندمان کاری موتور خانه‌ها با گذشت زمان افول کرده و تا 50 درصد نیز کاهش پیدا می‌کنند و نیاز بالایی به نگهداری و تعمیر دارند.

موتورخانه‌ها به دلیل ابعاد و وزن بالا نیاز به تخصیص یک مکان جدا برای کار دارند. همین امر باعث می‌شود که فاصله طولانی مابین نقطه گرمایش با نقطه مصرف ایجاد شود. این فاصله علاوه بر این که نیاز به لوله کشی‌های گسترده و پیچیده ایجاد کند که باعث شود مقداری از انرژی در طی مسیر انتقال هدر رود. به دلیل استفاده مشترک از این سیستم کاربران نیز با مشکلات و دردسرهایی روبرو می‌شدند که همگی از آن مطلع هستید.

بخاری‌های گازی:

بخاری‌های گازی نیز یکی از سیستم‌های پر مصرف گرمایشی در ایران هستند. این سیستم‌ها ساختار بسیار ساده‌ای دارند و به دلیل خروج مستقیم گازهای داغ از دودکش راندمان پایینی دارند

سیستم انتقال گرما در بخاری های گازی بیشتر به صورت همرفتی و مقداری به صورت تابشی است. به همین دلیل درون خانه در نزدیکی بخاری هوا گرم و با فاصله گرفتن از بخاری هوا سرد می‌شود به دلیل توان حرارت‌دهی پایین بخاری‌ها گاها نیاز به استفاده از بخاری در هر اتاق وجود داشته باشد که در این حالت باعث بالا رفتن هزینه مصرف گاز شود

مزایای استفاده از پکیج:

پکیج زمینی دستگاه جمع و جوری است که تمامی قطعات دخیل در امر گرمایش در داخل بدنه آن قرار می‌گیرند و به صورت جداگانه نیستند. در مقایسه با سیستم‌های سنتی این سیستم‌ها راندمان کاری بسیار بالاتری دارند و بیشتر از 90 درصد انرژی سوخت مصرفی را به حرارت قابل استفاده تبدیل می‌کنند.

پکیج‌های زمینی بسته به ظرفیت خاص خودشان، گزینه‌ای ایده‌آل برای جایگزین سیستم‌های سنتی و حتی موتورخانه‌ها هستند. این سیستم‌ها با توانایی بالای خود مقدار پرتی انرژی بسیار پایینی دارند. استفاده از پکیج زمینی به جای سیستم‌های موتور خانه‌ای نیاز به لوله کشی‌های پیچیده را حذف کرده و در نتیجه اتلاف انرژی در طول مسیر انتقال نیز کاهش پیدا می‌کنند. پکیج زمینی در مقایسه با سیستم‌های موتور خانه‌ای علاوه بر این که کاربری بسیار راحتی دارند نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار پایینی نیز دارند.

تقسیم‌بندی پکیج‌های زمینی:

  • دسته‌بندی بر اساس ظرفیت
  • دسته‌بندی بر اساس نوع سوخت مصرفی
  • دسته‌بندی بر اساس نوع کاربری

انوع پکیج‌های زمینی بر اساس ظرفیت:

پکیج‌های زمینی برای انواع نیاز ها طراحی تعبیه می‌شوند. در همین راستا پکیج‌های زمینی قابلیت ارائه حرارت تا 2.000.000 کیلو کالری را نیز دارند. پکیج‌های با ظرفیت حرارتی بالا قابلیت استفاده به عنوان سیستم گرمایش مرکزی در ساختمان های بزرگ و حتی آپارتمان‌های چند طبقه را دارند. تنها کاری که باید انجام شود محاسبه ظرفیت مورد نیاز و همین طور توان پمپ سیرکولاسیون برای انتقال آب به بالا مخصوصا در واحدهای آپارتمانی است. پیشنهاد ما این است پکیج زمینی را کمی بیشتر از ظرفیت به دست آمده انتخاب کنید تا با نارسایی دستگاه مواجه نشوید.

انواع پکیج‌های زمینی بر اساس نوع سوخت مصرفی:

پکیج‌های زمینی همانطور که در ظرفیت‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند، قابلیت استفاده از انواع سوخت‌ها را نیز دارند. این امر به دلیل استفاده وسیع از پکیج‌های زمینی در انواع کاربری‌ها است. این دستگاه‌ها برای جوابگو بودن به انواع نیازها قابلیت کار کردن با گاز، گازوئیل و برق را نیز دارند. پکیج‌هایی که دو گانه یا سه گانه سوز گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در صنایع و یا موقعیت‌هایی هستند که دسترسی دائم به یک نوع سوخت را ندارند. در این شرایط به راحتی می‌توان از سایر سوخت‌ها استفاده کرد.

انواع پکیج‌های زمینی براساس کاربری:

همانطور که اشاره شد پکیج‌های زمینی برای استفاده در انواع کاربری‌ها طراحی شده‌اند. بر این اساس بعضی از قطعات مورد استفاده در دستگاه نیز دارای تفاوت‌هایی هستند. برای مثال بعضی از پکیج‌های زمینی دو مبدله و بعضی دارای سه مبدل حرارتی هستند. پکیج‌های زمینی قابلیت استفاده در سیستم‌های گرمایش مرکزی مستقل و عمومی و در کاربری‌هایی مانند استفاده در مصارف اداری، تجاری، صنعتی را دارند. می‌توان از این دستگاه‌ها در خانه، آپارتمان، گلخانه، مرغداری، ادارات، پاساژ استفاده کرد، البته ناگفتته نماند که بعضی از پکیج‌های زمینی خاص قابلیت استفاده در استخر را نیز دارند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آلپ صنعت

آلپ صنعت اولین تولید کننده پکیج برقی در ایران 1 سال گارانتی 3 سال بیمه ایران 5 سال خدمات پس از فروش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل