اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008105503816695

تولید کننده پکیح برقی دیواری، شوفاژ دارای 1 سال گارانتی و 3 سال بیمه

پکیج برقی دوگانه سوز، سه گانه سوز، آلپ صنعت

کد: 140008105503816695

https://bit.ly/3EEThTR

، ارومیه , (اخبار رسمی): این دستگاه با بهره گیری از گاز و گازوئیل، آب گرم بهداشتی و آب گرم مورد نیاز برای رادیاتور ها و سایر سیستم های پخش کننده حرارت را فراهم می کند. گروه صنعتی آلپ، پکیج های زمینی دوگانه سوز را در ظرفیت های متفاوتی طراحی و تولید می نماید

پکیج برقی دوگانه سوز، سه گانه سوز، آلپ صنعت
پکیج برقی زمینی دیواری وگانه و سه گانه سوز آلپ

پکیج های برقی و دوگانه آلپ صنعت این دستگاه با بهره گیری از گاز و گازوئیل، آب گرم بهداشتی و آب گرم مورد نیاز برای رادیاتور ها و سایر سیستم های پخش کننده حرارت را فراهم می کند

گروه تولیدی صنعتی آلپ

گروه تولیدی صنعتی آلپ در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است.مفتخر هستیم شرکت آلپ صنعت را به عنوان اولین تولید کننده پکیج های برقی در ایران معرفی کنیم.

پکیج های برقی گروه صنعتی آلپ از با کیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات ایتالیایی ، اروپایی و… ساخته شده اند، که امروزه جزو بهترین و پر فروش ترین محصولات گرمایشی در سطح کشور است.این شرکت نه تنها در زمینه تولید پکیج های برقی بلکه در تولید سایر محصولات صنعتی نیز دست داشته که با همکاری بیش از ۱۰۰ اورگان دولتی یکی از بهترین ها در بین رقبای خود می باشد.

شرکت زرین صنعت آلپ علاوه بر ارائه محصولات و خدمات برای پکیج های برقی، دارای فاز های تولیدی در زمینه های تجهیزات خط تولید،صنعت لبنیات، تأسیسات ساختمان، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، جت هیتر ها و… بوده، که با همکاری با تعداد زیادی اورگان های دولتی یکی از بهترین ها بین رقبای خود در کشور است.

پکیج های دوگانه سوز آلپ

پکیج دوگانه سوز آلپ صنعت ، دستگاهی گرمایشی برای تامین حرارت مورد نیاز مدار بسته و باز می باشد. این دستگاه با بهره گیری از گاز و گازوئیل، آب گرم بهداشتی و آب گرم مورد نیاز برای رادیاتور ها و سایر سیستم های پخش کننده حرارت را فراهم می کند.

گروه صنعتی آلپ، پکیج های زمینی دوگانه سوز را در ظرفیت های متفاوتی طراحی و تولید می نماید. این دستگاه با توجه به ظرفیت خود، توانایی گرمایش متفاوتی دارد. همچنین با استفاده از دو مبدل حرارتی، گرمایش مورد نیاز محیط و آب گرم بهداشتی را به صورت همزمان تامین می کند. پکیج های دوگانه سوز گروه صنعتی آلپ بهتری گزینه برای جایگزین موتور خانه های سنتی میباشد زیرا مصرف و راندمان پکیج های دوگانه بسیار بالا بوده و فضای کمتری را اشغال می کنند.

استفاده از پکیج دوگانه سوز در مکانهایی که دسترسی به گاز شهری ندارند رونق زیادی گرفته است زیرا با استفاده از مشعل میتوانید اقدام به راه اندازی دستگاه با استفاده از گازوئیل نمائید.

مبدل صفحه ای تعبیه شده در پکیج دوگانه سوز آلپ، آب گرم بهداشتی را به صورت آنی و بدون محدودیت، در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. دمای مدار باز و بسته این دستگاه با استفاده از ترمومتر و مانومتر تعبیه شده در پکیج، اندازه گیری شده و بر روی نمایشگر آن قابل رویت می باشد. همچنین برای رفع مشکل هواگیری مستمر و مداوم رادیاتور ها، دستگاه مجهز به سیستم هواگیری و بای پس خودکار می باشد. آب گرم مصرفی و آب مورد نیاز رادیاتور ها، با استفاده از دو پمپ مجزا به محل مورد نظر منتقل می گردد.

گارانتی پکیج های آلپ صنعت

تمامی پکیج برقی دیواری و پکیج دوگانه سوز شرکت آلپ صنعت دارای یک سال گارانتی و پنچ سال خدمات پس از فروش نیز دارد و درضمن تنها با این ویژگی تمام نمی شود همه پکیج های خانگی و صنعتی، زمینی و دیواری دارای قرار داد بیمه آتش سوزی نیز هستند که اگر آتش سوزی رخ داد می توانید از بیمه خصارات خود را دریافت کنید.

مزایای استفاده از پکیج دوگانه سوزآلپ

این محصول برای هر واحد به صورت جداگانه قابل نصب می باشد. لذا تنظیم دمای هر واحد به صورت مجزا امکان پذیر است. بدین ترتیب از لوله کشی در بخش های مختلف خانه و صرف هزینه های اضافی جلوکیری می شود. قیمت پکیج دوگانه سوز آلپ، با در نظر گرفتن کارایی و راندمان حرارتی بسیار بالای آن، کاملا مناسب می باشد.

همچنین در تمامی مراحل تولید این دستگاه، استاندارد های مورد تایید سازمان استاندارد ملی رعایت شده است. این دستگاه، از سری پکیج های دوگانه سوز بوده و در صورت قطعی گاز، گرمایش مورد نیاز با استفاده از گازوئیل فراهم می کند. لازم به ذکر است که پکیج مجهز به پمپ سیرکولاتور بوده و آب موجود در مدار بسته، به هیچ عنوان یخ نمی زند.

نحوه خرید و پشتیبانی آلپ

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهید پکیج های دوگانه سوز را از فروشگاه اینترنتی آلپ صنعت تهیه فرمایید ولی اطلاعات کافی در دسترس ندارید می توانید با تیم پشتیبان آلپ که در روز های شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 18 در خدمت  شما  مشتریان عزیز می باشند، تمامی اطلاعاتی و موارد از جمله نحوه کار کرد محصول مورد نظر  ، بیمه و ضمانت ، ابعاد و رنگ محصول ، قیمت نهایی محصول و بخش هایی که محصول از آن تشکیل شده بپرسید و از شرایط خرید مطلع شوید.

تیم فروش و پشتیبان آلپ همواره در تلاش هستند که با توجه به نیازهای شما محصو لاتی را در فروشگاه خود قرار دهند که نیاز های شما را به بالا ترین کیفیت  برطرف سازند.

کلیه محصولاتی که آلپ صنعت تولید می کند، یک سال گارانتی، سه سال بیمه ایران و خدمات پس از فروش نیز دارند که در صورت خرابی احتمالی بودن محصول قابل تعویض و تعمیر می باشند

مدیر فروش خانم شایگان 09127742994

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آلپ صنعت

آلپ صنعت اولین تولید کننده پکیج برقی در ایران 1 سال گارانتی 3 سال بیمه ایران 5 سال خدمات پس از فروش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل