اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008065497716695

آلپ، فروشگاه بهترین پکیج دیواری برقی با 3 سال بیمه و 1 سال گارانتی

کد: 140008065497716695

https://bit.ly/31hAjo0

، ارومیه , (اخبار رسمی): آیا به دنبال محلول آب گرم و گرم نمودن منزل خود هستید که نیازی به سوخت های فسیلی (گاز، نفت، گازوئیل) ندارد؟ اگر چنین است، آلپ صنعت معتبرترین فروشگاه اینترنتی برای محصولات با کیفیت و با گارانتی و 3 سال بیمه و 5 سال خدمات می باشد. به این معنی که پکیج های برقی را می توان تقریباً در هر مکانی نصب کرد.

آلپ | فروشگاه بهترین پکیج دیواری برقی با 3 سال بیمه و 1 سال گارانتی
بهترین پکیج دیواری برقی کم مصرف آلپ صنعت

پکیج دیواری برقی آلپ

در طول چند سال گذشته استفاده از موتورخانه رونق زیادی داشت و هزینه‌های مصرفی زیادی صرف فعالیت و کار کردن موتورخانه می‌شد. به همین دلیل استفاده از پکیج برقی کم مصرف رواج و رونق زیادی گرفت و بعد از مدت‌ها به عنوان برترین سیستم گرمایشی در دنیا معروف شد.

عدم وجود سوخت فسیلی در برخی از مکان‌ها باعث می‌شد گرمایش محیط با استفاده از شومینه‌ها یا … انجام بگیرد به همین دلیل گروه صنعتی آلپ برای اولین بار در دنیا اقدام به تولید بهترین پکیج برقی کرد و باعث شد مکان‌هایی که دسترسی به سوخت فسیلی ندارند از پکیج برقی زمینی یا دیواری استفاده کنند.

با توجه به ابعاد کوچک محیط‌ها و بیشتر شدن آپارتمان‌ها استفاده از پکیج در هر واحد یک امر مهم و ضروری می‌باشد زیرا باعث کاهش میزان لوله کشی شده و باعث می‌شود راندمان پکیج به صورت زیادی افزایش یابد زیرا میزان لوله کشی هر چقدر کوتاه باشد راندمان دستگاه نیز افزایش می‌یابد و باعث می‌شود گرمایش مطلوبی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

پکیج برقی دیواری آلپ نوعی از پکیج است که به جای سوخت‌های فسیلی معمولی مانند گاز از برق تک فاز یا سه فاز بسته به ظرفیت دستگاه برای تامین حرارت استفاده می‌کند.پکیج برقی دیواری آلپ از لحاظ قیمت امکان خرید را برای مصرف کننده راحت می‌کند زیرا نسبت به محصولات رقبا دارای قیمت پایین بوده و چون قطعات مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل تمامی خریداران رضایت کاملی از محصول تولیدی دارند.

برتری پکیج برقی آلپ نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی بسیار راحت بوده و امکان نصب بین کابینت را برای مصرف کننده فراهم کرده است، این دستگاه نسبت به مصرف پایین و راندمان بالا نیازی به لوله کشی مانند موتورخانه‌های قدیمی نداشته و امکان نصب به صورت مستقل در هر واحد از ساختمان را امکان‌پذیر می‌کند. طراحی این پکیج به صورت کاملا لوکس بوده و جلوه و زیبایی خاصی به محیط مورد استفاده می‌دهد به طوری که باعث به هم خوردن دکوراسیون محیط نیست.

پکیج برقی آلپ فضای زیادی را مانند موتورخانه‌های قدیمی اشغال نمی‌کند و به دلیل استفاده از قطعات ایتالیایی هزینه تعمیر بالایی ندارد و باعث می‌شود هزینه‌های ماهیانه و سالیانه به حد اندک رسیده و رضایت مصرف کننده را به همراه داشته باشد.

کاربردهای پکیج برقی

از کاربردهای این دستگاه می‌توان به مواردی همچون کانکس‌ها، مکان‌های سیار، مکان سرایداری و نگهبانی و دیگر مکان‌هایی از این قبیل که نیاز به استفاده از یک سیستم گرمایشی در آن ها احساس می گردد را ذکر کرد.

مکان‌های ذکر شده به دلیل اینکه به صورت موقت دایر شده‌اند و نمی‌توان به آن گازکشی کرد و همچنین به دلیل اینکه گاها از نواحی شهری دور هستند و تامین سوخت‌هایی مانند گازوئیل و نفت دشوار است، استفاده از پکیج برقی دیواری که جای بسیار کمی را اشغال می‌کند انتخابی بسیار عالی برای آنها است.

ارگان‌های دولتی، هتل‌ها و رستوران‌ها، ویلاها، مناطق مسکونی، مناطق تجاری و اداری، پاساژها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها، مراکز پرورشی و تفریحی، دامداری‌ها، دامپروری‌ها، ساختمان‌های پروژه‌ای و … از دیگر محیط‌هایی هستند که می‌توان با تهیه یک پکیج برقی دیواری آلپ گرمایشی دلپذیر و خوشایند را در محیط ایجاد و جهت تامین آبگرم مصرفی جهت شستشو، ظرفشویی، سرویس بهداشتی، از آن استفاده کرد.

سیستم کنترلی پکیج برقی

معمولا تولید پکیج‌های برقی به گونه‌ای است که اولویت اصلی پکیج برقی گرم کردن آب مصرفی است، یعنی وقتی آب گرم مصرفی و گرمایش با هم انجام شود، تامین گرمایش به صورت موقت قطع شده و تمامی توان کارکرد پکیج صرف گرمایش آب گرم مصرفی می‌شود.

گروه صنعتی آلپ برای رفع چنین معضلی، پکیج‌های برقی تولیدی را دو مبدله ساخته، به این صورت که پکیج با وجود دو مبدل، گرمایش محیط و آب را به صورت استاندارد فراهم می‌کند و این مسئله بر راندمان پکیج اضافه می‌کند.

عدم تعمیر زیاد

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پکیج‌های برقی عمر طولانی این نوع از پکیج‌ها در مقابل پکیج‌های گازی است، معمولا پکیج‌های گازی در طول مصرف بارها دچار خرابی شده و مصرف کننده را مجبور به تعمیر می‌کند. اما پکیج برقی به دلیل نداشتن احتراق در داخل پکیج‌ میزان عمر قطعات آن به مراتب بیشتر از پکیج‌های گازی خواهد بود.

پکیج برقی دوستدار طبیعت

نداشتن احتراق در داخل پکیج برقی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه است زیرا المنت با استفاده از برق ورودی اقدام به تولید حرارت کرده و باعث می‌شود آب ورودی به دستگاه به صورت فوری تبدیل به آبگرم شود. وجود المنت در داخل پکیج هیچگونه آلایندگی نداشته و لذا نیازی به دودکش ندارد، به همین دلیل این نوع از پکیج‌ها دوستدار طبیعت هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آلپ صنعت

آلپ صنعت اولین تولید کننده پکیج برقی در ایران 1 سال گارانتی 3 سال بیمه ایران 5 سال خدمات پس از فروش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل