اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007205472112974

خرید میلگرد از چه روش هایی امکان پذیر است؟

کد: 140007205472112974

https://bit.ly/3v99EEF

، تهران , (اخبار رسمی): انواع روش خرید میلگرد برای تامین نیاز مصرف‌کننده وجود دارد. انتخاب هر یک از این روش‌ها به نیاز مصرف‌کننده و خصوصیات وی وابسته است. با شناخت انواع میلگرد، کاربردهای آن‌ها و نیاز خود می‌توانیم با استفاده از یکی از این روش‌ها، اقدام به خرید انواع میلگرد کنیم.

خرید میلگرد از چه روش هایی امکان پذیر است؟
خرید میلگرد از چه روش هایی امکان پذیر است؟

میلگرد، به عنوان یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت ساختمان سازی شناخته می‌شود. انواع میلگرد با قرارگیری در فونداسیون سازه، مقاومت آن را در برابر بارهای کششی افزایش می‌دهد. زیرا بتن ماده‌ای مقاوم در برابر نیروهای فشاری است اما به دلیل ضعفی که در برابر نیروهای کششی دارد، بسیار شکننده خواهد بود. 


انواع روش خرید میلگرد برای تامین نیاز مصرف‌کننده وجود دارد. انتخاب هر یک از این روش‌ها به نیاز مصرف‌کننده و خصوصیات وی وابسته است. با شناخت انواع میلگرد، کاربردهای آن‌ها و نیاز خود می‌توانیم با استفاده از یکی از این روش‌ها، اقدام به خرید انواع میلگرد کنیم.

هر یک از روش های خرید میلگرد ویژگی‌ها، مزایا و معایب خود را دارند. در این مقاله، قصد داریم روش‌های مذکور را به تفصیل مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی با این روش‌ها، با پیشرو صنعت نفت آسیا (آیرومارت) همراه باشید. 

روش های خرید میلگرد

اگر شما هم در کسب و کار خود نیاز به میلگرد دارید و به دنبال خرید آن هستید، ممکن است سردرگم شوید و از خود بپرسید که چگونه میلگرد بخریم. توصیه می‌شود با روش های خرید میلگرد آشنا شوید.

برای بسیاری افراد این سوال به وجود می‌آید که میلگرد از کجا بخرم و چه راهی را برای تهیه آن انتخاب کنم؟ هر یک از روش های خرید میلگرد، مزایا و معایب خود را دارند. ممکن است تنها یکی از این روش‌ها مناسب شرایط شما باشد. از طرفی، ممکن است شما تا کنون به طریقی اشتباه خرید کرده باشید. این مقاله، با هدف راهنمایی شما نوشته شده است. برای آشنایی با 4 روش مرسوم خرید میلگرد، ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید. 

خرید میلگرد از درب کارخانه

اولین روش خرید میلگرد، خرید از درب کارخانه است. شما به عنوان یکی از مصرف‌کنندگان و خریداران میلگرد، با مزایا، معایب و نحوه خرید میلگرد از کارخانه آشنا هستید؟ همانند دیگر کالاها، کالایی که از درب کارخانه خریداری شود قیمت مناسب‌تری خواهد داشت. بنابراین مصرف‌کنندگانی که به خرید میلگرد تناژ بالا نیاز دارند، به دنبال محلی هستند که در حوزه فروش میلگرد زیر قیمت بازار فعالیت دارد.

با این حال، باید بدانید که خرید میلگرد از درب کارخانه علاوه بر این مزایا، معایب خاص خود را نیز دارد. انتقال بار از درب کارخانه تا مقصد و انبار آن خود مشکلاتی به شمار می‌روند که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. از سوی دیگر، کارخانه‌ها، به صورت روزانه عرضه محصول ندارند و همچنین برای مصرف‌کننده محدودیت خرید مشخص می‌کنند. 


به طور کلی، تولیدکننده‌ها نیز مسیرهای دیگری را برای فروش محصولات خود ترجیح می‌دهند. اغلب میلگردهای تولید شده توسط کارخانه‌‌های معتبر داخلی به بازار بورس عرضه می‌شوند و از طریق بورس میلگرد به فروش می‌رسند. شرکت‌های بازرگانی نیز یکی‌دیگر از عرضه کنندگان انواع میلگرد به شمار می‌روند که سبدی متنوع از مقاطع فولادی، با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند. 

تهیه میلگرد از بورس کالا

بورس کالا، سازمانی تشکیل شده برای کنترل قیمت کالاهایی خاص در بازار است. در بورس کالا محصولاتی چون مس، گندم، برنج، فولاد و ... عرضه می‌شود. میلگرد به عنوان یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد، از بورس کالا قابل خریداری است. برای خرید این محصول ابتدا باید کد بورسی تهیه کرد. پس از دریافت کد بورسی و انتخاب کارگزاری، می‌توان اقدام به خرید میلگرد کرد. افراد حقیقی برای خرید میلگرد از بورس کالا همچنین باید پروانه ساخت را ارائه کنند. 

قیمت میلگرد در بورس، کنترل شده است و بر اساس عوامل مختلفی چون دلار نیمایی تعیین می‌گردد. بنابراین میلگردی که از بورس کالا تهیه می‌شود، با قیمتی مناسب به دست مصرف کننده می‌رسد. در کنار این مساله، محدودیتی نیز در بورس کالا برای خرید تهیه شده است. مصرف کننده نمی‌تواند کمتر از حد مشخص شده خرید کند. 

زمان عرضه و تحویل نیز مسائل دیگری به شمار می‌روند که ممکن است با برنامه زمانی مشتری هماهنگ نباشند که خود یکی از مشکلات بزرگ مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود. 

خرید میلگرد از بنگاه 

خرید از شرکت‌های بازرگانی به صورت حضوری و اینترنتی، روش دیگر تهیه میلگرد است. مراکز بازرگانی در شهرهای مختلف، امکان خرید انواع میلگرد را فراهم آورده‌اند. بازار آهن، محل فروش انواع مقاطع فولادی است که میلگرد یکی از آن‌هاست. در بازار آهن نیز به باربری نیاز دارید.

با خرید حضوری، کالا قابل بررسی است و با اطمینان بیشتری خرید خواهید کرد. از نظر وزن میلگرد، محدودیتی در خرید از شرکت‌های بازرگانی وجود ندارد و حتی می‌توان برای چند شاخه میلگرد، به بنگاه‌های فروش مراجعه کرد. 

خرید میلگرد به صورت اینترنتی

تامین میلگرد از فروشگاه‌های اینترنتی، روش دیگر خرید انواع سایز میلگرد است. انواع شرکت‌های بازرگانی معتبری چون آیرومارت، در بازار آهن فعالیت دارند و مقاطع فولادی مختلف را عرضه می‌کنند. با خرید آنلاین، می‌توان از سراسر کشور مقاطع مورد نیاز خود را تهیه کرد. یکی از مزایای این نوع خرید، سفارش و تهیه مقاطعی است که پیش از این، از درب کارخانه یا بورس کالا امکان خرید آن‌ها برای مصرف‌کننده وجود نداشت. .

مراکز فروش و شرکت‌های بازرگانی به صورت آنلاین قیمت روز میلگرد را در اختیار مشتری قرار می‌دهند و به ایشان خدمات مشاوره نیز ارائه می‌دهند. مصرف‌کنندگان با دریافت مشاوره‌های آنلاین از کارشناسان فنی آیرومارت با اطمینان خرید خواهند کرد. مزیت دیگر چنین خریدی، تهیه سبد متنوعی از انواع مقاطع فولادی است. مصرف‌کننده محدودیتی در خرید ندارد و می‌تواند هر آن‌چه نیاز دارد به هر مقداری که بخواهد، تهیه کند. قیمت میلگرد تهیه شده از شرکت‌های بازرگانی بر اساس قیمت اعلام شده توسط بورس کالا مشخص می‌شود. 
ارائه خدمات انبارداری و ارسال به سراسر کشور، مشکلات بزرگی را از سر راه مشتری برمی‌دارد. بنابراین بدین طریق می‌توان با اطمینان خرید کرد.

کدام روش خرید میلگرد را انتخاب کنیم؟

در ابتدا باید تاکید کرد که پیش از خرید میلگرد، ابتدا لازم است نیاز خود را مشخص کنید. خریدی که با آگاهی انجام نشود، مشکلات عمده‌ای چون از دست رفتن سرمایه را به دنبال خواهد داشت. تعیین برند، عاملی موثر بر قیمت و خرید میلگرد است. ممکن است یک کارخانه به دلیل تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده، نرخ بالاتری برای محصولات خود مشخص کند. 
انواع میلگرد از لحاظ وزن به دو دسته میلگرد سبک و سنگین تقسیم می‌شوند. وزن میلگرد نیز یکی از عوامل مهم در هنگام خرید است. میلگردی که وزن آن از وزن استاندارد پایین‌تر باشد، میلگرد سبک نام دارد. میلگرد ظفر بناب از جمله انواع میلگرد سبک است که می‌توان آن را از بازار تهیه کرد. میلگرد سنگین مانند میلگرد ذوب آهن، بر اساس ابعاد استاندارد تولید شده و وزن آن نیز برابر با وزن استاندارد است. 
در هنگام خرید، باید مسافت را نیز در نظر داشته باشید. در صورتی که روش خرید میلگرد از فروشگاه‌های اینترنتی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید بدون نیاز به حضور در محل، سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات باربری آن مجموعه نیز استفاده کنید. 
آیرومارت از جمله مجموعه‌های فعال معتبر در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی است. این مجموعه امکان خرید میلگرد را برای شما فراهم آورده است و با عرضه میلگرد به قیمت روز و خدماتی چون ارسال به سراسر کشور، خمکاری و برشکاری، نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان خود را برطرف می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن 02145306 با کارشناسان فنی آن در تماس باشید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آیرومارت

کنسرسیوم «آیرومارت» مجموعه‌ای توانمند از 3 شرکتِ عمران صنعت بیشاپور، پیشروصنعت نفت آسیا و بحر استیل با بیش از 35 سال تجربه در بازار داخلی و خارجی فولاد شکل یافته است. حوزه فعالیت آیرومارت ، ارائه‌ی خدمات در زمینه های مختلفی چون تأمین انواع مقاطع فولادی و محصولات فلزی، مشاوره فنی به صنایع و مصرف‌کنندگان، بازرگانی و بازاریابی محصولات مرتبط و آموزش نیروی انسانی متخصص و پوشش خبری بازار فولاد است. آیرومارت با تکیه بر تجربه‌های پیمانکاری و اجرایی خود، بر مبنای شفاف‌سازی بازار فولاد ایران چشم انداز خود را ، سهولت، اطمینان، تأمین نیاز و خرید آگاهانه مشتریان قرار داده است و در این امر با استفاده از ابزار‌هایی چون پشتوانه سخت‌افزاری خود نظیر انباری با سالن سرپوشیده در منطقه شورآباد، بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در حوزه متالورژی، به‌کارگیری جدیدترین روشهای اقتصادی در واحد بازرگانی و نیز ارائه خدمات تجارت الکترونیک ویژه صنایع تولیدی کشور، تلاش دارد تا فضای امنی برای مصرف کنندگان، در بازار فولاد ایجاد نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان