اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246356312974

زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1401

کد: 140105246356312974

https://bit.ly/3bXOm7R

، تهران , (اخبار رسمی): بیست‌ویکم تا بیست‌وچهارم مردادماه امسال، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار می‌شود. آیرومارت، در این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، به عنوان ارائه‌دهنده‌ بهترین آهن‌آلات و محصولاتِ حوزه فولاد، حضوری پررنگ‌تر دارد.

زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1401
زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1401
زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1401
زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1401
زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1401
زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1401

این مجموعه در کنار شما خواهد بود تا درباره پکیج‌ها و شیوه‌های نوین تامین آهن برای پروژه‌های ساختمانی باب گفتگو را با شما باز کند. این نمایشگاه مهم‌ترین اتفاق بین‌المللی در حوزه عمران و معماری ایران است که هر سال در تهران برگزار می‌شود.

آیرومارت همچون دوره‌های قبل منتظر همه شما متخصصین صنعت ساختمان کشور است تا افق‌های نوین این صنعت را از مسیر طرح‌های خرید‌وفروش مدرن با هم این بار در فضایی حرفه‌ای‌تر بررسی کند.

طرح‌های اعتباری آیرومارت اگر بخواهیم خیلی خلاصه به مهم‌ترین شرایط فروش اعتباری آیرومارت اشاره کنیم باید ابتدا از طرح فروش LC بگوییم.

طرح فروش L.C. یا فروش اسنادی یکی از محبوب‌ترین طرح‌های فروش اعتباری آهن در آیرومارت است؛ شما در این روش به‌واسطه‌ی یک بانک می‌توانید تضمین دریافت محموله‌ی خود را در زمان و با کیفیت مورد نظر داشته باشید. این طرح از این جنبه که شما می‌توانید قیمت آهن امروز را برای چندی بعد بپردازید بسیار به‌صرفه خواهد بود.

دومین طرحی که باید از آن مطلعتان کنیم طرح فروش چکی آهن است. در مواردی که در مدت کوتاه‌تری نیاز دارید تا معامله‌ی خود را به نتیجه برسانید، می‌توانید با ارائه یک فقره چک، طبیعتا در مدت مشخص، خرید خود را انجام دهید. به طور مثال شما قیمت ورق رنگی را با نرخ امروز برای مدتی بعد به صورت چکی پرداخت می‌کنید و این می‌تواند آورده شما را حاصل از پروژه بهتر کند.

کارشناسان آیرومارت این را افتخارشان می‌دانند که خدمت‌گزار صنعت ساختمان کشور هستند و از این رو همواره تلاش می‌کنند تا تسهیلات خرید را برای شما صاحبان صنعت و سرمایه در اولویت دستور کار خود قرار دهند.

با آیرومارت از بقیه سبقت مجاز بگیرید مجموعه‌ آیرومارت تمامی آهن‌آلات و محصولات حوزه فولاد را تامین می‌کند و تمام خدمات پیش و پس از فروش را هم ارائه می‌دهد. خدمات این شرکت آنلاین و تلفنی است و همراهی با آیرومارت به معنی مطلع بودن هر روز از تحلیل‌های جدید بازار خواهد بود که در کانال تلگرامی و وبلاگ آیرومارت تحلیل‌گران بازار آهن که با این مجموعه همکاری دارند آن‌ها را منتشر می‌کنند. اخبار و تازه‌ها، قیمت‌ها مثل قیمت ورق شیروانی، رویداد‌ها و قوانین تازه همه و همه در آیرومارت تحت رادار خبری هستند و دست‌اندرکاران این مجموعه صنعتی حالا هم منتظر دیدار شما در بیست و دومین نمایشگاه سالانه صنعت ساختمان هستند. اگر قصد خرید اعتباری را دارید اینجا و این نمایشگاه، بهترین فرصت برقراری یک ارتباط مستقیم با این مجموعه است که خودش را در ردیف تراز اول‌ها قرار می‌دهد.

شرایط خرید از آیرومارت در قیاس با موارد مشابه در بازار، چه از درب کارخانه و چه از بنگاه‌های سنتی بسیار بهتر است چون آیرومارت مقاطع فولادی و استیل را در سبدی کامل به فروش می‌رساند. یکی از ویژگی‌های خاص در این رابطه تامین نیاز شما از بهترین برند‌های فولاد و آهن کشور مانند ذوب‌آهن اصفهان و مانند آن است. پس معطل نکنید و راهی نمایشگاهی صنعت ساختمان شوید تا بیشتر در این رابطه دستگیرتان شود.

در یک توضیح مختصر، مجموعه آیرومارت، در راستای بالا بردن رضایت مشتری، این بار می‌خواهد امتیازات و مزیت‌های ویژه‌ای را به بازار فولاد هدیه کند. امکان استعلام قیمت و ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان و تنها با یک کلیک را فراهم است. همچنین، برای تحلیل‌های همه روزه در حوزه تیرآهن، ورق، پروفیل و سایر انواع محصولات فولادی و استیل، از شما می‌خواهیم تا هر روز به وبسایت آیرومارت به نشانیiromart.com  سر بزنید.

محصولات و خدمات آیرومارت محصولات آیرومارت شامل دو دسته آهن‌آلات و خدمات می‌شود. در حوزه خدمات انبارداری مهم‌ترین و  محبوب‌ترین خدماتی است که در اختیار شما قرار داده می‌شود. انبارداری آیرومارت به این صورت بوده که می‌توانید محموله آهن خود را هر مدت که خواستید در انبار دپو نگه دارید و بسته به نیاز آن را از این شرکت تحویل بگیرید.

محصولات آهنی آیرومارت عبارتند از:

  •    انواع ورق
  •   انواع میلگرد
  •    انواع لوله
  •   انواع تیرآهن
  •   ناودانی و غیره

بر اساس داده‌های دفتر جهانی آمار فلزات، ایران تا سال 2020 حدود 49.5 میلیون تن آهن تولید کرده است. تولید جهانی آهن در آن سال حدود سه تریلیون متریک تن بود. سهم آیرومارت از فروش این 50 میلیون تن آهن نشانه‌ی اهمیت و جایگاه ما در بازار آهن ایران است.

در همین رابطه، بر اساس آخرین گزارش انجمن جهانی فولاد، ایران در نیمه اول سال 2021 با تولید 15 میلیون تن فولاد، که 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته، دهمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در نیمه اول سال 2021 است. تولید فولاد ایران در ژوئن 2.5 میلیون تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزایش داشت. افتخار مدیران آیرومارت هم اینکه در این مسیر همواره تسهیل کننده بازار بوده‌اند و خواهند ماند.

سخن پایانی

آیرومارت در سالن خلیج فارس و غرفه 1046 محل دائمی نمایشگاه‌ها از تاریخ 21 لغایت 24 مرداد 1401 حضوری پررنگ دارد و در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، چشم‌به‌راه دیدن تک‌تک شما عزیزان است. این نمایشگاه که با حضور برجسته‌ترین برند‌های حوزه ساختمان برپا است حضور و مقدم شما علاقه‌مندان را گرامی‌ می‌دارد؛ از 9 صبح تا چهار عصر در این رویداد ویژه و بین‌المللی شرکت کنید تا در کنار سایر دید و بازدیدها اتفاقاتی ویژه‌ای را که برای شما برنامه ریزی کرده‌اند از نزدیک ببینید و شاهد باشید. از آنجایی که این نمایشگاه بین‌المللی است فرصت خوبی را برای توسعه همکاری‌ها در حوزه بین‌الملل و منطقه خلیج‌فارس در اختیار همگان می‌گذارد.

اگر قصد دارید تا به جمع دوستان آیرومارت بپیوندید، می‌توانید تنها با یک تماس کوتاه تلفنی با کارشناسان از طریق شماره تلفن 02145306، آن‌ها را از چند و چون کسب‌وکارتان مطلع کنید تا به شما بگویند چطور باید این همکاری را پیش‌ ببرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آیرومارت

کنسرسیوم «آیرومارت» مجموعه‌ای توانمند از 3 شرکتِ عمران صنعت بیشاپور، پیشروصنعت نفت آسیا و بحر استیل با بیش از 35 سال تجربه در بازار داخلی و خارجی فولاد شکل یافته است. حوزه فعالیت آیرومارت ، ارائه‌ی خدمات در زمینه های مختلفی چون تأمین انواع مقاطع فولادی و محصولات فلزی، مشاوره فنی به صنایع و مصرف‌کنندگان، بازرگانی و بازاریابی محصولات مرتبط و آموزش نیروی انسانی متخصص و پوشش خبری بازار فولاد است. آیرومارت با تکیه بر تجربه‌های پیمانکاری و اجرایی خود، بر مبنای شفاف‌سازی بازار فولاد ایران چشم انداز خود را ، سهولت، اطمینان، تأمین نیاز و خرید آگاهانه مشتریان قرار داده است و در این امر با استفاده از ابزار‌هایی چون پشتوانه سخت‌افزاری خود نظیر انباری با سالن سرپوشیده در منطقه شورآباد، بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در حوزه متالورژی، به‌کارگیری جدیدترین روشهای اقتصادی در واحد بازرگانی و نیز ارائه خدمات تجارت الکترونیک ویژه صنایع تولیدی کشور، تلاش دارد تا فضای امنی برای مصرف کنندگان، در بازار فولاد ایجاد نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]