اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009105553612974

ایران متافو، نشست تخصصی فعالان حوزه متالورژی

کد: 140009105553612974

https://bit.ly/31wr7fV

، تهران , (اخبار رسمی): متافو (نمایشگاه بین المللی متالورژی)، از بزرگترین رویدادهای صنعتی کشور و یک نمایشگاه تخصصی در زمینه متالورژی است که هرساله با حضور صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان این حوزه، برگزار می‌شود. هجدهمین دوره متافو در روزهای 14 تا 17 آذر سال 1400، در حال برگزاری است.

ایران متافو، نشست تخصصی فعالان حوزه متالورژی
ایران متافو، نشست تخصصی فعالان حوزه متالورژی

این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و دستاوردهای صنعتی محسوب می‌شود و تاثیر بسزایی در شکوفایی اقتصاد ملی، ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه و همچنین توسعه روابط و همکاری‌های شرکت‌کنندگان دارد.

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری آیرومارت، به عنوان یکی از تامین‌کنندگان آهن آلات در صنعت کشور، با شرکت در این رویداد تخصصی، در راستای شناخت بهتر نیاز صنعت به مقاطع فولادی و ارتباط بیشتر با صنعت و فعالان حوزه آهن و فولاد، قدم برداشته است. 

آیرومارت در نمایشگاه متافو بازرگانی فولاد آیرومارت، در راستای برقراری ارتباط موثر و مستقیم با مشتریان، تولیدکنندگان و صنعتگران فعال در حوزه آهن و فولاد، در این نمایشگاه حضور به عمل آورده و از برخی خدمات و دستاوردهای خود در امر بازرگانی و فروش مقاطع فولادی، رونمایی نموده است. تیم آیرومارت، در سالن 41 غرفه B1، آماده استقبال از شماست. برای ارتباط مستقیم با کارشناسان آیرومارت، می‌توانید به محل نمایشگاه رفته و با آن‌ها به گفتگو بنشینید.

علاوه بر این، فضای مفرحی را برای بازدیدکنندگان از غرفه فراهم کرده که در ادامه برخی از برنامه‌های آیرومارت را عنوان کرده‌ایم.

طرح بورسی آیرومارت در متافو در خرید از بورس کالا، محدودیت‌هایی وجود دارد که موجب شده تا همه نتوانند مستقیما از بورس، خرید خود را انجام دهند. به همین دلیل، برخی از تامین‌کنندگان معتبر مقاطع فولادی، مانند بازرگانی فولاد آیرومارت، طرح بورسی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. مطابق با این طرح، شما می‌توانید مقاطع فولادی ارائه شده در بورس، مانند میلگرد و تیرآهن را در انواع، سایز، برندهای مختلف، حتی در تناژ بالا و البته به قیمت بورس و حتی ارزان‌تر از قیمت آن در بازار آزاد و با سرتیفیکیت معتبر خریداری نمایید.

طرح ال سی آیرومارت در نمایشگاه متافو طرح ال سی در فروش آهن آلات چیست و چه مزایایی دارد؟ طرح ال سی یا همان اعتبار اسنادی، درواقع تعهدی از سوی بانک است که به خریدار و فروشنده داده می‌شود. در این طرح، بانک، واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده است که متعهد می‌شود، مبلغ معامله به موقع به دست فروشنده برسد و خریدار نیز با اطمینان، کالای مورد سفارش خود را دریافت نماید.

استفاده از این طرح، یکی از مطمئن‌ترین معامله‌ها را برای خریدار و فروشنده رقم می‌زند. به این دلیل که تمامی جزئیات معامله مانند تاریخ حمل و تحویل، اطمینان از صحت بار، کنترل کیفیت و بازرسی بار، تحت تعهد بانک قرار می‌گیرد. و بانک، مفاد معامله را مورد بررسی قرار داده و کالا را دقیقا مطابق با درخواست مشتری و در زمان مقرر به خریدار تحویل می‌دهد.

بازرگانی فولاد آیرومارت در راستای انجام یک معامله بدون ریسک برای مشتریان، این طرح را به عنوان گزینه‌ای برای معاملات خود درنظر گرفته است که مشتریان، درصورت تمایل، می‌توانند از این طرح استفاده نمایند.

در طرح ال سی خرید آهن آلات، تمامی مراحل ثبت پیش فاکتور تا تحویل بار، تحت نظارت مستقیم بانک انجام می‌شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره 45306-021 تماس بگیرید و یا در محل نمایشگاه و در غرفه آیرومارت حضور یابید و به‌طور مستقیم با کارشناسان این مجموعه گفتگو نمایید.

مسابقه آیرومارت در متافو  یکی از برنامه‌های هیجان‌انگیز غرفه آیرومارت در نمایشگاه متافو 1400، بازی اعصاب سنج فولادی است. بازی می‌کنید و جایزه می‌برید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی و جوایز آن و همچنین پیگیری لحظه‌ای روند بازی، می‌توانید صفحه اینستاگرام آیرومارت (@iromartco) را دنبال کنید.

نمایشگاه متافو از گذشته تا امروز نمایشگاه متافو نخستین بار در سال 1377 برگزار شد. که حدود 81 شرکت‌کننده داخلی و خارجی داشت. اما رفته رفته، طی چند سال، به تعداد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه افزوده شد. به‌طوری‌که در آخرین رویداد پیش از این، که در بهمن‌ماه سال 99 برگزار شد، 193 شرکت‌کننده داشت و امروزه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی مواد و متالورژی محسوب می‌شود.

بسیاری از صنعتگران، از تولیدکنندگان تا تامین‌کنندگان مقاطع فولادی، این نمایشگاه را محفلی مناسب برای شناخت بهتر یکدیگر دانسته و آن را پلی برای پیشرفت در حوزه متالورژی قرار داده‌اند.

شرکت در نمایشگاه متافو چه مزایایی را به دنبال دارد؟ در هر حوزه‌ای که فعالیت دارید، برقراری ارتباط با فعالان آن حوزه، می‌تواند تاثیر زیادی بر آینده فعالیت شما داشته باشد. از مزایای شرکت در نمایشگاه متافو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         برقراری ارتباط نزدیک بین صنعتگران، تامین کنندگان و تولیدکنندگان خصوصی و دولتی
  •        دستیابی به به‌روزترین اطلاعات متالورژی و صنعتی
  •         انعقاد قراردادهای متعهدانه
  •         جذب سرمایه‌گذار
  •         معرفی توانمندی‌ها و محصولات شرکت‌کنندگان
  •         برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان
  •         شناخت رقبا و محصولات آنان
  •         ارتباط با تامین کنندگان مواد اولیه صنایع مختلف
  • حضور در ایران متافو علاوه بر صنعتگران، می‌تواند فرصتی مناسب برای دانشجویان نیز باشد که از آنچه در صنعت کشور در جریان است، مطلع شوند و برای آینده شغلی و فعالیت خود در صنعت برنامه‌ریزی نمایند.

    ایران متافو در چه حوزه‌هایی فعالیت دارد؟ با حضور در نمایشگاه ایران متافو، شما همزمان درباره فعالیت‌های انجام شده و قابل انجام در هفت حوزه مطلع خواهید شد. این هفت حوزه شامل موارد زیر می‌شود:

  •         آهن و فولاد
  •         ریخته‌گری و قالب‌سازی
  •         فلزات غیرآهنی
  •         معدن و صنایع معدنی
  •         عملیات حرارتی و کوره‌های صنعتی
  •         پروژه‌های صنعت و معدن
  • علاقه‌مندان به هرکدام از حوزه‌های علمی و مهندسی، با حضور در این رویداد، می‌توانند به اطلاعات روز حوزه‌های مختلف دسترسی داشته باشند و پیشرفت و توسعه صنعت کشور را در این زمینه‌ها دریابند.

    از سوی دیگر، فرصتی مناسب برای افراد خلاق و علاقه‌مند نیز وجود دارد که می‌توانند مسیرهای نو را برای خود بسازند. به این صورت که خلا را در هر زمینه‌ای تشخیص داده و در راستای توسعه کشور، در آن زمینه قدم بردارند.

    محل برگزاری نمایشگاه متافو 1400 نمایشگاه متافو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، واقع در شمال تهران، بزرگراه چمران، خیابان سئول برگزار می‌شود. شما به راحتی و از طریق وسایل نقلیه عمومی نیز می‌توانید به محل نمایشگاه دسترسی داشته باشید و سه راه دارید که شامل ایستگاه مترو تجریش، ایستگاه مترو حقانی، بی آر تی ایستگاه نمایشگاه، می‌شود.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    آیرومارت

    کنسرسیوم «آیرومارت» مجموعه‌ای توانمند از 3 شرکتِ عمران صنعت بیشاپور، پیشروصنعت نفت آسیا و بحر استیل با بیش از 35 سال تجربه در بازار داخلی و خارجی فولاد شکل یافته است. حوزه فعالیت آیرومارت ، ارائه‌ی خدمات در زمینه های مختلفی چون تأمین انواع مقاطع فولادی و محصولات فلزی، مشاوره فنی به صنایع و مصرف‌کنندگان، بازرگانی و بازاریابی محصولات مرتبط و آموزش نیروی انسانی متخصص و پوشش خبری بازار فولاد است. آیرومارت با تکیه بر تجربه‌های پیمانکاری و اجرایی خود، بر مبنای شفاف‌سازی بازار فولاد ایران چشم انداز خود را ، سهولت، اطمینان، تأمین نیاز و خرید آگاهانه مشتریان قرار داده است و در این امر با استفاده از ابزار‌هایی چون پشتوانه سخت‌افزاری خود نظیر انباری با سالن سرپوشیده در منطقه شورآباد، بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در حوزه متالورژی، به‌کارگیری جدیدترین روشهای اقتصادی در واحد بازرگانی و نیز ارائه خدمات تجارت الکترونیک ویژه صنایع تولیدی کشور، تلاش دارد تا فضای امنی برای مصرف کنندگان، در بازار فولاد ایجاد نماید.

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]