اطلاعات تماس
  • 091210*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007215474817391

پارتیشن شیشه ای پارتیشن ساز

کد: 140007215474817391

https://bit.ly/3qmpg7k

، (اخبار رسمی):  پارتیشن شیشه ای با یک رویکرد مینیمال بهترین انتخاب برای دفاتر اداری مدرن می باشد و سخاوتمندانه نور را به داخل محیط هدایت می کند

پارتیشن شیشه ای پارتیشن ساز
پارتیشن شیشه ای اداری پارتیشن ساز

پارتیشن های شیشه ای فریم لس

 پارتیشن شیشه ای با یک رویکرد مینیمال بهترین انتخاب برای دفاتر اداری مدرن می باشد و سخاوتمندانه نور را به داخل محیط هدایت می کند . این پارتیشن ها با ایجاد سطحی شفاف بستر مناسبی را برای تبلیغات و یا مدیریت منابع انسانی به ارمغان می آورند . استفاده از این پارتیشن علاوه بر جداسازی فضاهای مورد نظر در دفاتر کار ، نقش بسزایی را در زیبایی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری ایفا می نماید که با سایر محصولات قابل مقایسه نیستند .

این پارتیشن ها ترکیبی بسیار جذاب و زیبا از شیشه و آلومینیوم با رنگ بندی و کیفیت متنوع در پروفیل و یراق آلات درب پارتیشن می باشد که برای جداسازی قسمت های مختلف در یک دفتر کار مدرن مورد استفاده قرار می گیرد . بکارگیری شیشه به عنوان جداکننده فضا در انتقال نور محیطی به طرفین پارتیشن کمک شایانی نموده و همچنین در کنترل صدا نیز نقش بسزایی را ایفا می نماید. به جرات می توان گفت امروزه پارتیشن های شیشه ای فریم لس بروزترین و زیباترین نوع پارتیشن های قابل استفاده در دفاتر کار اداری می باشند .

چرا استفاده از پارتیشن شیشه ای توصیه می گردد ؟

تکنیک های به کار گرفته شده در ساخت و نصب پارتیشن های شیشه ای تک جداره به گونه ای است که این نسل از پارتیشن ها را به یکی از کارآمد ترین و جذاب ترین پارتیشن های موجود در بازار تبدیل نموده است .

  • قیمت بسیار مناسب 
  • سرعت بالای این قسم از پارتیشن ها در تولید و نصب 
  • شکست صدای قابل قبول به نسبت سایر پارتیشن های موجود در بازار از جمله نکات قابل توجه و مثبت در این سیستم از پارتیشن ها می باشد .

تفاوت پارتیشن شیشه ای با شیشه های فضای خارجی (میرال) در چیست ؟

پارتیشن اداری شیشه ای به لحاظ ساختاری و عملکردی تفاوت های آشکاری با شیشه های سکوریت ساختمانی فضای خارجی که در برخی موارد میرال نیز خوانده می شوند دارا هستند که در این بخش به برخی از این تفا وتها اشاره خواهیم کرد .

پارتیشن های شیشه ای به دلیل اینکه در یک فضای داخلی استفاده می شوند باید دارای کمترین میزان لرزش باشند تا کاربرانیکه در فواصل نزدیک از آن تردد می نمایند احساس راحتی و امنیت داشته باشند یا از منظر دیگر احساس خطر نکنند که این لرزش در شیشه های میرال کاملاً مشهود است .
از پارتیشن های شیشه ای در دفاتر کار بیشتر برای اتاق های مدیریت و یا اتاق کنفرانس و جلسات استفاده می شود و در این فضاها بیشتر از زیبایی خصوصیاتی همچون عایق صوتی و یا شکست صدا مورد توجه می باشد که این مسئله به لحاظ ساختاری بیشتر در پارتیشن های شیشه ای فریملس یافت می شوند تا شیشه های فضای خارجی میرال !

از دیگر تفاوت های پارتیشن اداری و شیشه های اکستریور می توان به زیبایی و ظرافت پارتیشن های تمام شیشه اشاره کرد . پروفیل های ظریف ولی با استقامت پارتیشن برای نصب و تحمل وزن شیشه نیاز به هیچ گونه پروفیل کشی و یا سازه های مضاعف برای نصب به انواع سقف و دیواره های ثابت ندارند تا از ظاهری آراسته تر و به اصطلاح یک دست تر برخوردار باشند .

تفاوتهای بسیاری در پارتیشن های تک جداره شیشه ای و شیشه های فضای خارجی وجود دارد که در این مبحث برای آگاهی بیشتر شما مخاطبین عزیز به مختصری از آنها اشاره گردید .

پارتیشن شیشه ای تا چه حد عایق صوتی می باشد ؟

یکی از دغدغه های اصلی علاقه مندان به استفاده از پارتیشن های اداری در دفاتر کارشان ، عایق صوتی پارتیشن می باشد . اصولاً در کلیه پارتیشن ها چیزی به اسم عایق صوتی وجود ندارد حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که پارتیشنی با عایق صوتی 100% طراحی و تولید شود این موضوع با چالش های گسترده ای روبروست چرا که در اکثر فضاهای اداری که در اطراف ما وجود دارند سقف ، کف و دیوارها عایق صوتی نمی باشند و در نتیجه قادر خواهند بود در ایجاد شکست صوتی به میزان بالایی کمک نمایند . پارتیشن های شیشه حدود 70% الی 75% به شکست صدا در محیط پیرامون خود کمک می نمایند که این امر در مقایسه با سایر جداکننده ها آنها را در جایگاه بهتری قرار می دهد .

پارتیشن های دو جداره شیشه ای به هیچ عنوان از نظر شکست صدای محیط اطراف تفاوتی با پارتیشن های تک جداره شیشه ای ندارند به این دلیل که هر دو پارتیشن در مقطع درب دارای شیشه تک جداره می باشند و عموماً پارتیشن های دو جداره برای کاربری های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

کدام دسته از پارتیشن ها از همه ارزان تر هستند ؟

طراحی پارتیشن در کشور ما به صورت کاملاً بروز انجام می شود و از نظر کیفیت با اکثر کشورها قابل رقابت می باشد . پارتیشن های متفاوتی از جمله پارتیشن شیشه ای فریم لس ، پارتیشن شیشه و آلومینیوم ، پارتیشن ام دی اف در بازار ارائه می گردد که تمامی پارتیشن های فوق دارای مدل های تک و دو جداره می باشند . در قیمت گذاری پارتیشن ها ، مدل و میزان مواد اولیه مصرفی در ساختار پارتیشن ها و در نهایت حمل و نصب این محصول تاثیر بسزایی داشتهو مورد بررسی قرار می گیردکه از دسته بندی عنوان شده فوق می توانیم به ترتیب زیر از گران به ارزان نام برد

  • پارتیشن آلومینیوم و شیشه
  • پارتیشن ام دی اف
  • پارتیشن های شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای دارای چه رنگ بندی می باشد ؟

پارتیشن شیشه ای فریملس به عنوان یکی از مینیمال ترین پارتیشن های تولید شده دارای انواع رنگ بندی در فریم آلومینیوم ، دستگیره و لولا و همچنین شیشه ها می باشد. رنگ های سفید ، مشکی ، خاکستری و نقره ای در فریم و یراق آلات جزو رنگ بندی های بسیار پرفروش می باشند که بر اساس نظر کارفرما و بر اساس رنگ بندی موجود در کل فضای اداری و دکوراسیون داخلی اجرا شده مربوطهانتخاب می شود . قابل ذکر استکلیه رنگ ها به صورت آنودایز (آبکاری) و رنگ های الکترواستاتیک ضد خش در مجموعه پارتیشن ساز موجود بوده و با این ویژگی ارائه می گردد . در حین سفارش شیشه و حتی پس از نصب پارتیشن شما می توانید بهترترتیب از انواع شیشه های رنگی و یا انواع فیلم های رنگی برای پوشش شیشه های خوداستفاده نمایید .

زمان اجرا در پارتیشن های شیشه ای چه مدت می باشد؟

پارتیشن های شیشه ای فریم لس دارای کمترین زمان در طراحی و اجرا می باشند. اجرای پارتیشن شیشه ای در دو بازه زمانی امکان پذیر است که در صورت سفارش پارتیشن به صورت نرمال از زمان طراحی تا اتمام اجرا 10 روز خواهد برد و در صورت سفارش بصورت فورس ماژور قیمت، زمان نصب و اجرا پارتیشن شیشه ای اداری  تا دو روز کاری نیز امکان پذیر می باشدکه به جرات می توان گفت با این زمان بندی پارتیشن شیشه ای تکجداره سریع ترین نوع پارتیشن در بازار می باشد و به دلیل نکات مثبتی که دارد از طرفداران زیادی برخوردار است .

پارتیشن های شیشه ای تا چه ارتفاعی قابل اجرا هستند ؟

پارتیشن های فریم لس تولید و نصب شده مجموعه پارتیشن ساز به علت استحکام بالای فریم آلومینیوم واستراکچر مربوطه آن ، امکان اجرای پارتیشن از نیمه تا ارتفاع 310 سانتیمتر را دارا هستند اما در سفارش پارتیشن باید به نیاز پروژه و از طرف دیگر جوابدهی مناسب این محصول نیز دقت بسیاری نمود .
در پارتیشن های شیشه ای بهترین ارتفاع از نظر استحکام و زیبایی پارتیشن تا آنجاست کهبه سقف متصل گردد ولی همیشه در کار استثنا نیز وجود دارد . در برخی موارد طراح داخلی به دلیل نیاز کارفرما یا محدود بودن سیستم های تاسیساتی (سرمایش و گرمایش) و... ، مجبور به کوتاه اجرا کردن پارتیشن بوده یا در موارد دیگر به سبب ارتفاع بالای سقف و بزرگتر جلوه دادن فضا نیاز به اجرای
پارتیشن با ارتفاع بلند دارد به همین منظور مجموعه پارتیشن ساز با تکنیک های منحصر به فرد خود در زمینه تولید و نصب پارتیشن مذکور ، امکان اجرای موارد فوق را خواهد داشت.

گروه طراحان پارتیشن ساز با تکیه بر ابزارآلات وتکنولوژی روز دنیا پارتیشن شیشه ای را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی و اجرا می نمایند

در صنعت مبلمان اداری بنا به درخواست مدیران فضاهایی با بازتاب نور بیشتر و وسعت دید بالاتر موردنیاز می باشد. از این نوع پارتیشن اصولاً در فضاهای لوکس و مدرن اداری استفاده می شود.

شاخصه این نوع پارتیشن ظرافت، قطر کمتر نسبت به پارتیشن های دیگر، بازتاب هرچه بیشتر نور و وسعت دید بالاتر می باشد.در این نوع محصول از شیشه 10میل به همراه فریم استیل و آلومینیوم استفاده می گردد و درب ها به صورت رولینگ نصب می شود که بازشو آن به صورت ریلی می باشد. این نوع پارتیشن را لزوماً تا سقف اجرا می کنند که این امر باعث عایق شدن فضا در برابر صدا و استحکام بالاتر پارتیشن می گردد.

معمولاً پارتیشن های شیشه ای در قسمت کنفرانس و مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین برای کنترل دید بر روی آن می توان از طرح های مختلف سندبلاست ، سی ان سی و استیکر بهره برد.

1 - پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست؟

پارتیشن های شیشه ای فریم لس جدیدترین نوع پارتیشن های اداری در دنیا محسوب می شوند. این نسل از پارتیشن ها بدلیل عدم وجود پروفیل در فی مابین شیشه ها و بکارگیری پروفیل های بسیار ظریف در اطراف کار، پارتیشن فریم لس خوانده می شوند.

2- زمان اجرای پارتیشن های شیشه ای چقدر محاسبه می شود؟

زمانبندی نرمال برای نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای 15روز می باشد که در شرایط فورس ماژور یک روزه نیز قابل اجرا می باشند.

3- ابعاد و جنس پروفیل های پارتیشن فریملس چگونه باید باشد؟

لزوم استفاده بهینه از فضاها در دفاتر کار موجب گردیده تا پارتیشن هایی با پروفیل کوچکتر و ظریف تر مورد استقبال مخاطبین قرار گیرند و همچنین بدلیل تطابق ضریب انبساط طولی آلومینیوم با شیشه، بکارگیری فریم از جنس آلومینیوم در ساختار پارتیشن ها توصیه می گردد.

4- چه شیشه ای برای پارتیشن های تک جداره مناسب است؟

در ساختار پارتیشن های تک جداره شیشه ای معمولاً از شیشه 10 میل سکوریت سوپر کلیر استفاده می گردد. قابل ذکر است در پارتیشن های مجموعه پارتیشن ساز امکان استفاده از انواع شیشه ها همچون شیشه لاکوبل، کریستالی، لمینیت و... وجود دارد.

5- یراق مناسب پارتیشن های شیشه ای کدام است؟

مخصوص به خود را طلب می نمایند..در گذشته مدل های دستگیره در بازار بسیار محدود بود ولی در حال حاضر امکان انتخاب طیف گسترده ای از این محصولات با تنوع رنگی در مجموعه پارتیشن ساز وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091210*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان