اطلاعات تماس
  • 091210*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011175685417391

معرفی انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ای

کد: 140011175685417391

https://bit.ly/3HD4GWb

، (اخبار رسمی): یکی از محبوب‌ ترین انواع پارتیشن‌ های اداری پارتیشن شیشه ای است که در بسیاری از دفاتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

معرفی انواع یراق الات پارتیشن شیشه ای
معرفی انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ای

یکی از محبوب‌ ترین انواع پارتیشن‌ های اداری پارتیشن شیشه ای است که در بسیاری از دفاتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. امروزه یکی از اصلی‌ ترین مواردی که در دکوراسیون داخلی شرکت‌ ها مورد استفاده قرار میگیرد پارتیشن ها هستند. افراد بسیاری برای جداسازی محیط‌ های مختلف در دفتر کار، از این دست پارتیشن‌ ها بهره می‌ برند.برای جداسازی بخش های مختلف دفاتر، پارتیشن های اداری به دلیل ویژگی‌ های خوبی مانند قیمت ارزان‌ تر و زیبایی و مدرنیته بیشتر، نسبت به دیوارهای گچی؛ بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن‌ های شیشه‌ ای دارای انواع مختلفی چون پارتیشن شیشه ای فریم لس، تک جداره، پارتیشن شیشه ای ریلی، کلاسیک و پارتیشن اداری هستند. شما میتوانید از این پارتیشن ها  به دلیل تنوع بالایی که دارند، از یراق آلات مختلف با ظاهر و کارایی خاص در ساخت و آماده‌ سازی آنها استفاده کنید. یراق آلات پارتیشن‌ های شیشه‌ ای شامل اتصالات، لولا، دستگیره‌ ها و ... می‌ شوند. در ادامه به معرفی انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ای می پردازیم.

 

یراق آلات پارتیشن‌ های شیشه ای

از یراق آلات برای اتصال بخش‌ های مختلف و جابجایی قسمت‌ های متنوع پارتیشن شیشه ای استفاده می‌ شود.

 

فریم

فریم  یکی دیگر از مواردیست که به عنوان یراق آلات پارتیشن شیشه ای درابتدای مراحل آماده‌ سازی پارتیشن شیشه ای اداری استفاده می‌ شود، که به آن قاب دور شیشه نیز گفته می شود. فریم‌ ها وظیفه ثابت نگه داشتن سکوریت بر روی ریل اصلی را برعهده دارند و دردو مدل فریم افقی و فریم عمودی تولید می شوند. برای نصب پارتیشن شیشه ای دو فریم افقی و دو فریم عمودی به کار گرفته میشود. در اصطلاح به فریم‌ های افقی، فریم کف و به فریم‌ های عمودی، فریم بغل گفته می‌ شود.

فریم‌ های مورد استفاده در ساخت پارتیشن‌ های شیشه ای دارای دو جنس استیل و آلومینیومی هستند که فریم آلومینیومی کاربرد بیشتری دارد.

 

آهن کشی
از مهم‌ ترین یراق آلات پارتیشن شیشه ای، آهن کشی است که به نام شاسی کشی نیز شناخته می‌ شود و در قوطی‌ هایی با ابعاد 40×40 و یا 40×80 تولید شده و در دهانه شبکه‌ های آهنی نصب می‌ گردند. اولین قدم در اجرای یک پارتیشن شیشه ای خوب نصب درست شاسی کشی است که می‌ تواند نتیجه مناسبی را به همراه داشته باشد. همچنین در برخی موارد، برای اجرای این دسته پارتیشن‌ های اداری از شاسی کشی الومینیومی نیز استفاده می‌ شود.

 

استوپ

 استوپ راحتی را برای باز و بسته کردن درب‌ های پارتیشن شیشه ای به وجود می آورد. همچنین موجب می‌ شود در شرایط آب و هوایی مختلف، مشکلی در روند حرکت درب‌ های پارتیشن‌ شیشه ای به وجود نیاید. برای کارکرد درست این مورد باید در فاصله‌ های زمانی متفاوت روغن‌ کاری انجام شود تا بتواند کارایی خود را در طول زمان حفظ کند و مشکلی برای آن به وجود نیاید. از استوپ‌ ها برای درب‌ های شیشه‌ ای با ابعاد 70 تا 130 سانتی متر استفاده می‌ شود.

لولا

به دلیل استفاده ی پارتیشن‌ های شیشه ای به عنوان درب در محیط‌ های اداری، به لولا و دستگیره برای باز و بسته کردن درب نیز نیاز است. بنابراین لولاها یکی از مهم‌ ترین یراق آلات پارتیشن‌ های شیشه ای محسوب می‌ شوند و دارای کاربردهای زیادی اند. لولاها در جنس‌ های مختلفی چون لولای آهنی با روکش کروم، لولا آهنی استیل 201، لولا آهنی استیل 304 و ... تولید می‌ شوند.

دستگیره

در کنار لولا، برای باز و بسته کردن درب‌ های شیشه‌ ای پارتیشن شیشه ای، از دستگیره نیز استفاده می‌ شود که علاوه بر کاربردی بودن، موجب افزایش زیبایی ظاهر پارتیشن اداری نیز می‌ شود. به همین دلیل دستگیره‌ ها در و مدل‌ ها و جنس های مختلفی در بازار موجود هستند. برای دوام و مقاومت بیشتر بهتر است از دستگیره‌ هایی  که در ساخت آن‌  آلیاژهای با کیفیت به کار گرفته شده استفاده شود.

چسب uv

از چسب uv برای چسباندن شیشه‌ ها به یکدیگر استفاده می‌ شود. برای این کار ابتدا دو بخشی که باید به هم چسبیده شوند را تمیز و سپس به صورت کامل خشک کرده، و در مرحله ی بعدی دو بخش مورد نظر که باید به هم چسبیده شوند، را مشخص کنید و با ریختن چسب در بخش مورد نظر‌ دو قطعه را به هم بچسبانید. در انتها برای محکم شدن محل اتصال، ان را زیر لامپ به مدت 3 الی 5 دقیقه قرار دهید. لازم است محل چسباندن به دقت انتخاب شود زیرا در صورت رخ دادن اشتباه، دو قطعه چسبانده شده به راحتی از هم جدا نخواهند شد.

سخن پایانی

به علت اینکه یراق آلات پارتیشن شیشه ای ساختار کلی پارتیشن‌ ها را به وجود می‌ آورند، در حین ساخت هر نوع پارتیشن شیشه ای به وجود آنها نیاز خواهد بود. به بیان دیگر بدون وجود یراق آلات نمی‌ توان المان‌ های معماری را در داخل دفتر کار توسط پارتیشن‌ های شیشه ای به وجود آورد. امید است با استفاده از این مقاله راهنمایی لازم برای خرید و ساخت پارتیشن‌ های شیشه ای را به عمل اورده باشیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091210*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار