اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008085498815656

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در حقیقت همان آبی است که به علت مصرف است

کد: 140008085498815656

https://bit.ly/3mq1Zz3

، اهواز , (اخبار رسمی): از دیدگاه منابع تولید فاضلاب، می توان آن را به عنوان ترکیبی از مایعات یا آب حامل فضولات دفع شده از محل زندگی انسان ها موسسات و مراکز صنعتی و تجاری به همراه آب های زیر زمینی، آب های سطحی و سیلاب ها دانست.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در حقیقت همان آبی است که به علت مصرفی است
پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در حقیقت همان آبی است که به علت مصرفی که از آن شده است.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در حقیقت همان آبی است که به علت مصرفی که از آن شده است قابلیت استفاده اولیه خود را از دست داده است. از دیدگاه منابع تولید فاضلاب، می توان آن را به عنوان ترکیبی از مایعات یا آب حامل فضولات دفع شده از محل زندگی انسانها موسسات و مراکز صنعتی و تجاری به همراه آبهای زیر زمینی، آب های سطحی و سیلابها دانست. زمانی که آب های تصفیه نشده انباشته و متعفن گردند، تجزیه مواد آلی موجود در آنها منجر به شرایط نامطلوب از جمله تولید گازهای متعفن و بسیار بدبو می گردد.

علاوه بر این، آب تصفیه نشده حاوی میکروارگانیزم های بیماری زا می باشد. با توجه به موارد مذکور، جداسازی مواد نامطلوب از فاضلاب در منشا اصلی، تصفیه، استفاده مجدد و برگرداندن آن به محیط امری ضروری است تا از این طریق بتوان بهداشت عمومی و محیط زیست را حفاظت نمود.

دستگاه تصفیه فاضلاب صنعتی

مهندسی فاضلاب به آن بخشی از مهندسی محیط زیست شود که در آن اصول اولیه علمی و مهندسی بهداشت محیط، هر دو برای حل مسائل مربوط به تصفیه و استفاده مجدد فاضلاب مطرح می شود.، جامدات در معرض تصفیه بیشتر قرار گیرد، جامدات بیولوژیک (bioSolids) نامیده می‌شوند. هدف نهایی (Ultimate goal) مهندسی شرایط زیست محیطی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است. هدف نهایی (Ultimate goal) مهندسی فاضلاب، حفظ بهداشت عمومی شرایط زیست محیطی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

جامدات بیولوژیک تصفیه فاضلاب: جامدات بیولوژیک (Biosolids) مواد آلی و نیمه جامدی هستند که پس از تثبیت بیولوژیکی یاشیمیایی جامدات بر جای مانده و معمولا کاربرد مناسب و مفیدی دارند.

احیاء سازی تصفیه فاضلاب: (احیاء سازی) آزمایش آب شامل تصفیه فاضلاب به منظور کاربرد متعاقب (دوبارہ)، یااستفاده مجدد فاضلاب تصفیه شده دستگاه تصفیه آب صنعتی است.

جامدات بیولوژیک کلاس A: جامدات بیولوژیکی هستند که عوامل بیماری زا ( نظیر ویروسها،باکتری ها و انواع مختلف کرمها) در آنها به میزان کمتر از سطوح قابل تشخیص موجود(Current detectable levels) کاهش یافته است.

جامدات بیولوژیک کلاس B: عوامل بیماری زا در این نوع از جامدات بیولوژیک تا حدیکاهش یافته است که تحت شرایط خاص، خطر احتمالی برای بهداشت عمومی ومحیط زیست ندارد. اما حتی در صورت قرارگیری در کیسه ها یا سایر ظروف، قابل انتقال یافروش نیستند و نمی توان آنها را برای باغچه منازل و استفاده در چمن کاری مصرف کرد ( تصفیه فاضلاب به روش بیولوژیکی )

استفاده مجدد تصفیه فاضلاب: Reuse (استفاده مجدد) شامل استفاده مفید فاضلاب تصفیه شده یا جامدات بیولوژیکیتثبیت آب شیرین کن صنعتی شده می باشد.

پالایش مجدد تصفیه فاضلاب: Repurification (پالایش مجدد) تصفیه فاضلاب تا حد مصرف برای اهداف مختلف نظیراستفاده در آب شرب (به صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

بازچرخش تصفیه فاضلاب: Recycling (بازچرخش)شامل استفاده فاضلاب یا جامدات بیولوژیک تصفیه شده برای اهداف سودمند (Beneficial purpose) می باشد.

لجن تصفیه فاضلاب: sludge (لجن) جامداتی که در خلال تصفیه فاضلاب از آن جدا می شوند. حال اگر اینجامدات در معرض تصفیه بیشتر قرار گیرد، جامدات بیولوژیک (biosolids) نامیده می شوند.

قوانین و مقررات حاکم بر مهندسی فاضلاب

قانون آب پاک (Clean Water Act-CWA) در سال ۱۹۷۲ به تصویب رسید که طی آن ازپساب جهت پرورش ماهیان و استفاده برای شنا را ممکن می ساخت. قانون پاک آب (CWA) تخلیه آلودگی ملی را بر اساس سیستم های حذف در نظر گرفته وبرنامه ای بر مبنای فن آوری های یکسان جهت حداقل سازی استانداردها برای هر تخلیه کنندهبکار برده است.

قانون حداکثر بار کل روزانه (TMDL) اولویت بندی منابع آبهای پذیرنده آلوده یا در معرضخطر را تعیین کرده و به حداکثر بار آلودگی روزانه ای که منابع آبهای پذیرنده می توانند آنرا دریافت کنند (در صورتیکه استانداردهای کیفی آب بدون تغییر بماند) اشاره دارد. قانون هوای پاک قانون هوای پاک (CAAClean Air ACT) این قانون اثر چشمگیری در برنامه ریزیفاضلاب های شهری و صنعتی داشته است و سبب مجهزتر شدن و پیشرفت تأسیسات تصفیهجهت کنترل مواد منتشره از تصفیه خانه های فاضلاب شده است.

بر اساس تعاریف و قوانین سازمان حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا US.EPA استانداردهای مربوط به تصفیه ثانویه فاضلاب شامل سه پارامتر اصلیTSS,BOD و pH می باشد.

شرکت فنی و مهندسی آب پاکسازان؛ بزرگترین تولید کننده دستگاه تصفیه آب صنعتی(اسمز معکوس) آب شیرین کن های دریایی، مواد شیمیایی، تجهیزات سیستم RO آنتی اسکالانت، فیلتر ممبرین ۴ و ۸ اینچ، وسل، پمپ طبقاتی، دوزینگ پمپ و فیلتر شنی می‌باشد.مشاوره تخصصی قیمت و خرید 📞 تلفن ۰۶۱۳۳۷۳۹۶۶۰ تماس حاصل نمائید.

منبع :آب پاکسازان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب پاکسازان

شرکت دستگاه تصفیه آب صنعتی آب‌پاکسازان AbPakSazan با نام تجاری PrimeAqua و MyRo از سال 1377 با ارائه‌ی خدمات نوین در زمینه‌ی تعمیر ونگهداری سیستم‌های تصفیه‌ی آب از قبیل mf , uf , ro و nf در ابعاد و مدال‌های مختلف هم‌چون دستگاه‌های تصفیه‌ی آب دریایی، کشاورزی، صنعتی، دام‌وطیور، پزشکی و شرب فعال می‌باشد. هدف و اولویت این واحد خدماتی ارئه‌ی سرویس‌های پشتیبانی بر مبنای رضایت‌مندی مشتریان است، هم‌چنین می‌توان به ویژگی‌هایی از قبیل پاسخ‌گویی در لحظه، ارئه‌ی خدمات در هفت روز هفته و بیست وچهار ساعت شبانه روز، سرعت عمل در سرویس‌دهی خدمات، استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت اشاره نمود.شما می‌توانید از طریق تماس با مرکز خدمات شرکت آب‌پاکسازان، علاوه بر در خواست خدمات تعمیر ونگهداری از مشاوره‌های فنی‌ومهندسی به صورت کاملا رایگان استفاده نمائید. خدمات آب پاکسازان تعریفی جدید از خدمات پس از فروش … شرکت آب پاکسازان با دانش روز دنیا در صنعت دستگاه تصفیه آب صنعتی بهترین گزینه برای گلخانه, صنعت دام پروری, متالوژی, پرورش ماهی و … می باشد.شرکت آب پاکسازان همواره در تلاش است که بتواند بهترین خدمات، همچنین بهترین طراحی و بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه نماید.یکی از مهمترین بخش هایی که شرکت آب پاکسازان در آن سرمایه گزاری بسیاری نموده و بحث خدمات پس از فروش محصولات خود می باشد از این رو این شرکت تصمیم گرفته است تا برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریانی که از انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی این شرکت خریداری می کنند اقدام به راه اندازی بخش خدمات دستگاه تصفیه آب صنعتی و امدادتصفیه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید