اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106056378515656

پارستل مرکز تخصصی موبایل و لوازم جانبی با 15 سال سابقه

پارستل؛ کمپانی گوشی‌های موبایل آیفون "اپل" در اهواز

کد: 140106056378515656

https://bit.ly/3KtkDjV

، اهواز , (اخبار رسمی): پارستل مرکز تخصصی موبایل و لوازم جانبی با 15 سال سابقه ‌‌‌‌تعمیرات‌ و خدمات موبایل از جمله فروش آنلاین تمامی تجهیزات و قطعات ریز و درشت موبایل ساعات پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه 18 الی 9 و پنج شنبه 14 الی 9 در دیگر ساعات پس از گرفتن پیغام شما عزیزان در اولین ساعات روز کاری آتی با شما تماس می گیریم.

پارستل ؛ کمپانی گوشی های موبایل آیفون "اپل" در اهواز
پارستل کمپانی گوشی های موبایل آیفون اپل در اهواز

پارستل به نقل از خبرگزاری اخبار رسمی مجموعه پارستل کمپانی وبسایت خود را با هدف ایجاد فروشگاهی متفاوت در زمینه ارائه محصولات و خدمات اپل به صورت حرفه‌ای آغاز کرده است و در تمام مدت فعالیت با استفاده درست از تجربه‌ و پیشنهادات مختلف توانسته تا علاوه بر کسب همراهی و اعتماد طیف وسیعی از کاربران در کشور عزیزمان، همواره در ارائه کالا ها و انواع خدمات پس از فروش اعم از گارانتی و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری و غیره، عملکردی متمایز داشته باشد. تمامی این تلاش‌ها تنها به یک دلیل بوده و آن‌هم ساخت لبخندی از رضایت بر لبان شما است که خوشبختانه تا به امروز تحقق یافته است.

پارستل مرکز تخصصی موبایل و لوازم جانبی با 15 سال سابقه ‌‌‌‌تعمیرات‌ و خدمات موبایل از جمله فروش آنلاین تمامی تجهیزات و قطعات ریز و درشت موبایل ساعات پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه 18 الی 9 و پنج شنبه 14 الی 9 در دیگر ساعات پس از گرفتن پیغام شما عزیزان با پارستل، در اولین ساعات روز کاری آتی با شما تماس می‌گیریم.

  1. مشکلات پیش آمده در دستگاه را روی یک کاغذ یادداشت کرده و آن را با دستگاه قرار دهید
  2. شرحی از تعمیرات و خدمات احتمالی که قبلاً در دستگاه اعمال شده است
  3. لطفا آدرس صحیح، شماره تماس و کد پستی ده رقمی را روی بسته ارسال کنید.
  4. دستگاه ها را برای نمایندگان اپل در شهرها ارسال کنید
  5. شماره پیگیری را به شماره همراه درج شده در بسته ارسال کنید

لازم به ‌ذکر است که بخش عمده‌ای از محتوای بصری و گرافیکی موجود در وب سایت www.ParssTell.co به منظور معرفی کالاهای این برند و ایجاد تجربه‌ای نزدیک به اپل برای کاربران، برگرفته از مدل‌های مشابه موجود در سایت های اصلی اپل هستند.

📱 مرکز تخصصی موبایل و لوازم جانبی با 15 سال سابقه ‌‌‌‌تعمیرات‌ و خدمات موبایل از جمله فروش آنلاین تمامی تجهیزات و قطعات ریز و درشت موبایل ساعات پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه 18 الی 9 و پنج شنبه 14 الی 9 در دیگر ساعات پس از گرفتن پیغام شما عزیزان، در اولین ساعات روز کاری آتی با شما تماس می گیریم.

گوشی قسطی در اهواز

با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران محترم شهر اهواز مبنی بر ارائه تسهیلات جهت ارسال دستگاه‌های معیوب به نمایندگی اپل و نگرانی آنان به دلیل عدم وجود مرکز تعمیرات مجاز و استاندارد در شهر اهواز، بر آن شدیم تا امکانات و فضای لازم را برای دریافت واحدهای معیوب از شهرستان‌ها فراهم کنیم. برای دادن از این پس این امکان برای شما کاربران عزیزی که در هر یک از شهرهای استان خوزستان از جمله اهواز(فروش قسطی موبایل در اهواز) عزیزمان زندگی می کنید این امکان وجود دارد که بدون نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی رسمی اپل در شهرستان ها ارسال کرده و پس از طی مراحل تعمیر آن را در وضعیت خوب سلامت کامل داشته باشید. همچنین با شرایط اقساط گوشی های موبایل آیفون(اپل)، سامسونگ(اندروید)،شیاومی و هوآوی می توانید با شماره تماس 06133914278 و یا ارتباط مستقیم با کارشناس مربوطه 09123301708 شرایط اقساط موبایل در اهواز را متوجه شوید. برای اطلاع از مراحل ارسال اقلام به نمایندگان اپل در شهرها، مراحل زیر را بخوانید:

تعمیر گوشی موبایل در اهواز

هنگام دریافت محصولات، فرآیند باز کردن قفل دستگاه را با کارشناسان شروع کنید. تماس با مشتری، ارسال مشکل، تشریح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن بر اساس کالای تعمیر و نوع دستگاه متفاوت است)

  • در صورت رضایت کاربر، فرآیند تعمیر را شروع کنید در صورت نیاز به تعویض قطعات به مشتری اطلاع دهید.
  • دستگاه پس از اتمام مراحل آماده سازی و تایید کادر فنی توسط کارشناس ارشد نمایندگی اپل در شهر اهواز(تعمیرات موبایل در اهواز) تست شد.
  • پرداخت هزینه تعمیر توسط مشتری پس از تضمین سلامت دستگاه
  • شماره فاکتور یا شماره کارت را برای مشتری ارسال کنید تا هزینه تعمیر را پرداخت کند
  • با سلامت و ایمنی کامل دستگاه را به آدرس مشتری ارسال کنید
  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی

ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت محصول از نمایندگی رسمی اپل در شهرستان ها (شماره رسید باید تا اتمام مراحل تعمیر ذخیره شود).

منبع: parstell.co

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب پاکسازان

شرکت دستگاه تصفیه آب صنعتی آب‌پاکسازان AbPakSazan با نام تجاری PrimeAqua و MyRo از سال 1377 با ارائه‌ی خدمات نوین در زمینه‌ی تعمیر ونگهداری سیستم‌های تصفیه‌ی آب از قبیل mf , uf , ro و nf در ابعاد و مدال‌های مختلف هم‌چون دستگاه‌های تصفیه‌ی آب دریایی، کشاورزی، صنعتی، دام‌وطیور، پزشکی و شرب فعال می‌باشد. هدف و اولویت این واحد خدماتی ارئه‌ی سرویس‌های پشتیبانی بر مبنای رضایت‌مندی مشتریان است، هم‌چنین می‌توان به ویژگی‌هایی از قبیل پاسخ‌گویی در لحظه، ارئه‌ی خدمات در هفت روز هفته و بیست وچهار ساعت شبانه روز، سرعت عمل در سرویس‌دهی خدمات، استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت اشاره نمود.شما می‌توانید از طریق تماس با مرکز خدمات شرکت آب‌پاکسازان، علاوه بر در خواست خدمات تعمیر ونگهداری از مشاوره‌های فنی‌ومهندسی به صورت کاملا رایگان استفاده نمائید. خدمات آب پاکسازان تعریفی جدید از خدمات پس از فروش … شرکت آب پاکسازان با دانش روز دنیا در صنعت دستگاه تصفیه آب صنعتی بهترین گزینه برای گلخانه, صنعت دام پروری, متالوژی, پرورش ماهی و … می باشد.شرکت آب پاکسازان همواره در تلاش است که بتواند بهترین خدمات، همچنین بهترین طراحی و بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه نماید.یکی از مهمترین بخش هایی که شرکت آب پاکسازان در آن سرمایه گزاری بسیاری نموده و بحث خدمات پس از فروش محصولات خود می باشد از این رو این شرکت تصمیم گرفته است تا برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریانی که از انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی این شرکت خریداری می کنند اقدام به راه اندازی بخش خدمات دستگاه تصفیه آب صنعتی و امدادتصفیه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]