اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910024826415656

0 تا 100 سرویس تصفیه آب صنعتی

کد: 139910024826415656

https://bit.ly/3qdwtDz

، اهواز , (اخبار رسمی): برای ارتقای سطح رضایت مشتری شرکت آب‌پاکسازان تصمیم گرفته است برای مشتریانی که از انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می کنند واحدی را به نام بخش خدمات دستگاه تصفیه آب صنعتی و امداد تصفیه راه اندازی نماید،شرکت آب پاکسازان با 12 ماه گارانتی و سابقه 10 سال خدمات پس از فروش است.

سرویس تصفیه آب
نمای کلی تصفیه آب صنعتی شرکت آب پاکسازان، تعریفی جدید از خدمات پس از فروش در زمینه تصفیه آب و فاضلاب

هم‌چنین می‌توان به ویژگی‌هایی از قبیل پاسخ‌گویی در لحظه، ارئه‌ی خدمات در هفت روز هفته و بیست وچهار ساعت شبانه روز، سرعت عمل در سرویس‌دهی خدمات، استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت اشاره نمود.

آموزش 0 تا 100 سرویس تصفیه آب صنعتی (خدمات تصفیه آب)

برای ارتقای سطح رضایت مشتری شرکت آب‌پاکسازان تصمیم گرفته است برای مشتریانی که از انواع آب شیرین کن صنعتی استفاده می کنند واحدی را به نام بخش خدمات دستگاه تصفیه آب صنعتی و امداد تصفیه راه اندازی نماید. لازم به ذکر است تمامی دستگاه های ساخته شده توسط شرکت آب پاکسازان دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

نقشه راه شرکت در خدمات 4 عنوان زیر می باشد

  • خدمات تصفیه آب صنعتی
  • سرویس تصفیه آب صنعتی
  • نگهداری تصفیه آب صنعتی
  • تعمیر تصفیه آب صنعتی

مهم ترین دغدغه مشتریان دستگاه تصفیه آب صنعتی، خدمات پس از فروش بعد از عرضه کالاست، جالب است بدانید که سیستم های تصفیه آب در هر واحدی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. هدف و اولویت واحد خدمات آب پاکسازان ارائه سرویس پشتیبانی بر مبنای رضایت مندی مشتریان است. در واقع یک خدمات پس از فروش واقعی سیستم های تصفیه آب باید از ویژگی های فوق برخوردار باشد.

نگهداری تصفیه آب صنعتی

واحد خدمات شرکت آب‌پاکسازان با بیش از 20 سال سابقه ارائه خدمات، قابلیت نگه داری و تعمیر سیستم های تصفیه آب از قبیل RO ، UF ، MF ، NF در ابعداد مختلف و همچنین در انواع آب شیرین کن دریایی ، کشاورزی، صنعتی، دام و طیور، پزشکی و شرب را دارد.

ویژگی واحد خدمات

خدمات پس از فروش و واحد خدمات شرکت آب پاکسازان مبنای کار خود را بر رضایت مشتری گذاشته که با ارائه خدمات نوین و فنی بتواند نیاز و دغدغه خریداران و بهره برداران را مرتع کند.

از ویژگی های واحد خدمات شرکت آب پاکسازان می توان به موار زیر اشاره کرد :

تکنسین تصفیه آب صنعتی

روند انتخاب و استخدام، شرکت آب پاکسازان برای واحد خدمات شرکت ، به این صورت است که این افراد می‌بایست دارای فکر فنی و هوش بالا به همراه شناخت کامل قطعات و تجهیزات می باشد. حال با آموزش و اصول تعمیرات و خرابی های سیستم یک فرد در مجموعه پرورش داده شده و به عنوان کارشناس اجازه فعالیت پیدا میکند. میانگین فعالیت کارشناسان و تکنیسین کادر خدمات شرکت آب پاکسازان به 7 سال می رسد . و این در حالی است که آموزش ها و دوره های قوی نیز در شرکت برای آن ها داده می‌شود.

مشکل سرویس تصفیه آب

بعد از پیدا کردن مشکل ، برای رفع آن یا می بایست قطعه مورد نظر تعویض گردد و یا تعمیر شود . سعی و تلاش تکنسین های شرکت آب پاکسازان ( تصفیه آب و تصفیه فاضلاب ) بر تعمیر قطعه خراب هست و نه تعویض آن قطعه و در صورت امکان نبودن تعمیر ، قطعه مورد نظر تعویض می شود . با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و افزایش قیمت ها قطعا هزینه نگهداری برای بهره برداران و دارندگان سیستم RO بسیار مهم و حائز اهمیت است.

خدمات تصفیه آب

خرابی در دستگاه تصفیه آب صنعتی، معمولا به دلایل طراحی اشتباه، عدم رسیدگی، عدم تزریق مواد شیمایی، انجام ندادن سرویس های دوره ای، ایجاد تغییر در سیستم و غیره رخ می دهد. لازم به ذکر است سیستم RO در دنیا جزو سیستم های تازه و نوین به حساب می آید. و جود متخصص  پاسخگو و مجرب، بسیار برای دارندگان سیستم RO و بهره برداران حائز اهمیت و مهم است.

اهمیت سیستم RO در مجموعه ها و مکان هایی که دستگاه تصفیه آب صنعتی در آن نصب شده است ، بر کسی پوشیده نیست . در بغضی از مواردی سیستم RO برای مکان خاص و کار های خاص ساخته می شود ، ماننده بیمارستان ها ، بخش دیالیز بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها ، دکل های نفتی ( جهت تامین آب شرب و غیره ) ، تصفیه آب مرغداری ها ، کشاورزی، تصفیه آب آزمایشگاهی و غیره . ارائه خدمات به این واحد ها در اولویت و مهم است، لذا با جان انسان و موجود زنده مرتبط است . به همین منظور ارائه خدمات شبانه روزی در هفت روز هفته به این دلیل است که امیت داشته و بایست به آن توجه نمود.

سرویس تصفیه آب در محل

همان طور که عرض کردیم ارائه خدمات در تمامی اوقات برای بسیاری از واحد ها ضروری است . لذا سرعت در ارائه این نوع خدمات نیز بسیار مهم است . برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات دستگاه تصفیه آب صنعتی ، شرکت آب پاکسازان تعداد زیادی واحد تجهیز به همراه کلییه امکانات و تجهیزات فرام کرده است که باعث سرعت بخشیدن به این کار می شود.

مشکلات خدمات تصفیه آب

یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات دارندگان سیستم RO و بهره برداران تامین قطعه اصل و اورجینال است. متاسفانه به دلیل تحریم ها و مشکلات کشور، تامین قطعه اورجینال مشکل ساز و سخت شده است. متاسفانه ارایه جنس فیک ( تقلبی ) و غیر اصل و حتی عدم ارائه صحیح جنس مورد نظر، بسیار در این صنعت و بازار ایران مرسوم شده است. این کار به دلیل حاشیه سود بهتر و بیشتر و عدم وجود جنس اصلی در بازه های زمانی، رخ می دهد. لذا شرکت آب پاکسازان خود وارد کننده قطعات اصلی و مهم، دستگاه تصفیه آب می باشد. استفاده از قطعات غیر اصل و فیک می تواند هزینه نگهداری دستگاه RO را تا 3 برابر افزایش دهد.

هزینه تصفیه آب صنعتی

خط و مشی شرکت آب پاکسازان بر مبنای رضایتمندی مشتریان بوده و در همین راستا سعی و تلاش کرده کلیه خدمات خود را با قیمتی منصفانه و معقول ارائه دهد . تمامی هزینه های دریافتی تحت نظارت مستقیم مدیریت واحد خدمات بوده و حدود قیمت نیز قبل از انجام کار برای شما مشخص می شود.

تحویل آب شیرین کن صنعتی

همان گونه که قبلا عرض کردیم پایه و اساس واحد خدمات شرکت اب پاکسازان بر رضایت مندی مشتری است . از این رو شرکت آب پاکسازان خدمات خود را گارانتی و تست شده تحویل مشتریان می دهد . همچنین آموزش بهره برداران و دارندگان سیستم RO یکی از اصول کار بوده و همیشه به آن اهمیت داده شده .

مراحل آب شیرین کن صنعتی

واحد خدمات شرکت آب پاکسازان برای ارائه خدمات خود از طریق ثبت سفارش، توسط مشتری و ارسال نیرو ، اقدام می کند.

مراحل انجام خدمات به شرح زیر است :

1.ثبت درخواست سرویس تصفیه

مرحله اول این است که بهره برداران و دارندگان سیستم RO می توانند از طریق تماس با تلفن های شرکت  و یا با تکمیل این فرم که فرم درخواست خدمات می باشد ، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند .

2.ثبت درخواست توسط شرکت

مرحله دوم پس از تماس و یا ثبت خدمت توسط مشتری در واحد خدمات شرکت آب پاکسازان ، کارشناسان مربوطه با توجه به نوع دستگاه ، محل دستگاه ، نوع خرابی دستگاه و ظرفیت دستگاه ، تکنسین خود را به محل اعزان می کند . لازم به ذکر است با هنگام ارسال کارشناس مربوطه ، تمامی وسایل های مربوط به دستگاه ، همراه واحد اعزامی است و این امر باعث رفع مشکل در یک نوبت می شود ، که خود باعث کاهش هزینه و سرعت بخشیدن به کار می شود .

3.هماهنگی ها جهت تعمیر تصفیه

مرحله سوم بعد از این که درخواست شما توسط شرکت ثبت و تایید شد ، این است که کارشناس مربوطه جهت اعزام با شما تماس خواهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد . این کار معمولا به دلیل تعیین زمان مناسب جهت حضور کارشناس صورت می گیرد .

4.ثبت خدمات سرویس تصفیه

پس از انجام کار و تعمیر دستگاه ، فرمی کامل از شرح کار توسط کارشناس مربوطه تکمیل می شود . این فرم شامل اطلاعات مشتری ، آدرس و محل دستگاه ، قطعات استفاده شده ، قطعات مورد نیاز در آینده ، پارامتر های اصلی دستگاه قبل از انجام خدمت ، پارامتر های اصلی دستگاه بعد از انجام خدمت و غیره ثبت میشود . این فرم توسط دارنده دستگاه تصفیه آب صنعتی و بهره بردار تایید می شود . این فرم به مشتری این دید را می دهد که چه قطعاتی در دستگاه تصفیه اب صنعتی خود تعویض شده ، قبل و بعد از انجام خدمت چه اتفاقی رخ داده است.

  • سرویس تصفیه آب صنعتی
  • خدمات تصفیه آب صنعتی
  • تعمیر تصفیه آب صنعتی
  • نگهداری تصفیه آب صنعتی
بعد از پیدا کردن مشکل، برای رفع آن یا می‌بایست قطعه مورد نظر تعویض شود و یا تعمیر شود. سعی و تلاش تکنسین های شرکت آب پاکسازان بر تعمیر قطعه خراب است و نه تعویض آن قطعه و در صورت امکان نبودن تعمیر، قطعه مورد نظر تعویض می شود .

واحد خدمات شرکت آب‌پاکسازان، از سال 1377 با ارائه‌ی خدمات نوین در زمینه‌ی تعمیر ونگهداری سیستم‌های تصفیه‌ی آب از قبیل mf , uf , ro و nf در ابعاد و مدال‌های مختلف هم‌چون دستگاه‌های تصفیه‌ی آب دریایی، کشاورزی، صنعتی، دام‌وطیور، پزشکی و شرب فعال است.

هدف و اولویت این واحد خدماتی ارئه‌ی سرویس‌های پشتیبانی بر مبنای رضایت‌مندی مشتریان است، هم‌چنین می‌توان به ویژگی‌هایی از قبیل پاسخ‌گویی در لحظه، ارئه‌ی خدمات در هفت روز هفته و بیست وچهار ساعت شبانه روز، سرعت عمل در سرویس‌دهی خدمات، استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت اشاره نمود.

شما می‌توانید از طریق تماس با مرکز خدمات شرکت آب‌پاکسازان، علاوه بر در خواست خدمات تعمیر ونگهداری از مشاوره‌های فنی‌ومهندسی به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. خدمات آب پاکسازان تعریفی جدید از خدمات پس از فروش …

منبع : آب پاکسازان 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب پاکسازان

شرکت دستگاه تصفیه آب صنعتی آب‌پاکسازان AbPakSazan با نام تجاری PrimeAqua و MyRo از سال 1377 با ارائه‌ی خدمات نوین در زمینه‌ی تعمیر ونگهداری سیستم‌های تصفیه‌ی آب از قبیل mf , uf , ro و nf در ابعاد و مدال‌های مختلف هم‌چون دستگاه‌های تصفیه‌ی آب دریایی، کشاورزی، صنعتی، دام‌وطیور، پزشکی و شرب فعال می‌باشد. هدف و اولویت این واحد خدماتی ارئه‌ی سرویس‌های پشتیبانی بر مبنای رضایت‌مندی مشتریان است، هم‌چنین می‌توان به ویژگی‌هایی از قبیل پاسخ‌گویی در لحظه، ارئه‌ی خدمات در هفت روز هفته و بیست وچهار ساعت شبانه روز، سرعت عمل در سرویس‌دهی خدمات، استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت اشاره نمود.شما می‌توانید از طریق تماس با مرکز خدمات شرکت آب‌پاکسازان، علاوه بر در خواست خدمات تعمیر ونگهداری از مشاوره‌های فنی‌ومهندسی به صورت کاملا رایگان استفاده نمائید. خدمات آب پاکسازان تعریفی جدید از خدمات پس از فروش … شرکت آب پاکسازان با دانش روز دنیا در صنعت دستگاه تصفیه آب صنعتی بهترین گزینه برای گلخانه, صنعت دام پروری, متالوژی, پرورش ماهی و … می باشد.شرکت آب پاکسازان همواره در تلاش است که بتواند بهترین خدمات، همچنین بهترین طراحی و بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه نماید.یکی از مهمترین بخش هایی که شرکت آب پاکسازان در آن سرمایه گزاری بسیاری نموده و بحث خدمات پس از فروش محصولات خود می باشد از این رو این شرکت تصمیم گرفته است تا برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریانی که از انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی این شرکت خریداری می کنند اقدام به راه اندازی بخش خدمات دستگاه تصفیه آب صنعتی و امدادتصفیه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان