اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008085500117492

آموزش درس ریاضی ۱

کد: 140008085500117492

https://bit.ly/3w5I6AG

، تهران , (اخبار رسمی): درس ریاضی ۱ یا همان ریاضیات عمومی همانگونه که از اسمش پیداست به آن بخش از علم ریاضی گفته می شود که بین همه رشته ها و گرایش ها مشترک است، از رشته های علوم پایه گرفته تا رشته های فنی و مهندسی.

آموزش ریاضی
آموزش درس ریاضی ۱

یکی از مباحث درس ریاضی عمومی ۱  مبحث حساب دیفرانسیل و انتگرال است. موضوع اصلی درس حساب دیفرانسیل ، آشنایی با جنبه ­های محاسباتی آنالیز ریاضی کلاسیک است. در میحث آنالیز ریاضی کلاسیک، به مطالعه خواص میان انواع فضاهای اقلیدسی پرداخته می گردد.

از آنجا که مطالعه توابع اقلیدسی به یک باره امکان ندارد، موضوع به قسمت های متعدد تقسیم شده­ است و به شکل مرحله به مرحله مورد مطالعه قرار می­ گیرد.

در آموزش درس رباضی عمومی ۱، ابتدا مفهوم عدد بیان می گردد سپس فرایند رشد آن و در نهایت طرح اعداد مختلط ارائه می گردد. سپس، توابعی که  در اعداد مختلط مدنظر هستند، مطرح می ­شوند و در حین آموزش توابع مقدماتی، نحوه ترسیم به تفکیک مطرح شده­ است.

پس از اعداد مختلط، مفاهیم حد و پیوستگی ارائه می گردند و مباحثی چون رفع ابهام، حد یک طرفه و هم ارزی بی نهایت مطرح می­ گردد.

سپس مشتق توابع، اصول خواص مشتق و دیفرانسیل و کاربردهای آن آموزش داده می شوند. همچنین در مورد خواص انتگرال و روش­های انتگرال­ گیری بحث می ­شود. می­دانیم که جمع بی­نهایت اعداد عملاً ممکن نیست، مگر آن­که دنباله و در پی آن سری مطرح شود. از این رو، در جلسات پایانی دوره آموزش ریاضی عمومی۱ به بیان دنباله­ ها و سری­ های تابعی پرداخته می­شود.

دوره آموزشی درس ریاضی۱

در دوره آموزشی پیش رو که شامل بیش از ۲۵ جلسه تدریس جامع میباشد، با توجه به اهمیت این درس، تمامی مفاهیم از پایه تا سطح پیشرفته با دقت و وسواس خاصی تدریس شده است. در هر قسمت از این دوره، تست های مرتبط با موضوع درس از آزمون های سال اخیر دستچین و حل شده است .

مخاطبان دوره آموزشی درس ریاضی ۱

این دوره آموزشی مناسب کسانیست که  قصد شرکت در آزمونهای کارشناسی ارشد، دکتری، آزمون استخدامی و آزمون دستگاه های اجرایی را دارند و به طور کلی برای آن دسته از علاقه مندان ریاضی که درپی فهم عمیق مطالب ریاضی عمومی و داشتن تسلط و پایه ای قوی برای دروس سطح بالاتر هستند، کاملاً مفید و کاربردی خواهد بود.

هچنین می توانید آموزش درس ریاضی ۲ رو هم از سایت راهبرد تهیه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزشی پژوهشی راهبرد

موسسه آموزشی پژوهشی راهبرد حاصل ایده های دانشجویان دانشگاه امیرکبیر هست. همه چیز از یک صحبت داغ درباره دغدغه‌ های آموزش ریاضی در سلف دانشگاه امیرکبیر شروع شد. دغدغه هایی که محور اونها کیفیت آموزش دروس ریاضی در دانشگاه و حتی دبیرستان بود. بعد از اون تصمیم گرفتیم که خودمون آستینها رو بالا بزنیم و حاصل اون شد موسسه راهبرد که از اوایل سال ۱۴۰۰ بصورت جدی زیرساختی رو به وجود آورده که دوره های ریاضی و بعدش با اضافه شدن فیزیک و دوره های دیگه درحال ارائه آموزشهای باکیفیت هست. چشم انداز موسسه راهبرد ارتقای زیرساختهای لازم برای برگزاری دوره های آموزشی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای پژوهش هست. استراتژی ما بسترسازی هستش؛ یعنی ما نمیخواهیم خودمون بهترین مدرس باشیم بلکه میخواهیم بهتر پلتفرم برای مدرسین و محققین (بالاخص در رشته های ریاضی و فیزیک) در کشور باشیم که در جای جای این مرز و بوم دغدغه آموزش و پژوهش دارند اما به خاطر نبود زیرساخت لازم شاید نتونن خدمتی که میخوان رو به مخاطبین ارائه بدن. ما از روز اول ترویج اخلاق و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کار خودمون قرار دادیم و سعی کردیم این فرهنگ رو فراتر از راهبرد بین مخاطبین خودمون هم رواج بدیم. چون معتقدیم علم و اخلاق باید درکنار هم آموخته بشن. ما در راهبرد امیدواریم بتونیم با تلاش و کوشش٬ ذره ای از دین خودمون به مردم این آب و خاک رو ادا کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش