اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011205695417492

آموزش درس فیزیک امواج مکانیکی

کد: 140011205695417492

https://bit.ly/3HCKIef

، تهران , (اخبار رسمی): درس فیزیک امواج مکانیکی به مطالعه شاخه ای از علم زیبای فیزیک می پردازد که موج ها را در سه سطح امواج مکانیکی، امواج الکترومغناطیسی و نور بررسی مینماید. اشتراکات و تفاوتهای امواج در سه سطح فوق بیانگر ویژگیهای متفاوت ذاتی هر دسته از امواج است که از موضوعات این درس جذاب و کاربردی است.

آموزش درس فیزیک امواج مکانیکی
آموزش درس فیزیک امواج مکانیکی

درس فیزیک امواج مکانیکی به مطالعه شاخه ای از علم زیبای فیزیک می پردازد که موج ها را در سه سطح امواج مکانیکی، امواج الکترومغناطیسی و نور بررسی مینماید.

آموزش درس فیزیک امواج مکانیکی

درس فیزیک امواج مکانیکی به مطالعه شاخه ای از علم زیبای فیزیک می پردازد که موج ها را در سه سطح امواج مکانیکی، امواج الکترومغناطیسی و نور بررسی مینماید. اشتراکات و تفاوتهای امواج در سه سطح فوق بیانگر ویژگیهای متفاوت ذاتی هر دسته از امواج است که از موضوعات این درس جذاب و کاربردی میباشد.

دوره آموزشی درس فیزیک امواج مکانیکی

در این دوره آموزشی که در قالب بیش از ۱۵ جلسه آموزشی تقدیم دانشپذیران عزیز شده است مباحث گوناگونی شامل حرکت هماهنگ ساده، تشدید، امواج طولی و عرضی، اصل برهم نهی امواج، امواج صوتی، شدت و تراز صوت، اثر دوپلر، موج الکترومغناطیسی رونده، قطبش و همچنین  مباحث مربوط به شکست و بازتاب نور در عدسی ها و آیینه ها، تداخل و پراش مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته است.

مخاطبان دوره آموزشی درس فیزیک امواج مکانیکی

این دوره آموزشی برای آن دسته از دانشپذیران که آزمونی از فیزیک همچون آزمون دبیری فیزیک، آزمون ارشد فیزیک و مصاحبه دکترا در پیش رو دارد قابل استفاده میباشد و همچنین به کلیه علاقه مندان فیزیک که میخواهند به مطالعه بیشتر خواص امواج بپردازند توصیه میشود.​

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزشی پژوهشی راهبرد

موسسه آموزشی پژوهشی راهبرد حاصل ایده های دانشجویان دانشگاه امیرکبیر هست. همه چیز از یک صحبت داغ درباره دغدغه‌ های آموزش ریاضی در سلف دانشگاه امیرکبیر شروع شد. دغدغه هایی که محور اونها کیفیت آموزش دروس ریاضی در دانشگاه و حتی دبیرستان بود. بعد از اون تصمیم گرفتیم که خودمون آستینها رو بالا بزنیم و حاصل اون شد موسسه راهبرد که از اوایل سال ۱۴۰۰ بصورت جدی زیرساختی رو به وجود آورده که دوره های ریاضی و بعدش با اضافه شدن فیزیک و دوره های دیگه درحال ارائه آموزشهای باکیفیت هست. چشم انداز موسسه راهبرد ارتقای زیرساختهای لازم برای برگزاری دوره های آموزشی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای پژوهش هست. استراتژی ما بسترسازی هستش؛ یعنی ما نمیخواهیم خودمون بهترین مدرس باشیم بلکه میخواهیم بهتر پلتفرم برای مدرسین و محققین (بالاخص در رشته های ریاضی و فیزیک) در کشور باشیم که در جای جای این مرز و بوم دغدغه آموزش و پژوهش دارند اما به خاطر نبود زیرساخت لازم شاید نتونن خدمتی که میخوان رو به مخاطبین ارائه بدن. ما از روز اول ترویج اخلاق و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کار خودمون قرار دادیم و سعی کردیم این فرهنگ رو فراتر از راهبرد بین مخاطبین خودمون هم رواج بدیم. چون معتقدیم علم و اخلاق باید درکنار هم آموخته بشن. ما در راهبرد امیدواریم بتونیم با تلاش و کوشش٬ ذره ای از دین خودمون به مردم این آب و خاک رو ادا کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش