اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011125676717492

دپارتمان فیزیک موسسه راهبرد

کد: 140011125676717492

https://bit.ly/34ffVG1

، تهران , (اخبار رسمی): رشته فیزیک شاخه ای از علوم پایه می باشد که تغییرات ماده و حرکت را مورد مطالعه قرار می دهد. همچنین نوع ارتباط ماده و حرکت را با انرژی و نیروها مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد. شاخه های علم فیزیک شامل برق، نجوم، حرکت، امواج، صدا و نور می باشد. هر کدام از شاخه های علم فیزیک دنیایی از مطلب می باشد.

دپارتمان فیزیک موسسه راهبرد
دپارتمان فیزیک موسسه راهبرد

درس فیزیک با سرفصل‏ هایی چون ترمودینامیک، مکانیک، فیزیک مدرن، الکترومغناطیس و امواج مکانیکی تدریس می گردد.درس فیزیک و آموزش درس فیزیک بیش از هر درس دیگری نیازمند عمیق شدن و درک ‏کردن دقیق مفاهیم باشد.

دانشمندانی که در شاخه های مختلف فیزیک صاحب نظر هستند را فیزیکدانان می نامند. فیزیکدانان از متدهای علمی برای آزمون و تحلیل فرضیه ها و توسعه قوانین علمی استفاده می نمایند. اسحاق نیوتن و آلبرت انیشتین از جمله فیزیکدانان معروف تاریخ علم فیزیک هستند.

چرا علم فیزیک مهم است؟

علم فیزیک تشریح می نماید که جهان اطراف ما به چه صورت کار می کند. بسیاری از فناوری های مدرن اطراف ما بر مبنای اکتشافات علمی در رشته فیزیک و شاخه های آن است.

بسیاری از مهندسان از علم فیزیک برای کمک به ساخت و طراحی هواپیماها، اتومبیل ها، ساختمان ها و ابزارهای الکترونیکی مانند کامپیوتر و تلفن همراه استفاده می نمایند.

آموزش دروس رشته فیزیک

درس فیزیک با سرفصل‏ هایی چون ترمودینامیک، مکانیک، فیزیک مدرن، الکترومغناطیس و امواج مکانیکی تدریس می گردد. شاید درس فیزیک و آموزش درس فیزیک بیش از هر درس دیگری نیازمند عمیق شدن و درک ‏کردن دقیق مفاهیم باشد.

در حقیقت اگر سرفصل ها مختلف درس فیزیک خوب درک گردد، روند حل یک مسئله فیزیک معمولاً آسان‏ تر از آن خواهد بود که نیازمند یادگیری انواع روش‏ های تستی و راه ‏های میان ‏بر باشیم.

موسسه آموزشی، پژوهشی راهبرد دروس مختلف رشته فیزیک همانند:

آموزش درس ترمودینامیک 

آموزش درس مکانیک 

آموزش درس فیزیک مدرن 

آموزش درس الکترومغناطیس 

آموزش درس امواج مکانیکی 

مخاطبان دوره آموزشی درس فیزیک

این دوره آموزشی برای هر دانشپذیری که آزمون جامعی از فیزیک همچون آزمون دبیری، آزمون ارشد فیزیک، مصاحبه دکترا، آزمون جامع دکترا در پیش رو دارد قابل استفاده میباشد و البته به کلیه علاقه مندانی که میخواهند به مطالعه بیشتر فیزیک مدرن بپردازند توصیه میشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزشی پژوهشی راهبرد

موسسه آموزشی پژوهشی راهبرد حاصل ایده های دانشجویان دانشگاه امیرکبیر هست. همه چیز از یک صحبت داغ درباره دغدغه‌ های آموزش ریاضی در سلف دانشگاه امیرکبیر شروع شد. دغدغه هایی که محور اونها کیفیت آموزش دروس ریاضی در دانشگاه و حتی دبیرستان بود. بعد از اون تصمیم گرفتیم که خودمون آستینها رو بالا بزنیم و حاصل اون شد موسسه راهبرد که از اوایل سال ۱۴۰۰ بصورت جدی زیرساختی رو به وجود آورده که دوره های ریاضی و بعدش با اضافه شدن فیزیک و دوره های دیگه درحال ارائه آموزشهای باکیفیت هست. چشم انداز موسسه راهبرد ارتقای زیرساختهای لازم برای برگزاری دوره های آموزشی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای پژوهش هست. استراتژی ما بسترسازی هستش؛ یعنی ما نمیخواهیم خودمون بهترین مدرس باشیم بلکه میخواهیم بهتر پلتفرم برای مدرسین و محققین (بالاخص در رشته های ریاضی و فیزیک) در کشور باشیم که در جای جای این مرز و بوم دغدغه آموزش و پژوهش دارند اما به خاطر نبود زیرساخت لازم شاید نتونن خدمتی که میخوان رو به مخاطبین ارائه بدن. ما از روز اول ترویج اخلاق و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کار خودمون قرار دادیم و سعی کردیم این فرهنگ رو فراتر از راهبرد بین مخاطبین خودمون هم رواج بدیم. چون معتقدیم علم و اخلاق باید درکنار هم آموخته بشن. ما در راهبرد امیدواریم بتونیم با تلاش و کوشش٬ ذره ای از دین خودمون به مردم این آب و خاک رو ادا کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش