اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008185516216101

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

کد: 140008185516216101

https://bit.ly/3bXXsOp

، (اخبار رسمی): برای داد و ستد ارزهای دیجیتال شما نیازمند محیطی امن و به دور از پیچیدگی هستید، که در این مقاله قصد داریم تا راهی ایمن و سریع برای ورود به دنیای رمز ارزها به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران
یکی از معتبرترین و به روزترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران، پلتفرم لوپیرو می باشد

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران؛ چرا لوپیرو شایسته این لقب است؟

انجام تبلیغات و طرح ادعا، با وجود ابزارهای تکنولوژی، امروزه بیش از هر زمان دیگری ساده شده است. هر مؤسسه، تیم، گروه، نهاد یا شرکتی می‌تواند مدعی بهترین بودن در حیطه کاری خود باشد. اما آیا صرفاً مدعی بهترین بودن کافیست؟ ما در لوپیرو که به عنوان یک مجموعه در عرصه خرید و فروش ارز دیجیتال فعال است، صرفاً مدعی بهترین بودن نیستیم. ترجیح می‌دهیم تا در کنار ارائه عملکردی خوب و متناسب با نیازمندی مشتریان و کاربران، همواره بر مبنای برخی اصول و قواعد ویژه، شاخص‌های برتری خود را تعیین کنیم. به‌عبارتی دیگر ما برای ارائه یک عملکرد عالی و خوب بودن، معیارهای مدنظر خود را به مشتریان معرفی می‌کنیم. هرچند کاربران فعلی و مشتریان این پلتفرم، به شکل ملموس علل برتری لوپیرو را تجربه می‌کنند، اما توضیح این معیارها به آشنایی افراد تازه‌وارد یا متقاضیان فعالیت در این بستر، کمک زیادی می‌کند. پس با ما همراه باشید تا به یک پرسش مهم و اساسی پاسخ دهیم؛ چرا لوپیرو بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است؟ برای پاسخ به این پرسش 10 معیار و علت را بررسی می‌کنیم.

1) سهولت در استفاده؛ لوپیرو عصای دست شماست

بسیاری از انواع صرافی ارز دیجیتال، بیش از آنکه به حل چالش‌های کاربران، تریدرها و سرمایه‌گذاران کمک کنند، خودشان به عاملی برای ایجاد چالش تبدیل می‌شوند. یادگیری استفاده از آن‌ها وقت‌گیر است، قواعد پیچیده و سختی دارند یا شیوه کار آن‌ها برای همه کاربران قابل درک نیست. اما داستان لوپیرو به کلی متفاوت است. در لوپیرو یک کاربر آماتور و تازه‌کار، دقیقاً به همان میزان از قابلیت‌ها و اختیارات یک تریدر مجرب و حرفه‌ای، دسترسی دارد؛ با همان کیفیت و به همان سادگی! پس نیازی نیست در مورد پیچیدگی‌های کار با پلتفرم خرید و فروش رمز ارزها نگران باشید. کافیست مسیر خود را با لوپیرو آغاز کنید و از سهولت در استفاده از آن لذت ببرید. لوپیرو به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال، در ترید و سرمایه‌گذاری عصای دست شما خواهد بود.

2) سطح نقدینگی و توانایی در مبادله ارزها؛ با لوپیرو همه‌چیز نقد می‌شود!

یکی از نگرانی‌های مداوم تریدرها و کاربران، بحث نقدینگی، قابلیت نقد شدن یا به عبارتی همان (Liquidity) است. در یک بازار تا زمانی که تقاضایی برای خرید یک کالا یا ارز وجود نداشته باشد، نمی‌توان آن را فروخت و به شکلی دیگر از دارایی تبدیل کرد. این کاملاً طبیعی است. اما آیا در معامله با یک صرافی ارز دیجیتال نیز شما قرار است منتظر خرید دیگران بمانید؟ آیا فقط در صورت وجود خریدار برای بیت‌کوین شما می‌توانید بیت‌کوین خود را بفروشید؟ در برخی از صرافی‌ها با نقدینگی و قدرت مالی کمتر، این مشکل در ابعاد کوچک‌تر و برای برخی از ارزهای خاص وجود دارد. یعنی ممکن است برای تبدیل مثلاً اتریوم شما به تومان یا هر ارز دیگری، به زمان زیادی نیاز داشته باشند. اما در لوپیرو باز هم داستان فرق دارد. لوپیرو با اتکای به تعداد بالای تریدرها و مشتریان از یک سو و حجم مناسبی از نقدینگی و پشتوانه مالی از سوی دیگر، قادر است بالاترین حد از (Liquidity) را در اختیار شما قرار دهد. پس با لوپیرو بدون معطلی می‌خرید، می‌فروشید و از قطار بازار جا نمی‌نمانید!

3) وجود آپشن‌های متعدد برای خرید ارز دیجیتال؛ لوپیرو همه ارزهای کاربردی را در لیست خود دارد!

مسئله دیگری که ما به عنوان یکی از معیارهای برتری مدنظر داریم، وجود آپشن‌های متعدد برای کاربران است. صرافی قرار نیست کاربران خود را به ده یا حتی پنجاه رمزارز خاص محدود کند. بازار ارز دیجیتال یک بازار بسیار پویا و با سرعت توسعه بسیار بالاست. پس بسیار مهم است که کاربران به طیف وسیعی از انواع رمز ارزها دسترسی داشته و بتوانند با آپشن‌های متعددی پلن‌های اقتصادی خود را اجرا کنند. لوپیرو محدودیتی برای سبد دارایی‌های شما قائل نیست. به‌عبارتی دیگر کاربران لوپیرو در انتخاب ارز دیجیتال به منظور خرید یا فروش هیچ محدودیتی ندارند. لیست ارزهای دیجیتال حاضر در این صرافی به طور مداوم بروزرسانی می‌شود و تردیدی نداشته باشید به محض ورود یک ارز دیجیتال به بازار، با لوپیرو می‌توانید آن را در سبد دارایی‌های خود قرار دهید.

4) پایین بودن سطح کارمزدها؛ لوپیرو به افزایش حاشیه سود شما علاقه دارد

پرداخت کارمزد تا حدی در دنیای ارز دیجیتال اهمیت دارد، که بسیاری از افراد حرفه‌ای این حوزه ممکن است حتی در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی خود، آن را به عنوان یک فاکتور یا عامل مهم در نظر بگیرند. همه انواع صرافی ارز دیجیتال در ازای تراکنش ارزها، مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. کارمزد باعث می‌شود حاشیه سود کاربران کاهش یابد و به همین خاطر بالا بودن آن برای مشتریان خبر بدی محسوب می‌شود. اما لوپیرو اهل دادن خبرهای بد نیست! با معامله در این پلتفرم می‌توانید حاشیه سود خود را در بالاترین حد ممکن نگه داشته و میزان کمی از کارمزد را پرداخت کنید. تحت هر شرایطی نهایت تلاش این مجموعه بر حفظ کارمزدها در شرایط معقول و مناسب است.

5) ارائه راهکار و خدمات پشتیبانی؛ یک تیم آماده پشتیبانی از شماست

هر قدر هم کار با یک پنل راحت باشد و رویه‌های انجام معاملات از پیش تعریف شده باشد، باز هم ممکن است کاربران در دام مشکلات یا خطاهای مختلفی بیفتند. با این وجود برای یک صرافی ارز دیجیتال، داشتن یک تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو، از نان شب هم واجب‌تر است. ما در لوپیرو برای ارائه پشتیبانی به مشتریان، به معنی واقعی کلمه یک تیم از کارشناسان کاربلد، صبور و متخصص ایجاد کردیم. به طوری که می‌توانند در کمترین زمان ممکن، سریع‌ترین و کاربردی‌ترین راهکار را برای عبور از هر مشکل یا خطایی در اختیار شما قرار دهند. پس با لوپیرو در صورت وقوع هر خطا یا بروز هر مشکلی، با یک اشاره، یک تیم کامل را کنار خود دارید.

6) امنیت؛ به گاو صندوق لوپیرو خوش آمدید!

آیا نیاز است که در مورد ضرورت و اهمیت امنیت سخن بگوییم؟ به همان اندازه که از یک بانک انتظار دارید سرمایه و دارایی شما را در امنیت نگه دارد، یک صرافی ارز دیجیتال نیز باید الفبای امنیت را بشناسد. ما در لوپیرو امنیت را در سطوح مختلف اجرا کرده و به زوایای مختلفی از آن پایبندیم. از امنیت اطلاعات هویتی و مشخصات کاربران تا امنیت دامنه اینترنتی و نفوذناپذیری در برابر حملات سایبری؛ باور داشته باشید که با لوپیرو سرمایه‌های شما درون گاو صندوق است. استفاده از اسکریپت‌های پیشرفته و بروز، به کار بستن فایروال‌ها و لایه‌های امنیتی مدرن و قابل اتکا، تأکید بر حفظ حریم شخصی کاربران و تعیین پروتکل‌های سخت‌گیرانه به منظور دسترسی به موجودی، بخشی از اقداماتی هستند که باعث شده ما بتوانیم در برابر حفظ دارایی‌های کاربران تضمین بدهیم.

7) ابزارهای کاربردی و مدرن برای انجام معاملات؛ در لوپیرو جعبه ابزار خودتان را دارید

اگر پیش‌تر گام‌های ابتدایی در این بازار برداشته باشید، حتماً می‌دانید که چه ابزارهای متعددی در این حوزه کاربرد دارند. ابزارهایی به منظور ایجاد شیوه‌های خاصی از معاملات، ابزارها و شاخص‌هایی برای پایش وضعیت بازار، ابزارهایی برای سهولت بیشتر در انجام معاملات و همچنین ابزارهایی برای اطلاع از گذشته و آینده یک بازار خاص؛ با لوپیرو تمام این ابزارها در دسترس شماست. هر یک از کاربران لوپیرو از طریق پنل خود در سایت، ضمن امکان شخصی‌سازی و انتخاب ابزارهای خاص، به همه این ابزارها دسترسی دارند. به طوری که می‌توانید بدون هیچ محدودیتی، معاملات و تحلیل‌های خود را در نهایت دقت، پیچیدگی و ظرافت انجام دهید. برای موضوعاتی مانند فیوچرز و ترید مارجین، کاربران لوپیرو با هیچ مانعی روبرو نیستند.

8) زیرساخت‌های فنی؛ سرعت در لوپیرو یک مسئله حیاتی است

در بازار ارز دیجیتال، جایی برای وقت تلف کردن و درنگ نیست؛ گاهی یک تصمیم عالی ممکن است با چند ثانیه تأخیر به یک تصمیم کابوس‌وار تبدیل شود! پس در این بین ثانیه‌ها واقعاً ارزش دارند و جای هیچ عذر و بهانه‌ای نیست. در همین راستا بسیار مهم است که یک صرافی ارز دیجیتال زیرساخت‌های فنی مناسب و کاربردی را در حد کفایت فراهم کرده باشد. اما حد کفایت برای لوپیرو کافی نیست! این مجموعه تمام زیرساخت‌های فنی لازم را با ضریب بالایی از اعتماد و مقیاس‌پذیری تدارک دیده است. این یعنی لوپیرو در هر لحظه، برای چندین برابر ظرفیت تقاضای کاربران و مشتریان، آمادگی خدمت‌رسانی و ارائه خدمات نرم‌افزاری دارد. دقیقاً بر همین اساس ما در قبال سرعت بالای کارکرد پنل‌های لوپیرو، به طور کامل پاسخگو و متعهد هستیم. بدون کمترین افت سرعت، ارور در ساعات شلوغی یا قطع دسترسی در هنگام معاملات حیاتی، با لوپیرو نبض بازار زیر دستان شماست.

9) جلب نظر کاربران و پاسخگویی در برابر انتقادات؛ لوپیرو اینجا هم نقدپذیر است!

هر ساختار و مکانیسمی ممکن است دارای مشکلات جزئی بوده یا به هر علتی به طور کامل باب میل کاربران نباشد. این موضوع کاملاً طبیعی است؛ به همین خاطر لوپیرو به همان میزان که در مورد نقدپذیری ارزهای دیجیتال دغدغه دارد، در برابر کاربران نیز نقدپذیر است. مجموعه لوپیرو برای شنیدن نقدها و پیشنهادات مشتریان گوش شنوایی داشته و آماده است تا هر پیشنهاد و راهکاری را که منجر به پیشرفت مجموعه شود، به دقت بررسی کند. ما به‌خوبی می‌دانیم که اعتبار و آبروی خود را مدیون اعتماد و رضایت شما هستیم؛ پس قرار نیست چیزی بین رضایت مشتریان و تصمیمات لوپیرو، فاصله‌ای بیندازد.

10) دهمین معیار به خود شما بستگی دارد...

اما اجازه دهید دهمین معیار برتری لوپیرو را به خود کاربران اختصاص دهیم. لوپیرو اعتبار و برتری خود نسبت به رقبا را مدیون کاربران است؛ کاربرانی که نه‌تنها سرمایه، بلکه اعتماد خود را پیش این مجموعه به امانت می‌گذارند. پس ما به همان اندازه که به معیارهایی مانند برتری زیرساخت‌های فنی یا حفظ امنیت متکی هستیم، اعتماد شما را نیز سرمایه‌ای گرانبها می‌دانیم. لوپیرو نه فقط یک صرافی ارز دیجیتال، بلکه خانواده‌ای مدرن، متحد و مترقی با هدف پیشرفت در بازار ارز دیجیتال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Lopiro

تجارتی امن در دنیای لوپیرو | خرید، فروش و نگهداری ارز های دیجیتال امنیت و سرعت ارمغان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در دنیای لوپیرو

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه