اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008225520416101

معرفی ارزان ترین ارز دیجیتال

کد: 140008225520416101

https://bit.ly/3ndhH0T

، (اخبار رسمی): این مقاله تعدادی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال که برای سرمایه گذاری مناسب هستند را به شما معرفی می‌کند.

معرفی ارزان ترین ارز دیجیتال
معرفی ارزان ترین ارز دیجیتال

آشنایی با لیست ارزان ترین ارز دیجیتال می تواند تاثیر بسیاری در موفقیت شما در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. زمانی که این نوع ارزها را بشناسید می‌توانید با اطلاعات کامل و جامع‌تری وارد این بازار شوید

اهمیت شناخت ارزان ترین ارز دیجیتال

شناخت ارزان ترین ارز دیجیتال و ارزهای رمزپایه بهترین گزینه برای داشتن تنوع سبد سهام است. اگر چه تا به امروز بسیاری از شرکت‌ها و کشورها فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را قانونی نمی‌دانند اما با این حال سهم بیشتری از دنیا این نوع ارزها را قانونی حساب می‌کنند.

بسیاری از شرکت‌های در حال رشد نیز، از کریپتوکارنسی برای فعالیت و مبادلات روزانه خود استفاده می‌کنند. در حال حاضر با پیشرفتی که رمزارها کرده‌اند، بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری روی این بازار است. اما این سرمایه‌گذاری باید متناسب با بودجه شما باشد.

به همین دلیل اقدام به معرفی ارزان‌ترین ارزهای رمزنگاری شده‌ کرده‌ایم تا شما بتوانید بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید. با ورود ارزهای ارزان سال 2021 بدون شک بهترین سال برای سرمایه‌گذاری در این حوزه است. اگر چه همچنان بیت کوین بهترین ارز رمزنگاری شده است اما گزینه‌های ارزان‌تری نیز وجود دارند.

وی چین VeChain

اگر واقعاً به دنبال ارزان ترین ارز دیجیتال هستید ، VeChain ممکن است بهترین انتخاب باشد. قیمت VeChain در خلا قیمت و بدون حمایت قابل توجه تا 0.065 دلار قرار گرفته است. این ارز دیجیتال با توجه به قیمتی که در این مدت داشته است و میزان فروش آن در معرض ضررهای بسیاری قرار گرفته است.

در نتیجه، به منظور بهبود ثبات سبد سهام کوتاه مدت و تامین آینده‌ای پرسود، ترجیح داده می‌شود بازار ارزهای دیجیتال آخرین دارنده‌های ضعیف را منحل کند و وضوح ساختار قیمت را به ارمغان بیاورد. از VeChain ، که واحد پول بلاک چین VeChain Thor است برای انتقال ارزش مود استفاده قرار می‌گیرد. از بلاک چین VeChain Thor برای مدیریت کردن زنجیره تجاری از دفتر توزیع استفاده می‌کند.

ارز دیجیتال کاردانو Cardano

کاردانو دیگر ارزان ترین ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال است. با توجه به شبکه منعطف و معاملات با سرعت زیاد در این ارز دیجیتال این انتظار از ارز کاردانو می‌رود که این ارز به عنوان یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی باقی بماند.

چارلز هاسکینسون (بنیانگذار اتریوم) کاردانو را توسعه داد. مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و پایداری از جمله نقاط اصلی فروش آن است. به روز رسانی اخیر سرانجام توانایی ایجاد قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو را ایجاد کرده است.

کاردانو همیشه یک سرمایه گذاری بوده است که در طولانی مدت و به تدریج کارها را انجام داده است. با به روز رسانی که جدیدا بر روی این پلتفرم انجام شده ، قیمت این ارز نیز دچار تغییراتی شده است.

به همین دلیل با اضافه شدن قراردادهای هوشمند، توسعه دهندگان اجازه دارند از چندین ارز دیجیتال استفاده کنند. این کوین به دلیل کم بودن هزینه معاملاتی که دارد، یک تیم توسعه غیر متمرکز روی آن نظارت دارند.

این سکه همچنین هزینه معاملات کمی دارد و یک تیم توسعه قوی برای غیر متمرکز کردن کامل پروژه کار می‌کنند. توسعه دهندگان این ارز دیجیتال با توجه به قرارداد هوشمند می‌توانند بر روی بخش‌های dApps فعالیت کنند.

دوج کوین Dogecoin

پس از گذشته‌ای مبهم، این کوین به لطف نام ایلان ماسک به عنوان Dodgemaster دوباره ظاهر شد انتظار قانونی شدن این ارز دیجیتال وجود نداشت، چه برسد به اینکه به عنوان برترین ارزهای کریپتوکارنسی و ارزان ترین ارز دیجیتال شناخته شود.

DOGE، سکه‌ای که در اوایل سال جاری به لطف ایلان ماسک مشهور شد، ارزان ترین ارز دیجیتال شده که در سال 2021 خریداری شده است. Dogecoin در حال حاضر یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که بسیاری از تحلیلگران آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری در نظر می‌گیرند.

این ارز رمزنگاری شده در چهار ماه گذشته روند صعودی داشته و تا سال 2021 بیش از 8000 درصد بازدهی داشته است. این ارز رمزپایه بحث برانگیز از مرز 50 روپیه عبور کرده و سرمایه بازار آن را به بالاترین حد خود در 80 میلیارد دلار رسانده است.

یونی سواپ Uniswap

 Uniswap  یک DApp مبتنی بر اتریوم است که کاربران را قادر می‌سازد تا توکن‌های اتریوم را از طریق منابع نقدینگی مبادله کنند. Uniswap دو سرویس اصلی دارد: ارائه و استفاده از نقدینگی. Uniswap در چارچوب DeFi منتشر و کوین UNI در سال 2020 منتشر شد.

هایدن آدامز، مهندس مکانیک سابق زیمنس، Uniswap را در 2 نوامبر 2018 تاسیس کرد. با استفاده از قراردادهای هوشمند، با کمک این پروتکل می‌توان تراکنش‌های خودکاری را بین توکن‌ها این ارز دیجیتال روی بلاک‌چین اتریوم فراهم کرد. کوین UNI علیرغم تازه وارد شدن در بازار ارزهای دیجیتال، به نقاط عطف بزرگی رسیده است و توانسته در لیست ارزان ترین ارز دیجیتال قرار بگیرد. از آنجا که Uniswap به تازگی به عنوان اولین صرافی غیر متمرکز برای فعال سازی تجارت اهرم قرار گرفت، تحلیلگران بازار معتقدند که این قیمت کمتر از رشد احتمالی آن است.

اتریوم، ارزان ترین ارز دیجیتال

اتریوم با سرمایه بازار 316 میلیارد دلار، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ تولید شده در سال 2015 است. بلاک چین اتریوم مبتنی بر قراردادهای هوشمند است که امکان استفاده از برنامه‌های غیر متمرکز مانند خدمات مالی غیر متمرکز ( DeFi) را فراهم می‌کند.

اتر ممکن است ارزان ترین ارز دیجیتال نباشد اما ارزش سرمایه گذاری را دارد. اتریوم یک بلاک چین غیر متمرکز و منبع باز است که به کاربران امکان می‌دهد قراردادهای هوشمند ایجاد کنند. ارز رمزنگاری شده پلتفرم Ether (ETH) است. پس از بیت کوین، از نظر ارزش بازار ارزهای دیجیتال دومین کریپتوکارنسی است. پرکاربردترین بلاک چین اتریوم است. اعتبار اتریوم این است که زمینه را برای آنچه که امروزه به عنوان مالی غیر متمرکز نامیده می‌شود، ایجاد کرده است.

چین لینک

شبکه غیر متمرکز اوراکل Chainlink دارای ورودی و خروجی‌های ضد دستکاری برای قراردادهای هوشمند در شبکه پیچیده بلاک‌چین است. سرمایه این بازار بیشتر از 20 میلیارد شده است، در نتیجه این مرحله، Chainlink جایگاه خود را به عنوان یازدهمین ارز دیجیتال ارزشمند در فهرست Coinbase تثبیت کرده است.

Chainlink داده‌های شخص ثالث را در قراردادهای هوشمند ادغام می‌کند. از این قراردادها هوشمند برای نرخ سایر دارایی‌ها در بازار استفاده می‌شود. قراردادهای هوشمند با Chainlink حتی هوشمندتر می شوند.

چین‌لینک در واقع یک شبکه کریپتوکارنسی است که داده‌های واقعی را در اختیار شبکه بلاک‌چین قرار می‌دهد. از این روش برای تغذیه اطلاعات در شبکه‌های غیر متمرکز استفاده می‌کنند.  Chainlink توسط سرگئی نظروف در سال 2017 تاسیس شد و اکنون در لیست ارزان ترین ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

مونرو Monero

Monero (XMR) یک رمزنگاری منبع باز متمرکز بر حریم خصوصی است که در سال 2014 معرفی شد. این بلاکچین‌ها، که پایه و اساس ارزهای دیجیتالی هستند، دفتر کل فعالیت شرکت کنندگان هستند که تمام تراکنش‌های شبکه را نمایش می‌دهند.

این ارز دیجیتال با توجه به ویژگی‌هایی که دارد توانست در سال 2016 به عنوان یکی از ارزهایی که رشد سریع و حجم معاملاتی زیادی دارد شناخته شود. پذیرش آن در بازارهای دارک نت، پلتفرمی که افراد برای خرید فروش غیر قانونی از آن استفاده می‌کنند، به این افزایش دامن زد. تابع هش به عنوان اثبات مکانیزم کار استفاده می‌شود. RandomX برای ایجاد یک ارز جدید و پاداش ماینرها برای ایمن سازی شبکه و تأیید تراکنش‌ها استفاده می‌شود. مونرو ارزان ترین ارز دیجیتال است که کمتر شناخته شده است.

Polygon

Polygon بستر سازگاری و مقیاس پذیری بلاک چین سازگار با اتریوم است. توکن MATIC ، که برای هزینه‌های مدیریت، سهام و گاز استفاده می‌شود، چنین مرکزی است. Polygon چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاک‌چین است که به هم متصل هستند.

 این نرم افزار از یک راه حل جانبی انقلابی برای غلبه بر برخی از کاستی‌های اصلی اتریوم مانند توان عملیاتی، تجربه بد کاربر (سرعت زیاد و تاخیر در معاملات) و عدم کنترل جامعه استفاده می‌کند. لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه‌های چند ضلعی و لایه اجرایی چهار لایه‌ای هستند که معماری پلیگون را تشکیل می‌دهند. پروژه Polygon یکی از تلاش‌های اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس پذیری بلاک چین است و هدف آن کاهش برخی از محدودیت‌های ظاهری پروژه‌هایی مانند Polkadot و Cosmos است.

IOTA

دیگر ارزان ترین ارز دیجیتال IOTA است. IOTA یک ارز رمزنگاری شده و منبع باز توزیع شده است که برای اینترنت اشیا ساخته شده است. این تراکنش با استفاده از یک نمودار غیر چرخه‌ای هدایت شده را در دفتر کل خود ذخیره می‌کند که می‌تواند مقیاس پذیرتر از دفاتر توزیع شده مبتنی بر بلاک چین باشد.

IOTA با استفاده از یک نمودار غیر چرخه ای جهت دار، که قابلیت مقیاس پذیری بیشتری نسبت به دفتر کل توزیع شده مبتنی بر بلاک چین دارد. بازار این ارز دیجیتال به شکلی است که به شما اجازه می‌دهد تا برای ارتقا و اشتراک گذاری داده، داده‌های موجود را بفروشید. علاوه بر این، بازار بدون بلوک است، به این معنی که همه معاملات شبکه رایگان هستند. IOTA به دلیل این عوامل به عنوان یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده زیر 1 دلار شناخته شده است.

کلام آخر

سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر کس انجام می‌دهد اما این روزها کمتر کسی را می‌بینید که در حوزه ملک سرمایه گذاری کرده باشد. با ورود ارزهای دیجیتال حوزه سرمایه‌گذاری نیز تفاوت‌های بسیاری پیدا کرد. آشنایی با لیست ارزان ترین ارز دیجیتال می تواند تاثیر بسیاری در موفقیت شما در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

زمانی که این نوع ارزها را بشناسید می‌توانید با اطلاعات کامل و جامع‌تری وارد بازار کریپتوکارنسی شوید. در این مقاله تلاش کردیم با معرفی بهترین و ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار شما را در این مسیر همراهی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Lopiro

تجارتی امن در دنیای لوپیرو | خرید، فروش و نگهداری ارز های دیجیتال امنیت و سرعت ارمغان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در دنیای لوپیرو

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]