اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008225520316101

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج چیست؟

کد: 140008225520316101

https://bit.ly/3qyiMlV

، (اخبار رسمی): در این مقاله شما با برترین ارز های دیجیتال که ارزش سرمایه‌گذری برای استخراج دارند آشنا می‌شوید.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج چیست؟
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج چیست؟

با توجه به ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده، تیم توسعه، موقعیت بازار و پتانسیل قیمت در آینده ما لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری و استخراج ارز دیجیتال در سال 2021 را  تهیه کرده‌است

اهمیت استخراج ارز دیجیتال

با هزاران ارز رمزنگاری شده در بازار، رمزگشایی بین یک پروژه امیدوارکننده با پتانسیل بلند مدت رشد و تسویه سریع نقدی که در بازار خرس دوام نمی‌آورد، دشوار است. با توجه به ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده، تیم توسعه، موقعیت بازار و پتانسیل قیمت در آینده ما لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری و استخراج ارز دیجیتال در سال 2021 و پس از آن را  تهیه کرده‌ایم. به طور معمول، آلت کوین‌ها در مقایسه با بیت کوین، سرمایه گذاری با ریسک بالاتری دارند، اما اغلب بازده بالاتری را در بازار گاو ارائه می‌دهند. برعکس، آلت کوین‌ها معمولا در بازارهای خرس بیشتر کاهش می‌یابد. به طور کلی، رمزارز با سرمایه بازار کمتر، دارای نوسان بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتال بزرگ‌تر و قوی تر مانند بیت کوین و اتریوم هستند. کوین‌های موجود در این فهرست در میان 100 ارز رمزنگاری شده برتر قرار دارند و هر پروژه دارای دسترسی 1 میلیارد دلاری به بازار است.

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج رمزنگاری به فرآیند به دست آوردن ارزهای رمزنگاری شده با حل معادلات رمزنگاری با استفاده از کامپیوترهای قدرتمند است. فرایند حل شامل تایید بلوک‌های داده و افزودن سوابق تراکنش به یک پرونده عمومی (دفتر کل) معروف به بلاک چین است. این امر با استفاده از تکنیک‌های پیچیده رمزنگاری تضمین می‌شود رمزارزها از روش توزیع غیرمتمرکز استفاده می‌کنند و برای تایید معاملات، از الگوریتم‌های رمزنگاری کمک می‌گیرد. بنابراین نه مرجع مرکزی وجود دارد و نه دفتر کل متمرکز وجود دارد. به دست آوردن سکه های جدید در دفتر کل شامل حل معماهای پیچیده ریاضی است که به تایید تراکنش‌های ارز مجازی و سپس به روز رسانی آن‌ها در دفتر کل بلاک چین غیر متمرکز کمک می‌کند. به عنوان نتیجه این کار، ماینرها با ارز رمزنگاری شده حقوق دریافت می‌کنند. این روش استخراج نامیده می‌شود زیرا اجازه می‌دهد کوین‌های جدید در گردش باشند.

بهترین ارزهای رمزنگاری شده کدامند؟

بهترین ارزهای رمزنگاری شده در سال 2021 فقط ارز نیستند، آن‌ها دارایی‌های بومی برخی از بهترین  استارتاپ‌ها و پروژه‌های دنیای مالی هستند. مارک کوبان و آندرسن هوروویتز هر دو سرمایه گذاری زیادی در altcoins ، به ویژه سرمایه گذاری‌های غیر متمرکز مالی (DeFi)  که امسال سرمایه گذاری‌های رمزارزهای محبوب بوده‌اند، انجام می‌دهند. در ادامه به بهترین‌ها برای استخراج ارز دیجیتال می‌پردازیم.

بیت کوین (BTC)

پادشاه همه ارزهای رمزنگاری شده، بیت کوین، اولین و شناخته شده‌ترین ارز رمزنگاری شده در بازار است. همچنین از بزرگترین محدودیت بازار سود می‌برد و از جمله کریپتو کارنسی هایی  است که نقدینگی را برای سرمایه گذاران تضمین می‌کند. در بحث خرده فروشی و پذیرش نهادی، بیت کوین پادشاه است. اکثر آلت کوین‌ها از روند قیمت بیت کوین پیروی می‌کنند ، بنابراین اگر بیت کوین ضعیف عمل کند ، احتمال دارد که آلت کوین‌ها نیز دچار مشکل شوند. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین همچنان از بالاترین سطح خود یعنی بیش از 64000 دلار پایین است، خرید و استخراج ارز دیجیتال در حال حاضر ممکن است سرمایه گذاری خوبی برای آینده باشد. تنها 21 میلیون بیت کوین وجود خواهد داشت (حدود 15 درصد از این تعداد از بین می‌رود)، بنابراین تا زمانی که پایگاه کاربران بیت کوین همچنان در حال رشد است ، قیمت دارایی نیز افزایش می‌یابد. نرخ تورم بیت کوین در حال حاضر 1.7 درصد است و این نرخ هر 4 سال یکبار نصف می‌شود که به آن نصف بیت کوین می‌گویند.

اتریوم ( ETH )

به عنوان واحد پولی و پلتفرمی که قراردادهای هوشمند را بخشی از واژگان بازار کریپتو کارنسی قرار داده است، اتریوم از زمان معرفی آن در سال 2015 پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. در حال حاضر تنها در زمینه سرمایه گذاری و استخراج ارز دیجیتال  در بازار بیت کوین، اتریوم به یکی از بحث برانگیزترین پروژه‌های ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. جهان کنسرسیومی از برخی از بزرگترین نام‌های تجاری، از جمله مایکروسافت، اینتل، چیس و جی پی مورگان در حال ساخت نسخه‌های آماده تجاری برای نرم افزاری هستند که اتریوم را هدایت می‌کند. با وجود شوق و اشتیاق بازار در پشت پروژه اتریوم، هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم اتریوم مسیر خود را طی کرده است و سرمایه گذاران باید اتریوم را به عنوان بخشی از مجموعه کریپتو کارنسی خود در نظر بگیرند.

Polygon (MATIC)

Polygon یک زنجیره جانبی اتریوم است که DeFI را با سرعت مقیاس بندی می‌کند. هزینه بالای گاز اتریوم، تلاش شبکه‌ها برای ارتقا به Eth2 را برجسته کرده است. ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، از راه حل‌های مقیاس بندی لایه 2 حمایت می‌کند، که قبل از ارسال دسته‌ای از تراکنش‌ها به بلاک چین لایه 1 اتریوم ، معاملات را در یک زنجیره جانبی انجام می‌دهد. در نتیجه، کاربران هزینه معاملات کمتری پرداخت می‌کنند و می‌توانند معاملات را تنها در چند ثانیه تسویه کنند. لایه های جانبی لایه 2 نقش مهمی در مقیاس گذاری اتریوم ایفا می‌کنند و Polygon یکی از اولین افرادی است که این کار را انجام می‌دهد. دارایی‌ها باید به زنجیره جانبی متصل شوند، بنابراین برخی هزینه‌های جابجایی و استخراج ارز دیجیتال وجود دارد که باعث می‌شود افراد برای مدت طولانی در Polygon بمانند.

سوشی (سوشی)

سوشی، همچنین به عنوان SushiSwap شناخته می‌شود، به عنوان یک مبادله غیر متمرکز با Uniswap رقابت می‌کند. از ابتدای راه اندازی، توسعه دهندگان آن برنامه را به گونه‌ای ارتقا داده‌اند که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را دارد و موارد استفاده بیشتر به زودی به بازار می‌آید. آنچه سوشی را با Uniswap متمایز می‌کند این است که سوشی به دارندگان توکن، سود می‌دهد. دارندگان SUSHI می‌توانند توکن‌های خود را روی این پلتفرم قرار دهند تا 0.05٪ هزینه معاملات را از کلیه معاملات روی این پلتفرم دریافت کنند. گذشته از SushiSwap DEX ، برنامه غیر متمرکز میزبان بازارهای وام دهی، پلتفرم راه اندازی توکن و حتی معامله اهرم است. سوشی قصد دارد Shoyu و پلتفرم NFT را راه اندازی کند که با OpenSea ، بزرگترین بازار NFT امروز رقابت خواهد کرد. 2.5 درصد هزینه از فروشندگان NFT گرفته می‌شود که به دارندگان توکن SUSHI به صورت سود سهام پرداخت می‌شود. استخراج ارز دیجیتال سوشی از دیگر ارزهایی است که در این بازار اهمیت دارد.

کاردانو (ADA)

کاردانو یکی از بزرگترین رقبای اتریوم است و استخراج ارز دیجیتال آن اهمیت زیادی دارد. این پروژه توسط چارلز هوسکینسون، یکی از بنیانگذاران گذشته اتریوم تاسیس شد. این ارز رمزنگاری شده قبلا اثبات شده است، یک الگوریتم اجماعی که اتریوم هنوز در حال مهاجرت به آن است. اثبات سهام نه تنها امکان انجام معاملات سریع‌تر و ارزانتر را ندارد، بلکه سازگار با محیط زیست نیز است. اتریوم کاردانو را در اکوسیستم DeFi  مالی غیر متمرکز شکست می‌دهد. کاردانو هنوز قراردادهای هوشمندی را بر روی پلتفرم خود منتشر نکرده است، اما این کریپتو کارنسی قصد دارد این ویژگی را در سال 2021 اضافه کند. اتریوم در حال حاضر صدها برنامه غیرمتمرکز بر روی پلتفرم خود دارد و تعداد کاربران این شبکه بسیار بیشتر از کاردانو است.

Chainlink (LINK)

Chainlink (LINK) یک نشانه Ethereum است که به شبکه اوراکل غیرمتمرکز Chainlink قدرت می بخشد. این شبکه به قراردادهای هوشمند در اتریوم این امکان را می‌دهد تا صورت کاملا ایمن به منابع داده‌های خارجی، سیستم‌های پرداخت و APIها  متصل شوند. مدت کوتاهی پس از راه اندازی، نام Chainlink تغییر کرد تا بازار اصلی آن را بهتر نشان دهد. Chainlink در سال 2019 یک همکاری استراتژیک با Google ایجاد کرد. این توافق نامه پروتکل Chainlink را در استراتژی قرارداد هوشمند Google تضمین کرد. این حرکت به عنوان یک پیروزی بزرگ توسط سرمایه گذاران تلقی شد زیرا به کاربران امکان می دهد به 2 سرویس ابری محبوب گوگل متصل شوند.

بهترین صرافی برای استخراج ارز دیجیتال

بهترین مبادله ارز رمزنگاری شده برای شما بستگی به نیاز شما به عنوان یک سرمایه گذار دارد. صرف نظر از اینکه شما دارنده بلند مدت هستید یا معامله گر روزانه، امنیت صرافی باید در اولویت های اصلی شما قرار گیرد. مبادلات مستقر در ایالات متحده امنیت بالایی را ارائه می‌دهند، به طور معمول احراز هویت 2 مرحله‌ای و ذخیره سازی سرد برای دارایی‌های دیجیتالی شما را دارند. در میان مبادلات ارزهای رمزنگاری شده در بازار، Coinbase ، Gemini و Webull برخی از بهترین مکان ها برای شروع سرمایه گذاری در رمزنگاری هستند. Gemini منحصر به فرد است زیرا به شما اجازه می‌دهد فقط برای نگه داشتن دارایی از موقعیت‌های ارزهای رمزپایه خود بهره ببرید. اگر دارنده یا سرمایه‌گذار بلند مدت هستید، این یک استراتژی عالی برای جمع آوری کوین بیشتر است. Coinbase دارای بهترین رابط کاربری از بین 3 گزینه است و برنامه Coinbase Learn آن به سرمایه گذاران در زمینه رمزنگاری برای یادگیری فناوری بلاک چین پرداخت می‌کند.

کلام آخر

ارزهای دیجیتال، محصولات مالی غیر متمرکز و استخراج ارز هنوز در مراحل اولیه خود هستند. اگر به تازگی وارد دنیای رمزارزها شده‌اید، ممکن است تنها با سرمایه گذاری در سرمایه‌های ریسک و ایجاد مجموعه ای از ارزهای رمزنگاری شده که به طور گسترده معامله می‌شوند، به شما خدمات بیشتری ارائه شود. عرضه اولیه کوین می‌تواند وسوسه انگیز باشد، به ویژه با افزایش سهموی مشترک ICO ها. سقوط شدید پس از ICO تقریبا متداول است. ارزهای ثابت بیشتر به جلوگیری از برخی نوسانات کمک می‌کنند و نقدینگی بهتری را نسبت به ارزهای دیجیتال جدید ایجاد می‌کنند. این مهم است که بدانید یک ارز رمزنگاری شده کجا قابل معامله است و بازار آن ارز رمزنگاری شده چقدر است. بسیاری از سرمایه گذاران اولیه، خود را بدون راهی مناسب برای خروج از موقعیت می‌دانند. اگر رمزارزها باقی بمانند، برخی از فرصت‌های بسیار خوب در بین رایج ترین ارزهای معامله شده وجود دارد، در حالی که ریسک ناشی از رها شدن پروژه‌ها یا کمبود نقدینگی را نیز به حداقل می‌رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Lopiro

تجارتی امن در دنیای لوپیرو | خرید، فروش و نگهداری ارز های دیجیتال امنیت و سرعت ارمغان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در دنیای لوپیرو

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]