اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009065546215567

میثم شکری ساز کیست و چطور به موفقیت رسید؟

کد: 140009065546215567

https://bit.ly/3HSxkDc

، (اخبار رسمی): میثم شکری ساز متولد 1365 و دارای مدرک دکتری کارآفرینی است. به یمن خدماتی که در حوزه کارآفرینی برای جامعه خود انجام داد، تا کنون توانسته دوبار تندیس کارآفرین برتر را دریافت کند. روحیه علم آموزی ایشان باعث شد که هرگز دست از آموختن بر ندارد و مدرک MBA خود را نیز از دانشگاه اشتبایس برلین آلمان اخذ کرد.

میثم شکری ساز کیست و چطور به موفقیت رسید؟
میثم شکری ساز کیست
میثم شکری ساز کیست و چطور به موفقیت رسید؟
میثم شکری ساز کیست

اگر شما هم به دنبال رویای بزرگ خود هستید، این توصیه از میثم شکری ساز را فراموش نکنید: هدف گذاری دقیق، تلاش، تلاش و تلاش

میثم شکری ساز کیست و چطور به موفقیت رسید؟
موفق شدن در بسیاری از موارد به راحتی با دنبال کردن رد پای دیگر افراد موفق برای شما رخ می دهد. از افراد موفقی که می توانید با قدم نهادن در راه آن ها، زودتر به اهداف خود برسید، دکتر میثم شکری ساز است. در ادامه این مطلب قصد داریم درباره ایشان و مسیر موفقیتش بیشتر صحبت کنیم...
همه بسیار شنیده ایم که تا تلاش و پشتکار در کار نباشد، موفقیتی هم حاصل نمی شود. پس همین ابتدا خیال تان را راحت کنیم که موفقیت یک شبه، چیزی چون خیال باطل نیست. با مروری بر زندگی افراد موفق به این باور خواهید رسید که همه آن ها مسیر سخت و پر چالشی را طی کرده اند. دکتر میثم شکری ساز نیز از همان افراد موفقی است که از شکست و زمین خوردن نهراسیده و با پشتکار و جدیت اهداف خود را یک یه یک محقق کرده است. اما چطور و چگونه؟
پشتکار، عزم راسخ و هدف گذاری همان مهارت هایی است که میثم شکری ساز در آن خبره است و به کمک همان ها توانسته به موفقیت های بزرگی برسد. اما اجازه دهید، به معرفی بیشتر دکتر میثم شکری ساز بپردازیم...
دکتر میثم شکری ساز کیست؟
میثم شکری ساز، جوانی مستعد، خلاق، پر توان و تلاشگری است که در روزهای اوج جوانی اش اهداف بلند پروازانه ای در ذهن داشت و برای رسیدن به آن ها حاضر بود از خوش گذرانی های جوانی و تفریحات خود بگذرد. در این مسیر او با چالش های بزرگی رو به رو بود، اما هیچ چیز نتوانست مانع او شود. درست در زمانی که دیگر هم سن و سال هایش مشغول جوانی کردن و تحصیل بودن، او در کنار تحصیل، مشغول به کار بود و حتی از زمان استراحت خود کم کرده بود.
اما با این حال، دغدغه او در آن زمان اشتغال زایی برای جوانان هم سن و سالش بود. چرا که می دید علی رغم تحصیلات بالایی که جوانان هم وطنش دارند، فرصت کار به اندازه و کافی برای آن ها وجود ندارد. ایده های کارآفرینی در همین لحظات در ذهن میثم شکری ساز نقش بست تا شاید بتواند کمی از بیکاری جامعه خود کم کند. اگر میخواهید درباره میثم شکری ساز بیشتر بدانید، به این آدرس مراجعه کنید: 
https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1041242
همین موضوع شده بود دغدغه شبانه روزی او و در آخر هم به هدفش رسید. به گونه ای که امروز شاهد صدها جوانی است که به لطف خدمات آموزشی او، در حوزه های مختلف کارآزموده شده اند. علاوه بر این روز به روز درحال توسعه کسب و کارش و جذب نیروهای جوان پویا و مستعد بیشتری است و برای تک تک آن ها فرصت رشد و توسعه را فراهم می کند. اگر نگاه ریزبینانه ای به فرصت های شغلی که میثم شکری ساز فراهم کرده است، داشته باشید، می بینید که تک تک این افراد قدم در راه بزرگتری گذاشته اند که همان رونق اقتصادی جامعه است...
نگاه ریزبینانه تر به مسیر موفقیت میثم شکری ساز
دکتر میثم شکری ساز متولد 1365 است و دارای مدرک دکتری کارآفرینی است. به یمن خدماتی که در حوزه کارآفرینی برای جامعه خود انجام داد، تا کنون توانسته دوبار تندیس کارآفرین برتر را دریافت کند. روحیه علم آموزی ایشان باعث شد که هرگز دست از آموختن بر ندارد و مدرک MBA خود را نیز از دانشگاه اشتبایس برلین آلمان اخذ کرد. علاوه بر این در مقطع لیسانس دارای مدرک مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی است.
همزمان با تحصیل، کسب و کار خود را توسعه داد تا جایی که امروز مدیر عامل هولدینگ بزرگی است و توانست گام های بزرگ و مهمی در راستای آموزش مجازی بردارد. به گونه ای که فرصت آموزش را برای بسیاری از هموطنان خود در سراسر کشور فراهم کرد. دید باز، خلاقانه و آگاهانه ایشان به شرایط اقتصادی و کسب و کارهای کوچک و بزرگ باعث شده است، همه ایشان را به عنوان یک مشاور حرفه ای کسب و کار نیز بشناسند.
اگر شما هم به دنبال رویای بزرگ خود هستید، این توصیه از میثم شکری ساز را فراموش نکنید: هدف گذاری دقیق، تلاش، تلاش و تلاش 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش