اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145558017700

لوله پلی اتیلن و راهنمای خرید

کد: 140009145558017700

https://bit.ly/3Es2D5O

، (اخبار رسمی): لوله پلی اتیلن لوله ای است از جنس پلی اتیلن. قیمت لوله پلی اتیلن ثابت نیست و هر روز تغییر میکند، مهمترین معیار برای خرید لوله پلی اتیلن معتبر بودن شرکت تولید کننده آن است ،پس با انتخاب شرکتی معتبر میتوانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خرید کنید.

لوله پلی اتیلن ، قیمت لوله پلی اتیلن ،  خرید لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن و راهنمای خرید

پلی اتیلن گلیکول

پلی اتیلن گلیکول به عنوان یکی از انواع پلیمرهای پر کاربرد در صنایع مختلف از جمله بخشهای پزشکی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده ی پلیمری از مونومر اتیلن گلیکول تشکیل شده و تحت عمل پلیمریزاسیون، زنجیره های پلیمری به طول های مختلف را تشکیل می دهد.

پلی اتیلن سبک

پلی اتیلن سبک به عنوان خانواده‌ای از گرمانرمها محسوب می شود. این پلی‌اتیلن دارای زنجیره ی شاخه دار بوده و از ویژگیهای آن میتوان به نیروی بین مولکولی ضعیف، استحکام کششی کم، انعطاف پذیری و امکان تجزیه بوسیله میکرو ارگانی‌ها را نام برد. این ماده در بخشهای بسیار متنوعی و به عنوان محصولات کاربردی از جمله: کیسه، فیلم، ظروف، اسباب بازی، درپوش، قطعات پلاستیکی، اقلام خانگی، قطعات تزریقی انعطاف پذیر و … مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی اتیلن سنگین

پلی اتیلن سنگین از نفت بدست می آید. به طور تقریبی هر 1.75 کیلوگرم نفت خام یک کیلوگرم پلی اتیلن سنگین تولید می کند. پلی اتیلن سنگین در واقع یکی از عمومی ترین و پرمصرف ترین نوع از پلاستیک ها است. از ویژگیهای این ماده دارا بودن زنجیره مولکولی فشرده است که همین عامل، باعث افزایش دانسیته و کاهش انعطاف پذیری آن می باشد. این نوع پلیمر مقاومت ضربه ای کمتری نسبت به پلی اتیلن سبک داشته و در برابر مواد شیمیایی دارای مقاومت خوبی است.

دوام و عمر لوله پلی اتیلن چقدر است؟

دوام و عمر لوله پلی اتیلن با توجه به مشخصات فیزیکی و شیمیایی محل قرارگیری آن که شامل آب، فاضلاب، گاز و خاک هستند، تعیین می‌گردد. در واقع شما می توانید با توجه به دوام لوله در این شرایط مشخص شده هزینه و قیمت واقعی آن ‌را محاسبه نمائید. به طور کلی در سیستم های قدیمی از لوله های فلزی استفاده می شد، با توجه به اینکه خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی منجر به مشکلاتی مانند رسوب گذاری و کاهش فشار آب در آبیاری و گرفتگی لوله ها و پایین آمدن ضریب بهداشتی آب شرب در مصارف خانگی می شد در نتیجه خسارات و هزینه های بسیاری را جهت تعمیر لوله ها به همراه داشت. همچنین پوسیدگی و خوردگی لوله های فلزی هم از داخل و هم از خارج بر عملکرد هیدرو لیکی آنها تاثیر منفی می گذاشت. با توجه به همه این موارد  در کشورهای غربی و ایران انتقال آب از طریق لوله های فلزی دیگر انجام نمی شود و منسوخ شده است. 

در حال حاضر در اکثر پروژه ها از لوله پلی اتیلن استفاده می شود. این لوله ها برخلاف محصولات قدیمی، زنگ زدگی نداشته و شما می تواند در مدت زمان طولانی از آنها استفاده نمائید. از دیگر ویژگی های مثبت این لوله ها میتوان به مواردی مانند: کارامد شدن هزینه ها و صرفه جویی در منابع اشاره کرد. همچنین لوله های پلی اتیلن  دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی نسبت به لوله های فلزی سنتی بوده و در برابر خمیدگی بسیار مقاوم هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن در حال حاضر با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی هر روز متفاوت است. نکته مهمی که در مورد قیمت لوله پلی اتیلن لازم است به آن توجه کنید این است که هزینه این محصول به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن نیز وابسته است. همچنین لوله های لوله پلی اتیلن دارای قطرهای مختلفی هستند که  از 20 میلیمتر شروع شده و به 2400 میلیمتر نیز می رسد. ناگفته نماند که قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیمی با فشار کاری لوله داشته و هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله شما نیز بالاتر می رود.

خرید لوله پلاستیکی:

امروزه استفاده از لوله های پلاستیکی بیش از پیش رواج یافته است. این لوله ها نسبت به لوله های فلزی مزایایی دارند که سبب گشته طرفداران خود را داشته باشند. برای مثال بسیاری از لوله های فلزی پس از مدتی دچار خوردگی می شوند درحالی که لوله های پلاستیکی نمی شوند. لوله های پلاستیکی به دو گروه ترمو پلاستیک ها و ترموست ها تقسیم می شوند. لوله های پلی اتیلن نمونه ای از ترمو پلاستیک ها هستند.

خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن

خرید لوله پلی اتیلن از راه­های متعددی امکان پذیر است. در این بخش قصد داریم مطمئن­ترین راه­ها و در عین حال ساده­ترین آن ها را بیان نماییم. یکی از مهم­ترین نکات در هنگام خرید لوله پلی اتیلن، توجه به معتبر بودن شرکت تولید کننده­ی آن می­باشد. با انتخاب یک شرکت معتبر، می­توانید از با کیفیت ترین مواد بهره مند گردید.

شرکت وزین پلاست سالیان زیادی است که به ارائه ی انواع محصولات پلاستیکی و لوله­های پلی اتیلن به تمامی متقاضیان می­پردازد. خرید لوله پلی اتیلن از شرکت وزین پلاست (www.vazin-plast.com) از طریق سایت اینترنتی فروش وزین پلاست امکان پذیر می­باشد. به راحتی می­توانید در هر زمان و مکانی، به سایت شرکت وزین پلاست مراجعه نمایید و پس از انتخاب محصول خود، آن را ثبت سفارش نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی