اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145558217700

شناخت لوله پلی اتیلن در انواع مختلف

کد: 140009145558217700

https://bit.ly/3Im8ImE

، (اخبار رسمی): از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی فروش لوله پلی اتیلن.پلی اتیلن قبل از پایان جنگ یک راز محرمانه بود زیرا به عنوان روکش کابل زیر اب از ان استفاده میکردند.همچنین پلی اتلین لوله ای است که از جنس پلی اتیلن ساخته شده.

فروش لوله کاروگیت

لوله کاروگیت Corrugated Pipe از نمونه لوله‌هایی است از جنس پلی‌اتیلن دوجداره.سطح خارجی این نوع لوله از جنس فنری (اسپیرال) بوده و سطح داخلی آن صیقلی و یکپارچه است. این نوع لوله (کاروگیت) به لوله فاضلابی نیز شناخته می­شود.این لوله همان طور که گفته شد داری دوجداره جدا از هم (بیرونی موج‌دار و داخلی صیقلی) است که برای عبور دادن سیالات فاضلابی و پسماند های صنعتی به کار می­رود. لوله کاروگیت دارای فشار بار داخلی نیست به این معنا که سیالات فاضلابی اسیدی در زمان عبور از دخل این لوله فشار بار داخلی ایجاد نمی‌کنند.این لوله عملاً به مثابه یک جوی آب زیرزمینی عمل می­کند که برای انتقال سیالات استفاده می­شود. این نوع لوله دارای یک سطح بیرونی کنگره‌دار و حلقه‌ای با استحکام بالا است و تمامی فشارهای موجود سطحی و زیرسطحی (بار زنده یا بار مرده) زا تحمل می­کند.دلیل اینکه لایه بیرونی را به شکل حلقه‌ای ساخته‌اند برای این است که استحکام لوله را بالا ببرند. در یک نگاه کلی قیمت فروش لوله کاروگیت در مقایسه با سایر لوله‌ها (بتنی، سرامیکی، فلزی) ارزان تر است قیمت لوله کاروگیت با توجه به اینکه چه نوع استفاده­ای دارد ، چه اندازه و چه میزان بار فشار را تحمل می‌کند متفاوت است اما به شکل کلی قیمت آن از هر متر 12 هزار تومان تا هر متر 2 میلیون 400 هزار تومان متغیر است. در اینجا یک لیست به‌روز شده از قیمت انواع لوله‌های کاروگیت را به شما ارائه می­دهیم. وزین پلاست در فروش لوله پلی اتیلن حرف اول را می زند.

فروش اینترنتی اتصالات پلی‌اتیلن

برای خرید لوله و اتصالات پلی‌اتیلن ابتدا باید وارد وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی شده و انواع لوله و اتصالاتی را که به روش اینترنتی به فروش می­رسانند را بررسی کنید. یکی از یک وب‌سایت های معتبر و باتجربه در زمینه فروش لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، فروشگاه «وزین پلاست» است که از روش فروش لوله پلی اتیلن اینترنتی تعداد بسیاری از محصولات خود را در معرض فروش گذاشته است.این محصولات از باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین قیمت بازار در دسترس خریداران قرارگرفته‌اند که می­توانید از طریق شماره درج‌شده در وب‌سایت محصول خود را سفارش داده و آن را خریداری کنید.

لوله پلی اتلین

لوله‌ پلی‌اتلین همان طور که از نامش پیداست لوله‌ای است که از جنس پلی‌اتیلن تولید شده است. استفاده از پلی‌اتیلن برای ساخت انواع لوله، باعث برخورداری از خصوصیت­های ویژه‌ای در لوله‌ها می­گردد که به آن محبوبیت فراوانی بخشیده است. مزایای لوله‌های پلی‌اتیلن بسیار است و اشاره به برخی از آن‌ها باعث نادیده گرفتن خصوصیات منحصربه‌فرد دیگر آن می­گردد؛ اما در اینجا سعی می‌کنیم به مهم‌ترین خصوصیات آن اشاره‌کنیم:

لوله‌های پلی‌اتیلنی از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردارند و به همین جهت در زمان استفاده از لوله و اتصالات پلی‌اتیلنی، بسیار قابل‌اطمینان خواهند بود،وزن این لوله‌ها با وجود استحکام و مقاومت بالایشان بسیار سبک است و به همین جهت در زمان حمل‌ونقل، بارگیری و بهره‌برداری کار را بسیار سهل و آسان می­کنند، همان طور که اشاره شد فرایند نصب و بهره‌برداری از این لوله‌ها بسیار کار ساده و راحتی است و بر خلاف لوله‌های فلزی نصب کنندگان را با دردسر مواجه نمی­کند،تنوع و گوناگونی لوله‌های جنس پلی‌اتیلن باعث شده است که آن­ها را به عنوان بهترین انتخاب در پروژه‌های مختلف معرفی کنند،که این نوع لوله‌ها از شعاع خمش بسیار خوبی برخوردارند و مقاومت بسیار عالی در مقابل درجه حرارت بالا و گرمای زیاد از خود نشان می­دهند.

تاریخچه جالب پلی اتیلن چیست؟

در 27 مارس 1933، دو شیمیدان آلی که برای آزمایشگاه تحقیقاتی صنایع شیمیایی امپریال کار می کردند، مواد شیمیایی مختلف را آزمایش کردند. RO Gibson و EW Fawcett ، ماده مومی سفید و مومی که آن ها آزمایش می کردند به یک ماده انقلابی تبدیل می شد که جهان را تغییر می داد. 

 به نظر می رسد ظرف آزمایش آن ها نشتی داشته و تمام فشار از بین رفت. ماده سفید مومی وجود داشت که بسیار شبیه پلاستیک بود. با تکرار و تجزیه و تحلیل دقیق این آزمایش، دانشمندان دریافتند که از دست دادن فشار فقط تا حدی به دلیل نشت بوده است. دلیل اصلی آن فرآیند پلیمریزاسیون بود که با پشت سر گذاشتن پلی اتیلن اتفاق افتاده بود.

در سال 1953 (کارل زیگلر از موسسه قیصر ویلهلم و ارهارد هولزکامپ HDPE ( پلی اتیلن با چگالی بالا را اختراع کردند. از آن جا، دو سال بعد در سال 1955 ، HDPE  به عنوان لوله تولید شد. آیا می دانستید که پلی اتیلن نقش حمایتی کلیدی در جنگ جهانی دوم داشت؟ ابتدا از آن به عنوان روکش کابل زیر آب و سپس به عنوان عایق حیاتی برای کاربردهای حیاتی نظامی به عنوان عایق راداری استفاده شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی