اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145558317700

آشنایی با اتصالات پلی اتیلن در انواع مختلف

کد: 140009145558317700

https://bit.ly/3rGo1k6

، (اخبار رسمی): برای طراحی یک شبکه لوله کشی فقط لوله پلی اتیلن اهمیت ندارد ، بلکه اتصالات پلی اتیلن از اهمیت زیادی برخوردار است و بدون وجود ان این طراحی غیر ممکن است. اتصالات لوله پلی اتیلن انواع مختلفی دارد. اطلاعات کافی را از سایت وزین پلاست بخوانید ،صمیم بگیرید و با خیال راحت خرید پلی اتیلن راحتی داشته باشید.

اتصالات پلی اتیلن ، اتصالات لوله پلی اتیلن ،  خرید پلی اتیلن
آشنایی با اتصالات پلی اتیلن در انواع مختلف

اتصالات پلی‌اتیلن آب رسانی

اتصالات پلی‌اتیلن پیچی در سیستم های آبیاری تحت فشار قطره‌ای و بارانی و روش های آب رسانی مورد استفاده قرار می­گیرد. اتصالات پیچی شامل اجزایی می‌شوند که در زیر به آن­ها اشاره می‌کنیم:

  1. بدنه
  2. اسپلیت رینگ
  3. سرپیچ
  4. بوشینگ
  5. اورینگ

تولید اتصالات پیچی در انواع مختلف نر و مادگی و بعضاً فلنجدار انجام می­شود. آن­ها از جنس پلی‌اتیلن سخت ساخته‌شده‌اند که فشارهای بسیار زیادی(بالای 10 اتمسفر) را به راحتی تحمل می‌کنند.اتصالات پیچی جهت متصل کردن مستقیم لوله‌ها و قسمت‌هایی از لوله‌ها برای هماهنگی با اندازه‌های مختلف و همین طور برای مواردی چون تنظیم و با اندازه‌گیری جریان سیال استفاده می‌شوند.این نوع از اتصالات برای انواع مختلفی از لوله‌های پلی‌اتیلن نرم که قطر خارجی‌شان بین 20 تا 125 میلی متر است مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رابط پلی ­اتیلن

متصل کردن لوله‌های پلی‌اتیلن به شیوه‌های مختلفی صورت می­گیرد، و این اتصال از طریق جوش سر به سر ( بات فیوژن) ، الکتروفیوژن و یا اتصالات پیچی (در سایز های 20 تا 125) استفاده می‌شود.از روش جوشی در سایزهای بالا استفاده می‌شود که از این طریق قطرهای مختلف لوله پلی‌ اتیلن را به وسیله رابط تبدیلی می‌توان به هم وصل کرد. اتصال رابط های پلی‌اتیلن به یکدیگر کار بسیار ساده­ای است. به این شکل که دو طرف لوله را بعد از اینکه تراش دادیم و صاف کردیم در داخل همدیگر قرار می­دهیم و بعد از آن به وسیله یک واشر میانی و پیچاندن دو طرف رابط ( به صورت مهره ماسوره­ای هستند) به یکدیگر وصل شده و محکم می‌گردند.مشخصات فنی این رابط های پلی‌اتیلن به شرح زیر می‌باشد:

  1. سایز و اندازه: بین 20 تا 110 میلی­متر
  2. جنس بدنه: پلی‌پروپیلن کوپلیمر (UV مقاوم)
  3. جنس اورینگ: از لاستیک EPDM ساخته شده است که مورد مصرف آن لوله های آب آشامیدنی است
  4. جنس بوشینگ:پلی پروپیلن EP
  5. جنس سرپیچ: پلی‌پروپیلن کوپلیمر
  6. جنس اسپلیت رینگ: پلی استال

انواع اتصالات پلی‌اتیلن بسیار گسترده است و هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی­های منحصر به خودش است. این نوع اتصالات در طیف های مختلفی تولید می‌شوند. سه راهی پلی‌اتیلن هم یکی از این نوع اتصالات می‌باشد.این نوع اتصالات در انواع مختلفی تولید می‌شود و بسته نیاز پروژه در انواعی چون الکتروفیوژن، پیچی و جوشی ساخته می­شود. 

خرید مواد پلی اتیلن

در صورت خرید پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک امروزی برای شما عرضه می شود؛ پلی اتیلن با چگالی بالا مخفف HDPE که به ویژه برای کاربردهای صنعتی یا مهندسی مناسب است. مانند بسیاری از پلاستیک های دیگر، HDPE اغلب جایگزین مواد سنگین تری می شود که به شرکت ها در دستیابی به اهداف پایداری کمک می کند. ورق های HDPE یکی از پلاستیک های بسیار متنوع و مقرون به صرفه است، مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و اصطکاک کم ایجاد می کند که آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل کرده است، اگرچه دلایل زیادی نیز وجود دارد؛

-وزن سبک و در عین حال فوق العاده قوی را دارا است. آن را با استفاده از کوزه HDPE که وزن آن حدود 55 گرم است و می تواند 4.5 لیتر آب را حمل کند، آزمایش کنید.

– به راحتی جوش داده می شود و برای ماشین کاری روی CNC یا ماشین های سنتی عالی است. HDPE یک سطح صاف خوب ایجاد می کند.

– ماندگاری بالایی دارد و در برابر آب و هوا مقاوم است. 

– در برابر کپک، پوسیدگی و حشرات مقاوم است، بنابراین برای لوله های آب زیرزمینی عالی است. 

– دارای اصطکاک کم و مقاومت در برابر سایش است، به همین دلیل، احتمالاً بیشتر از هر پلاستیک دیگری به عنوان نوار سایش کم اصطکاک در نوار نقاله و خطوط تولید شرکت استفاده می شود. HDPE Sheet به نوار نقاله به عنوان راه آهن محافظ ثابت شده است. 

– خرید پلی اتیلن به عنوان یک پلاستیک ایمن برای مواد غذایی شناخته شده است و به همین دلیل در آشپزخانه ها برای خرد کردن تخته استفاده می شود.

– تقریباً به هر شکلی قالب گیری می شود.

خرید بطری پلی اتیلن

ارسال عمده بطری های PET یک گزینه مقرون به صرفه است زیرا پلی اتیلن یک ماده قوی و سبک است که در برابر خرد شدن مقاوم است. دوام پلی اتیلن، کیفیت بالا و قیمت مناسب به محصول می دهد. ظروف PET کاربر پسند و پایدار هستند و بیشتر برای بازی مناسب هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی