اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145558617700

آشنایی با لوله پلی اتیلن قطره‌ای و قیمت انواع مختلف

کد: 140009145558617700

https://bit.ly/3GgWtpG

، (اخبار رسمی): لوله پلی اتیلن قطره ای در در کشاورزی کابرد بسیاری دارد ، این لوله از جنس پلی اتیلن نرم است ولی تمام خواص پلی اتیلن سخت را داراست. لازم به ذکر است که قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی متغیر است. لوله پلی اتیلن کابلی در صنعت برق و مخابرات استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن قطره ای ، قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی ، لوله پلی اتیلن کابلی
آشنایی با لوله پلی اتیلن قطره‌ای و قیمت انواع مختلف

لوله پلی اتیلن قطره ای

خرید لوله پلی اتیلن قطره ای با قیمت مناسب یکی از دغدغه های اصلی مشتریان و کشاورزان است. در این قسمت نکات مهمی که باید در خرید این لوله ها به آنها توجه داشته باشید را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم:

  1. کیفیت مناسب مواد استفاده شده در ساخت لوله
  2. کارخانه تولید کننده لوله پلی اتیلن و برند آن
  3. دارا بودن نشان استاندارد لوله پلی اتیلن قطره
  4. دارا بودن تأییدیه معاونت آب و خاک
  5. میزان ضخامت لوله پلی اتیلن قطره
  6. دارا بودن مقاومت نسبت به نور آفتاب و تغییرات دمایی و فشار
  7. کشور سازنده لوله پلی اتیلن قطره ای
  8. لوله و اتصالات پلی اتیلن آبیاری قطره ای و اهمیت استفاده از آنها
  9. در این قسمت اهمیت استفاده از لوله و اتصالات پلی اتیلن آبیاری قطره ای را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.
  10. دارا بودن تنوع زیاد برای سهولت در کار پلی اتیلن قطره ای
  11. بهره گیری از روش اتصال بسیار ساده و آسان  آن
  12. مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی و کود شیمیایی این نوع لوله
  13. مقاوم بودن در برابر اشعه ماوراء بنفش و پوسیدگی این نوع لوله
  14. سهولت در باز و بسته شدن ابن نوع لوله
  15. مقاوم بودن در برابر رطوبت و پوسیده گی لوله 
  16. عمر طولانی این لوله
  17. قیمت ارزان و مرقوم به صرفه لوله

______________________________________________

انواع لوله پلی‌اتیلن آبرسانی

لوله‌های پلی‌اتیلن دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن­ها بر اساس کاربردشان طبقه‌بندی شده و مورد استفاده قرار می­گیرند.

یکی از پر کاربردترین انواع لوله پلی‌اتیلن آبرسانی می­باشد.

رنگ این لوله به رنگ سیاه است و در کناره آن یک خط باریک آبی کشیده شده و همین خط آن را از دیگر انواع لوله‌های پلی‌اتیلن متمایز می­کند.

از عمده‌ترین و شاید مهم‌ترین کاربرد این نوع لوله‌ها،همان طور که از نامش پیداست کمک به شبکه آبرسانی و  نقل و انتقال آب از یک نقطه به نقطه دیگر است. این نوع لوله از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و البته در کنار این استحکام بالا وزنی سبک داشته و به راحتی قابل نصب و اتصال است. از دیگر ویژگی­های آن عدم خوردگی و رسوب‌گذاری است که باعث شده این لوله بسیار کاربردی باشند.بعلاوه لوله پلی‌اتیلن آبرسانی از طول عمر بالایی نیز برخوردار است و به لحاظ اقتصادی استفاده از آن کاملاً به صرفه است. این نوع لوله برای نقل و انتقال آب شرب بسیار مناسب است ،دلیل آن این است که میکرواورگانیسم های موجود در آب آسیبی به لوله نمی‌رسانند.

______________________________________________

جنس لوله پلی ‌اتیلن کابلی

لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی عموماً از مواد درجه دوم پلی‌اتیلنی ساخته می­شوند و به خاطر اینکه از این لوله‌ها تنها برای ساپرت و کاربرد محافظتی در برابر انواع ضربات و فشار های وارده در پروژه‌های مختلفی چون حفاری، ابرسانی ، کابل‌کشی برق و… استفاده می­شود، موادی که تشکیل‌دهنده این نوع لوله‌های هستند چندان مواد عالی نیستند و بیشتر از زائده‌ها و مواد بازیافتی لوله‌های پلی‌اتیلن ساخته می­شوند. لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی  از نظر نوع مواد تشکیل‌دهنده دارای انواع مختلفی هستند و به همین دلیل قیمت آن­ها نیز گاهی بسیار متفاوت از یکدیگر است. در واقع لوله‌ پلی ‌اتیلن کابلی اقسام  متنوعی دارند که از نظر قیمت با یکدیگر فرق می­کنند. به این معنا که در عین اینکه این لوله‌ها در ردیف لوله‌های درجه دوم قرار می­گیرند، قابلیت آن را دارند که از لحاظ کیفیت در درجه‌های 3 و یا 4 هم قرار بگیرند.. به این شکل که در ترکیبات مواد تولیدکننده لوله‌های کابلی مقدار «گرانول» یا همان ضایعات پلیمری که معمولاً از جنس پلاستیکی هستند، بیشتر از مواد پلی‌اتیلنی است و همین امر کیفیت لوله را از نظر مقاومت و استحکام در برابر فشار و ضربه‌پذیری به حداقل می­رساند. لوله‌های که جزو لوله‌های درجه سوم و درجه چهارم پلی‌اتیلنی قرار می­گیرند بعد از آنکه بارگیری می­شوند دچار شکستگی شده و به اندازه کوچک در می­آیند، 

چرا لوله کابلی درجه 2 است؟

با توجه به نوع استفاده از لوله‌ پلی‌ اتیلن کابلی می­توان از جنس درجه دوم برای پروژه­های خود استفاده کرد.ممکن است که لوله­های درجه دوم کابلی از کیفیت و مرغوبیت لوله‌های پلی‌اتیلنی آبرسانی برخوردار نباشند،اما این امر به هیچ‌وجه نشانگر بی‌کیفیت بودن و خارج از استاندارد بودن این لوله‌ها نیست. این تفاوت و این نوع نام­گذاری بیشتر به دلیل کارکرد ویژه­ای است که لوله­های درجه دوم دارند، کاربردهایی که در آن­ها صرفاً استفاده از لوله‌های درجه دوم منطقی و درست می­باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی