اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145558112528

قیمت مسکن در منطقه سه تهران در آذرماه

کد: 140009145558112528

https://bit.ly/3dk2mGb

، تهران , (اخبار رسمی): در این گزارش قرار است، قیمت مسکن در برخی از محله های منطقه سه تهران در آذرماه 1400 را بررسی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید خانه در این منطقه هستید تا انتها با ما همراه باشید.

قیمت مسکن در منطقه سه تهران در آذرماه
قیمت مسکن در منطقه سه تهران در آذرماه

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، برای خرید خانه در منطقه سه تهران باید به صورت میانگین بین 50 تا 90 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید؛ این قیمت ذکر شده بسته به نوع محله، لوکیشن خانه، نوع ساخت، امکانات محله، سال ساخت و … متغیر است.

میرداماد یکی از محله‌های گران قیمت این منطقه محسوب می‌شود؛ برای مثال در حال حاضر قیمت یک واحد مسکونی 90 متری، 15 سال ساخت، بدون پارکینگ، متری 50 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

البته قیمت خانه‌های نوساز این منطقه به متری بالای 100 میلیون تومان رسیده است. در حال حاضر یک واحد 93 متری، نوساز، دو خوابه، طبقه سوم، با امکانات (آسانسور- انباری و پارکینگ) متری 90 میلیون و 300 هزار تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است. شما برای خرید این خانه باید 8 میلیارد و 400 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

اسفندیار نیز یکی از محله‌های گران قیمت مسکن در این منطقه است که متوسط قیمت آن به طور میانگین بین 60 تا 75 میلیون تومان است. در حال حاضر یک واحد 112، دو خوابه، 15 سال ساخت، طبقه اول با امکانات (آسانسور-انباری- پارکینگ) در سایت ملکی دلتا متری 76 میلیون تومان آگهی شده است.

قیمت خرید آپارتمان‌های با عمری بنای بین 2 تا 5 سال در محله پاسداران بین 80 تا 90 میلیون تومان (هر متر مربع) است که بسته به امکانات و لوکیشن محله قیمت آن متفاوت است.

ملاصدرا یکی دیگر از محله های این منطقه است. در محله ملاصدرا امکان خرید خانه با قیمت پایین‌تر از متری 50 میلیون تومان امکان‌پذیر است. اما این واحدهای مسکونی اغلب با سال ساخت بالا و امکانات پایین هستند.

اگر به دنبال خرید مسکن در منطقه 3 تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت ملکی دلتا فایل‌های بیشتری را مشاهده و اقدام به جستجوی ملک متناسب با بودجه خود کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله دلتا

مجله اینترنتی دلتا هر روز شما را از جدیدترین مطالب در بخش های سلامتی، هنر آشپزی، گردشگری، دکوراسیون، حقوقی، اخبارمسکن و صدها موضوع دیگر مطلع می نماید. مجله اینترنتی دلتا می تواند سرگرمی روزانه شما باشد و مطمئناً با یکبار مطالعه مجله دلتا، آن را به دیگران هم توصیه می کنید. علاوه بر این در بخش ثبت و جستجوی ملک، مالکان و متقاضیان براحتی می توانند ملک خود را ثبت و یا ملک مورد نظر خود را جستجو کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه