اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009165565812528

برای خرید خانه در منطقه 8 چقدر باید نقدینگی داشت؟

کد: 140009165565812528

https://bit.ly/3ozxszX

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال خرید خانه در منطقه 8 تهران هستید تا انتها با ما همراه باشید تا قیمت مسکن در برخی از محله های این منطقه را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید متناسب با بودجه خود برای خرید ملک در این منطقه تصمیمگیری کنید.

برای خرید خانه در منطقه 8 چقدر باید نقدینگی داشت؟
برای خرید خانه در منطقه 8 چقدر باید نقدینگی داشت؟

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، شما برای خرید خانه در منطقه 8 تهران به صورت متوسط باید برای هر متر مربع بین 25 تا 28 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

یافتن خانه‌های زیر متری 30 میلیون تومان در برخی از محله‌های این منطقه امکان‌پذیر است. البته شایان ذکر است که این خانه‌ها در لوکیشن و با امکانات مناسبی نیستند.

برای مثال در حال حاضر یک واحد 68 متری، یک خوابه، 17 سال ساخت، طبقه همکف بدون امکانات در محله نارمک متری 27 میلیون 500 هزار تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

اگر نقدینگی کمی برای خرید خانه در منطقه 8 تهران را دارید، شما در محله وحیدیه امکان یافتن خانه‌های متری بین 20 تا 23 میلیون تومان را خواهید داشت. البته با این میزان نقدینگی نمی‌توانید به سراغ واحدهای مسکونی نوساز در این محله بروید.

قیمت مسکن در محله تسلیحات از متری 20 میلیون تومان آغاز و به 35 میلیون تومان می‌رسد. هم اکنون یک واحد 80 متری نوساز، فول امکانات در این محله متری 32 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

هفت حوض که نام آن برای بسیاری آشناست، یکی از محله‌های گران قیمت منطقه 8 تهران محسوب می‌شود. قیمت خانه در این محله از متری 30 میلیون تومان آغاز و تا 60 میلیون تومان نیز رسیده است.

هم اکنون یک واحد مسکونی 151 متری، نوساز با امکانات کامل در این محله متری 59 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است. شما برای خرید این خانه باید نزدیک به 9 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید.

شما در محله دردشت نیز امکان یافتن خانه با تنوع قیمت‌های مختلف (از 23 تا 40 میلیون تومان) را خواهید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله دلتا

مجله اینترنتی دلتا هر روز شما را از جدیدترین مطالب در بخش های سلامتی، هنر آشپزی، گردشگری، دکوراسیون، حقوقی، اخبارمسکن و صدها موضوع دیگر مطلع می نماید. مجله اینترنتی دلتا می تواند سرگرمی روزانه شما باشد و مطمئناً با یکبار مطالعه مجله دلتا، آن را به دیگران هم توصیه می کنید. علاوه بر این در بخش ثبت و جستجوی ملک، مالکان و متقاضیان براحتی می توانند ملک خود را ثبت و یا ملک مورد نظر خود را جستجو کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه