اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009155562217716

آشنایی با قیمت انواع پشم شیشه

کد: 140009155562217716

https://bit.ly/3A8qKVJ

، (اخبار رسمی): در سال های اخیر برای جلوگیری از اسیب های زیست محیطی ، در صنعت پشم شیشه فناوری نانو استفاده شده است.

قیمت پشم شیشه ، پشم شیشه ،خرید پشم شیشه
آشنایی با قیمت انواع پشم شیشه

تجهیزات ایمنی در برابر پشم شیشه

 پشم شیشه از مواد بازیافتی و شیشه ای تولید شده و در نهایت به صورت الیاف سوزنی فشرده در شکل لوله ای، تخته ای و رولی مورد استفاده قرار میگیرند. الیاف موجود در این مواد عایق در صورت ورود به ریه منجر به بیماری های تنفسی خطرناک شده و سرطان زا می باشند. به منظور جلوگیری از بروز این مشکلات، استفاده از تجهیزات ایمنی در برابر پشم شیشه برای کارگران فعال در کارخانه های تولید این مواد و همچنین افرادی که در زمینه فروش و نصب آنها فعالیت دارند الزامی می باشد. از جمله این تجهیزات ایمنی می توان به عینک و دستکش و ماسک های قوی اشاره نمود.

قیمت پشم شیشه لوله

 این نوع پشم شیشه به صورت لوله های با روکش آلومینیوم و بدون روکش تولید شده و برای عایق بندی تاسیسات و لوله های آب و غیره در محیط های مسکونی و صنعتی استفاده میشوند. قیمت های ارائه شده برای این گروه از مواد عایق با توجه به جنس روکش و همچنین ضخامت آنها تعیین می گردد. عایق های لوله ای دارای برش در یک طرف می باشند و از همان قسمت به دور لوله قرار میگیرند. به دلیل تفاوت هایی که در قطر و سایز لوله ها وجود دارد، سایز پشم شیشه ها نیز متفاوت می باشند. این تفاوت در سایز و ضخامت و قطر پشم شیشه در نهایت منجر به تفاوت در نرخ و هزینه ها خواهد شد.

قیمت پشم شیشه تخته ای

نوع تخته ای این مواد عایق که برای دیوار و سقف و کف ساختمان کاربرد دارد، از نظر ضخامت و همچنین جنس روکش متفاوت می باشند. به طوریکه برخی روکش آلومینیوم داشته و نوع دیگری از آنها روکش پارچه ای دارند. بر همین اساس نیز قیمت های آنها متفاوت می باشد که در زمان خرید باید به آن توجه داشت.

خرید پشم شیشه دست دوم

به دلایل مختلف از جمله صرفه جویی در هزینه های اقتصادی ممکن است به خرید پشم شیشه دست دوم فکر کرده باشید. اما سوال این است که آیا پرداخت هزینه حتی اندک برای خرید این نوع پشم شیشه آیا توجیه دارد؟ واقعیت این است که همیشه دست دوم بودن به معنای نداشتن کیفیت نیست، اما دقت بیشتری در زمان انتخاب و خرید این قبیل محصولات باید داشته باشید.

در خرید پشم شیشه دست دوم باید به کیفیت، سالم بودن روکش و عدم پارگی در بخش های مختلف آن دقت کنید. روکش این مواد عایق اهمیت زیادی داشته و نه تنها منجر به استفاده آسان تر خواهد شد، بلکه مقاومت پشم شیشه ها را در برابر تماس با نم و رطوبت نیز افزایش می دهد.

مساله مهم دیگر اینکه، در بسیاری از مواقع می توان با در نظر گرفتن چند نکته آسان در نهایت خرید پشم شیشه نو با قیمت ارزان را انجام داد که در نهایت کیفیت نیز تضمین شده خواهد بود. به عنوان مثال می توان این مواد عایق را از نمایندگی های تهیه کرد که با قیمت کارخانه ارائه می دهند. علاوه براین، با خرید اینترنتی می توان بدون نیاز به مراجعه به مراکز فروش اصلی که اغلب در شهرهای بزرگ هستند، از هر گوشه از ایران محصول مورد نظر را با قیمت های بسیار ارزان تر تهیه کرد.

نحوه خرید پشم شیشه

حبیبی تجارت که از بزرگترین مراکز فروش انواع پشم شیشه کیلویی و متری و عمده و جزئی می باشد، تنوع بالایی را در محصولات ارائه داده و با قیمت مناسب می توانید آنها را تهیه کنید. برای خرید پشم شیشه از این مجموعه ابتدا کافیست محصول مورد نظر را پس از مقایسه ویژگی ها و قیمت و غیره انتخاب نمایید. سپس از طریق شماره های تلفن ذکر شده در پایین صفحه و همچنین سایر راه های ارتباطی می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

تمام سفارشات خرید پشم شیشه در کمترین زمان و با تضمین کیفیت به سراسر ایران ارسال خواهد شد. علاوه براین، کارشناسان فروش حبیبی تجارت آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره رایگان می باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی