اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009155562917716

پشم شیشه آریانا، پشم شیشه ایران و انواع پشم شیشه

کد: 140009155562917716

https://bit.ly/336tIOa

، (اخبار رسمی): پشم شیشه ساختمان انواع مختلفی دارد. پشم شیشه رولی یا پتویی – تخته ای یا پانل – لوله ای پپشم شیشه ای اریانا طبق فاکتور های مختلفی انجام می شود و به سه نوع تقسیم می شود. اگر قصد خرید پشم شیشه ایران را دارید ، حبیبی تجارت از جمله نمایندگی ها و مراکز فروش این محصولات است.

انواع پشم شیشه ساختمانی​

انواع پشم شیشه مورد استفاده در ساختمان از نظر فاکتورهای مختلف قابل تقسیم بندی می باشند. در حالت کلی تمام انواع این مواد و الیاف عایق برای عایق بندی ساختمان در برابر حرارت و صوت مورد استفاده قرار میگیرند. پشم شیشه ها را می توان بر اساس شکل و ساختار به گروه های زیر می توان دسته بندی کرد:

پشم شیشه رولی یا پتویی

این نوع از پشم شیشه ها شبیه به پتو بوده و به صورت رول ارائه میشوند. این گروه از پشم شیشه های ساختمانی بیشتر برای عایق بندی سقف و کف استفاده میشوند.

پشم شیشه تخته ای یا پانل

از دیگر انواع پشم شیشه ساختمانی می توان به نوع تخته ای یا پانل اشاره نمود. این پشم شیشه ها ضخامت بیشتری نسبت به نوع پتویی داشته و به دلیل دانسیته بالا، ضریب نفوذ در آنها کم می باشد. این پشم شیشه ها در عایق بندی دیوار و سقف و کف کاربرد دارد و در انواع مختلف با روکش و بدون روکش در بازار موجود است.

پشم شیشه لوله ای

این پشم شیشه ها کاملا شبیه به لوله با قطرهای مختلف بوده و یک سمت از آن برش داشته و می توان از این طریق روی لوله های تاسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی قرار داد.

محصولات پشم شیشه ایران

در سال 1346 برای اولین بار پشم شیشه ایران با دانش فنی به دست آمده از شرکت سنت گوبن فرانسه و اونرزکورنینگ تولید عایق های حرارتی را با نام ایزوگام آغاز نمود. 

در ابتدای راه این مجموعه تنها یک شعبه در شیراز داشته و به مرور به دلیل افزایش بیش از اندازه تقاضا، در تهران نیز کارخانه تولید پشم شیشه راه اندازی شد. 

در این مجموعه انواع پشم شیشه لوله ای، تخته ای و رولی، ایزوگام و عایق لوله تولید شده و غیره تولید و بیشتر سهم بازار به پشم شیشه تولید شده توسط آن اختصاص یافته است. محصولات پشم شیشه ایران عبارتند از:.

پشم شیشه رولی یا پتویی

از محصولات بسیار پرکاربرد پشم شیشه ایران می توان به پشم شیشه های رولی یا پتویی اشاره نمود که الیاف های سخت استفاده شده در آنها با رزین و حرارت به مقاومت بالایی میرسند. این پشم شیشه ها در انواع مختلف بدون روکش، با روکش آلومینیوم و توری نخ شیشه و همچنین کاغذ در بازار ارائه میشوند..

پانل سخت

پانل های سخت که با نام پشم شیشه تخته ای نیز شناخته شده می باشند از دیگر محصولات پرکاربرد می باشند. این پانل ها به دلیل قرار گرفتن در دمای بسیار بالا و استفاده از مواد رزینی به صورت تخته ای با دانسیته بالا تبدیل میشوند. مانند نوع پتویی این پانل ها نیز به صورت با روکش آلومینیومی و بدون روکش در دسترس بوده و ضخامت آنها بین 25 تا 100 میلیمتر متغیر می باشد.

عایق لوله پشم شیشه

عایق لوله پشم شیشه یا ایزوگام PS از محصولات پرکاربرد پشم شیشه ایران می باشد که بیشتر برای محیط های صنعتی و عایق کردن تاسیسات استفاده میشود. در روند تولید این گروه از عایق های حرارتی و صوتی، الیاف با رزین و گرما فشرده شده و ساختاری شبیه به لوله پیدا می کنند. با توجه به اینکه رزین مورد استفاده در روند تولید این عایق ها غیر قابل اشتعال می باشد، به همین دلیل در محیط هایی با شرایط دمایی مختلف و گرمای بسیار زیاد قابل استفاده می باشند.

پشم شیشه رولی یا پتویی

از دیگر دسته بندی های صورت گرفته برای این مواد عایق می توان به شکل و ساختار ظاهری آنها اشاره نمود. بر این اساس می توان به نوع پشم شیشه رولی یا پتویی اشاره نمود. این نوع الیاف مسطح بوده و به صورت رول و مشابه با پتو مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به اینکه رول های این نوع پشم شیشه به آسانی باز و بسته میشوند، به همین دلیل از آنها برای عایق کاری سطوح صاف از قبیل سقف و کف ساختمان ها استفاده میشود.

پشم شیشه لوله

از دیگر انواع پشم شیشه های آریانا می توان به نوع لوله ای آنها اشاره نمود. این گروه از الیاف های عایق پس از تولید و فشرده سازی، شبیه به لوله های تو خالی شده و با برش دادن یک طرف از آن می توان عایق کاری لوله های تاسیسات را با آنها انجام داد. پشم شیشه آریانا لوله ای در دو نوع روکش دار آلومینیومی و بدون روکش در قطرهای مختلف تولید و به بازار عرضه میشود.

پشم شیشه پانل آریانا

این نوع از پشم شیشه ها که کاملا مسطح و شبیه به تخته می باشند، دارای ضخامت های مختلفی بوده و برای عایق کاری ساختمان ها استفاده میشود. به دلیل ساختار تخته ای و ضخامت زیاد و مقاومت بسیار بالای آنها در برابر حرارت و صوت، از پشم شیشه های تخته ای در عایق کاری دیوار استفاده میشود. استفاده از این پشم شیشه ها در دیوار استودیوهای ضبط صدا و پانل های به کار رفته در تولید سقف و دیوارهای پیش ساخته رواج زیادی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار