اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010065606817716

آشنایی با قیمت انواع پشم شیشه

کد: 140010065606817716

https://bit.ly/3JpgWeq

، (اخبار رسمی): پشم شیشه از بهترین الیاف برای عایق حرارت است.پشم شیشه متری به پشم شیشه های پتویی کفته می شود که در انواع مختلف با روکش و بدون روکش است. قیمت انواع پشم شیشه و قیمت پشم شیشه متری را میتوانید از فروشگاه حبیبی تجارت بپرسید.

قیمت انواع پشم شیشه ، قیمت پشم شیشه متری
آشنایی با قیمت انواع پشم شیشه

قیمت انواع پشم شیشه فویل دار

قیمت انواع پشم شیشه با توجه اینکه فویل دار می باشد یا خیر، ایرانی است یا خارجی، دانسیته آن چقدر است، نحوه خرید به چه صورت می باشد و غیره تعیین می گردد. در دسته بندی کلی می توان پشم شیشه ی مورد استفاده در فرآیندهای عایق کاری را به روکش دار و بدون روکش تقسیم بندی کرد. نوع روکش دار نیز دارای انواع مختلف روکش با کاغذ کرافت، فویل آلومینیومی و پارچه ای بوده و از نظر قیمت و کیفیت متفاوت می باشند.

قیمت انواع پشم شیشه فویل دار به ضخامت ورق فلزی و متریال به کار رفته در آنها بستگی دارد. هر چه فویل محکم تر و باکیفیت تری بر روی الیاف های عایق حرارتی و صوتی استفاده شود، به همان نسبت نیز قیمت آنها بیشتر خواهد شد. علاوه براین، میزان ضخامت پشم شیشه و دانسیته آنها نیز بر قیمت ها تاثیر زیادی دارند. هر چه ضخامت الیاف بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انواع پشم شیشه

علاوه بر تفاوت هایی که در نوع روکش به کار رفته در این پشم شیشه ها وجود دارد، ساختار و شکل ظاهری آنها نیز با هم متفاوت می باشد. بر همین اساس نیز قیمت انواع پشم شیشه و کیفیت و ضریب نفوذ و کاربرد آنها متفاوت خواهد بود. انواع پشم شیشه عبارتند از:

  • پشم شیشه پتویی یا رولی:

این گروه از پشم شیشه ها به صورت رول در متراژهای مختلف ارائه شده و نوع مرغوب آنها روکش آلومینیومی دارد. به دلیل رول بودن این نوع پشم شیشه، از آنها برای عایق کاری سطوح و کف و سقف استفاده شده و از نظر عرض با هم تفاوت دارند.

  • پشم شیشه تخته ای:

یکی از گزینه های تقریبا گران قیمت در میان انواع پشم شیشه، نوع تخته ای می باشد که کاربرد صنعتی دارد. این پشم شیشه ها در اثر حرارت دهی و فشار به صورت تخته های ضخیم با دانسیته بالا تبدیل شده و عایق بسیار قوی در برابر حرارت و صوت به شمار می روند.

  • پشم شیشه لوله ای:

برای عایق بندی لوله و تاسیسات از پشم شیشه های لوله ای استفاده میشود که یک سمت از آنها دارای برش بوده و روی لوله را به طور کامل میپوشانند. این نوع از پشم شیشه ها در قطرهای مختلفی تولید شده و متناسب با لوله های مختلف می توان گزینه های متعددی را استفاده نمود.

  • پشم شیشه متری:

از دیگر نمونه های ارزان قیمت در میان انواع پشم شیشه می توان به نوع متری آنها اشاره نمود. این پشم شیشه ها که اغلب بدون روکش می باشند، ضخامت کمی داشته و در تولید پتو، لحاف و تشک و لباس های زمستانی کاربرد دارند.

  • پشم شیشه کیلویی:

با توجه به لطافت پشم شیشه و همچنین عایق بودن آنها، از این الیاف در تولید بالشت نیز استفاده میشود. پشم شیشه های مورد استفاده برای تولید بالشت به صورت کیلویی ارائه میشود.

پشم شیشه متری چیست؟

پشم شیشه که یکی از بهترین الیاف های عایق حرارتی و صوتی می باشد، با الیاف شیشه ای و رزین و ماسه و طی حرارت دهی و ایجاد فشار تولید میشود. این الیاف ها با توجه به نوع کاربرد در انواع مختلف لوله ای، تخته ای و کیلویی و رول یا پتویی در بازار ارائه شده و قیمت های متفاوتی دارند.

پشم شیشه متری به پشم شیشه های پتویی نازک گفته میشود که در انواع مختلف با روکش و بدون روکش می توان آنها را خریداری نمود. این الیاف های عایق از نظر ضخامت نیز با هم تفاوت زیادی داشته و بر همین اساس نیز در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

چرا برای عایقکاری از پشم شیشه استفاده می کنیم؟

 اصلی ترین دلیل برای استفاده از پشم شیشه در صنعت تولید پوشاک، پتو و صنعت و ساختمان سازی، ضریب نفوذ پایین آن می باشد. این مواد در برابر حرارت و صوت مقاومت بسیار بالایی داشته و به عنوان عایق مورد استفاده قرار میگیرند. میزان عایق بودن پشم شیشه متری و رولی و غیره به ضخامت و دانسیته و تراکم الیاف سوزنی موجود در آنها بستگی داشته و بر همین اساس نوع کاربرد آنها نیز تغییر خواهد کرد. در حالت کلی از مهم ترین دلایل که برای عایقکاری از پشم شیشه استفاده میشود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پشم شیشه عایق بسیار قوی حرارت و صوت بوده و با توجه به نوع روکش و دانسیته ضریب نفوذهای متفاوتی دارد.
  • این گروه از الیاف عایق غیر قابل اشتعال بوده و در برابر آتش سوزی مقاوم می باشند. الیاف پشم شیشه در صورت آتش سوزی شعله ور نشده و ذوب میشوند.
  • استفاده از تمام انواع پشم شیشه های متری، رولی و کیلویی و غیره آسان می باشد.
  • وزن پشم شیشه بسیار سبک بوده و استفاده از آن بار اضافه در ساختمان ایجاد نمی کند.
  • قیمت پشم شیشه متری نسبت به سایر انواع مواد الیاف ارزان تر می باشد.
  • انعطاف پذیری پشم شیشه متری بالا بوده و به همین دلیل می توان در تولید لحاف، روتختی، تشک و پوشاک زمستانی از آنها استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی