اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009155563017716

آشنایی با قیمت کارتن پلاست و خرید آن

کد: 140009155563017716

https://bit.ly/306LNuo

، (اخبار رسمی): کارتن پلاست رول یا ورقه ای است چند لایه که به روش اکستروژن تولید شده. کارتن پلاست تولید شده از پلی پروپیلن است و مقاومت بالایی دارد. در خرید کارتن پلاست در نظر بگیرید که علاوه بر تمام مزایا ، معایبی نیز دارد. قابل ذکر است که جنس و نوع متریال بر قیمت کارتن پلاست تاثیر زیادی دارد.

قیمت کارتن پلاست ، خرید کارتن پلاست ،  کارتن پلاست
آشنایی با قیمت کارتن پلاست و خرید آن

باکس موتور کارتن پلاست

پیک های موتوری برای حمل مواد غذایی، بسته های پستی و سفارشی مختلف از باکس های مخصوصی استفاده می کنند که در انتهای موتور نصب میشود. به منظور حفاظت از بسته های پستی و مواد غذایی قرار گرفته در باکس، بدنه آنها باید کاملا در برابر نفوذ اب مقاوم باشد؛ تا بارش باران و برف بر روی آنها منجر به خرابی بسته نشود. باکس موتور کارتن پلاست از جمله موارد کاربرد این ورق ها می باشد که تنوع رنگ بالایی داشته و تمام ویژگی های مورد نیاز را دارا می باشند.

از دیگر ویژگی های مطلوب این باکس ها می توان به قابل شستشو بودن آنها اشاره نمود. به همین دلیل استفاده از آنها کاملا با اصول و استانداردهای بهداشتی برای حمل و جا به جایی بسته های غذایی و غیره تناسب دارد.

ویژگی های مهم در خرید کارتن پلاست

 شیت پلاست ها مانند سایر متریال های مورد استفاده در صنعت بسته بندی و ساختمان سازی و غیره دارای ویژگی های مثبت و منفی می باشد. برای دست یافتن به بهترین نتیجه از خرید هر یک از انواع کارتن پلاست، بهترین راهکار بررسی ویژگی های آنها و انتخاب گزینه های سازگار با خواسته تان می باشد. مهم ترین ویژگی و نکات که در خرید کارتن پلاست باید مد نظر قرار داد عبارتند از:

  1. ضخامت و تعداد لایه های کارتن پلاست ها متنوع بوده و بر همین اساس استحکام آنها با هم فرق دارد. نوع مرغوب آنها 5 لایه می باشد.
  2. از نظر ورق میانی می توان آنها را در انواع ساده، عمودی و کندویی تقسیم بندی نمود. نوع ساده ورق دندانه دار یا چین دار قرار گرفته و در نوع عمودی نوارهای عمودی و صاف برای افزایش مقاومت در لایه میانی استفاده میشود.
  3. پلی پرولین مورد استفاده در شیت پلاست ها باعث میشود تا بدنه ضد قارچ و کپک داشته باشند. این مواد در برابر نفوذ ذرات آب و نم و رطوبت عایق می باشند.
  4. امکان چاپ طرح های مختلف بر روی سطح این ورق ها وجود دارد.
  5. بدنه شیت پلاست ها کاملا در برابر آتش سوزی مقاوم بوده و غیر قابل اشتعال می باشند. در برابر حرارت بیش از 80 درجه سانتی گراد ذوب میشوند.
  6. نسبت به سایر متریال های مورد استفاده برای بسته بندی و عایق بندی و غیره، کارتن پلاست ها وزن سبک تری دارند.
  7. از نظر اقتصادی خرید کارتن پلاست مقرون به صرفه می باشد.

قیمت کارتن پلاست ضد آب

با توجه به نوع کاربرد مورد نظر می توان پلاست شیت های مناسب را انتخاب کرد. به عنوان مثال، در صنعت بسته بندی و دکوراسیون که محافظت از وسایل و کالاها در برابر نم و رطوبت اهمیت زیادی دارد، از پلاست شیت های ضد آب استفاده میشود. این پلاست شیت ها پلاستیکی بوده و برخی از آنها از مواد پلی پروپیلن تولید شده و به همین دلیل کاملا در برابر نفوذ نم و آب و رطوبت عایق هستند. قیمت کارتن پلاست ضد آب همیشه بیشتر از نوع مقوایی می باشد، چون مقاومت آنها بالاتر بوده و مواد مورد استفاده برای تولیدشان نیز گران تر از کاغذ هستند.

یکی از موارد بسیار مهم در تعیین قیمت کارتن پلاست ضد آب و شفاف و غیره، اندازه و میزان ضخامت آنها می باشد. این ورق ها در ضخامت های گوناگونی تولید شده و هر چه ضخیم تر باشند، به همان نسبت نیز قیمت بالاتری خواهند داشت.

کارتن پلاست طرح جابر

برخلاف گذشته که در تهیه روزنامه دیواری از مقواهای سفید و رنگی استفاده میشد، در چند سال اخیر کارتن پلاست ها جایگزین شده اند. مخصوصا برای انجام پژوهش هایی از قبیل طرح جابر که برای گروه های سنی مختلف توسط آموزش و پرورش ارائه شده است. قیمت کارتن پلاست طرح جابر با توجه به ضخامت آنها متفاوت است و نوع ضخیم کمی گران تر می باشد. این نوع از مقواها در اغلب مواقع نازک بوده و سطح آنها به دلیل استفاده از مواد پلی پروپیلن پلاستیکی می باشد و در رنگ بندی های متنوعی ارائه میشوند.

کارتن پلاست برای سقف

از دیگر موارد کاربرد این ورق ها می توان به دکوراسیون و ساختمان سازی اشاره نمود. وزن سبک، قیمت مناسب و نصب آسان همگی از جمله دلایلی هستند که باعث شده اند از این ورق ها در سقف و روی پارتیشن ها و درب ها به جای شیشه استفاده شود. کارتن پلاست های مورد استفاده برای سقف از نوع پلی پروپیلن بوده و ضخامت آنها بیشتر از نوع مقوایی و طرح جابر می باشد.

با توجه به اینکه در سقف سوله های محیط های صنعتی و باشگاه های ورزشی از مواد عایق از قبیل پشم شیشه استفاده میشود، یک لایه کارتن پلاست می تواند از ریزش این مواد جلوگیری کند. علاوه براین، به دلیل تنوع رنگی بالا در زیباسازی محیط داخلی نیز می تواند موثر باشد. از دیگر دلایل برای استفاده از این ورق ها در سقف می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر نوسانات دمایی اشاره نمود. به همین دلیل در محیط های صنعتی و کارگاه های تولیدی و استخر و باشگاه ها این ویژگی می تواند یک نقطه مثبت در نظر گرفته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید